Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: انتظار می‌رود به اندازه نیاز معلولان استان ویلچر تأمین شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی ظهر امروز در مراسم رزمایش همدلی و احسان و اجری طرح مثبت حرکت  که در حسینه سنندج برگزار شد، ضمن قدردانی از تلاش‌های انجام شده اظهار داشت: انتظار می‌رود به اندازه نیاز معلولان استان ویلچر تأمین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه ویلچر رایگان میان نیازمندان توزیع شود، گفت: نباید معلولان دغدغه تأمین ویلچر داشته باشند، گفت: در ساخت ویلچرهای اهدایی به معلولان استان کیفیت آن هم در نظر گرفته شود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: سهم استان کردستان از 27هزار ویلچر اهدایی، 128 دستگاه ویلچر بوده که به معلولان زیر 14سال اهدا می‌شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی بیان اینکه امروز نیز 5300بسته معیشتی میان خانواده‌های نیازمند کردستانی که تحت هیچ نهادی نیستند، توزیع خواهد شد، تصریح کرد: امیدواریم این خدمات مستمر و همه خیرین و مسئولان به این عزیزان عنایت و توجه ویژه‌ای داشته باشند.

واحدهای مسکونی ویژه معلولان اردبیلی به زودی به اتمام می‌رسد100 دستگاه ویلچر همراه با بسته‌های معیشتی به معلولان نوجوان بوشهری اهدا شد +تصویر

مژگان مشفق، معاون توانبخشی بهزیستی کردستان نیز در این مراسم با تأکید بر اینکه خیرین از ساخت ویلچر ویژه معلولان حمایت کنند، اذعان کرد: سالانه برای تأمین نیازمندی‌های معلولان کردستانی نیاز به 500 ویلچر داریم.

به گزارش تسنیم؛ از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون 160هزار بسته معیشتی و پروتئینی به ارزش بالغ بر 60میلیارد تومان‌ در میان نیازمندان کردستانی اهدا شده است. آماده‌سازی هر ویلچر نیز 2 میلیون و 700هزار تومان هزینه در بر دارد.

انتهای پیام/486/ش

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۲۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت 133 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌ها خبرگزاری تقریب، جلال محمودیان در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان اظهار کرد: از طریق صندوق امداد ولایت کردستان در سال 1402 پنج هزار و 387 فقره تسهیلات به نیازمندان استان کردستان پرداخت کرده است.

وی در ادامه با بیان اینکه مبلغ تسهیلات قرض الحسنه پرداختی سال گذشته  133 میلیارد تومان بوده، افزود: حدود 65 میلیارد و 236 میلیون تومان از این تسهیلات به تعداد سه هزار و ۲۰۰ فقره در زمینه مشکلات معیشتی و درمانی و خدمات حمایتی پرداخت شده است.

محمودیان گفت: 31 میلیارد و 286 میلیون تومان این تسهیلات نیز در زمینه اشتغال بوده که با این مبلغ 800 طرح اشتغال و خودکفایی برای مددجویان استان ایجاد شده است.

مدیر امور شعب امداد ولایت استان کردستان ادامه داد: 23 میلیارد تومان به تعداد 799 مورد نیز در زمینه کمک به تأمین مسکن مددجویان و پنج میلیارد تومان به تعداد 269 فقره نیز در زمینه کمک به تحصیل مددجویان پرداخت شده است.

محمودیان تصریح کرد: هشت میلیارد و 500 میلیون تومان از این تسهیلات از محل سپرده خیران به 332 نیازمند پرداخت شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرداخت 133 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • نیاز به فرآورده های خونی افزایش یافته است
  • سنجش سلامت ۲۱ هزار نوآموز کردستانی
  • تسهیل تردد معلولان در مسجد الحرام
  • اعزام اولین کاروان زائران کردستانی به حج عمره
  • حال ناخوش معلولان کردستانی و پیشنهاد تکراری آقای مدیر!
  • کردستانی‌ها امروز عازم سرزمین وحی می‌شوند
  • اهدای پنج دستگاه ویلچر به افراد دارای معلولیت
  • نامناسب بودن معابر، مشکل آزار دهنده معلولان کردستانی