Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ رئیس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: باید هر چه سریع‌تر تکلیف خودروهای توقیفی مشخص شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد،  حجت‌الإسلام والمسلمین رضا براتی زاده در جریان بازدید از پارکینگ خودروهای توقیفی، اظهار داشت: طبق بررسی‌های به‌عمل آمده در حال حاضر تعداد 36 دستگاه وسیله نقلیه سبک و سنگین در این پارکینگ نگهداری می‌شوند که 9 مورد آن مصادره ای و باقی‌مانده آنها نیز حسب مورد باید در اسرع وقت تعیین تکلیف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ارتقاء سازوکارهای مدیریتی و نظارتی را گامی بسیار مهم و اساسی در صیانت حقوق عامه بر شمرد و افزود: باید تمامی سازوکارهای انجام شده، اعم از مراحل تحویل و نگهداری، استرداد، مصادره و مزایده کاملا قانونی و با حضور اشخاص حقیقی و حقوقی ذی ربط و در اسرع وقت صورت پذیرد تا خدای نکرده موجبات اضرار به غیر و تضییع حقوق دیگران به وجود نیاید.

جذب 6 هزار کارشناس جدید توسط کانون کارشناسان رسمی دادگستری/ فرصت ثبت نام تا 2 آذر 1400رئیس کل دادگستری استان کردستان: صداقت در رسانه به‌معنی توجه به نیازهای مردم است + فیلمرئیس کل دادگستری استان البرز:عدم پاسخ به استعلامات از مصادیق ترک فعل است

رئیس کل دادگستری استان با تأکید بر ضرورت حفظ حقوق شهروندی و صیانت از اموال توقیفی افزود:از جمله موارد مؤکد این است که در مرحله انتقال وسائط نقلیه به پارکینگ، جرم و تخلفی صورت نگیرد. لذا انتظار می‌رود نظارت‌ها تا زمان تعیین تکلیف، تقویت شود.

براتی زاده همچنین از عزم جدی دستگاه قضایی به منظور کوتاه کردن فرایند دادرسی و تعیین تکلیف وضعیت وسائط نقلیه توقیفی موضوع قانون اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر خبر داد و اظهار کرد: قطعا بخشی از این مکانیسم به عملکرد قضات در حوزه رسیدگی‌های قضایی بر می‌شود لذا انتظار می‌رود در صدور آراء قضایی و تعیین تکلیف وضعیت این خودروها تسریع شود.

مقام عالی قضایی استان تأکید کرد: روند نظارت ها تا حصول نتیجه مطلوب و رفع مشکلات موجود تداوم خواهد داشت به همین منظور در صدد هستیم تا کارگروه ویژه ای به منظور ساماندهی وضعیت پارکینگ ها ایجاد و نیز جلسات و نشست های هماهنگی برگزار کنیم.

انتهای پیام/311/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کل دادگستری تعیین تکلیف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۲۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک زن از خدمه هندی کشتی توقیفی در تنگه هرمز به کنسولگری هندوستان تحویل شد

حسین عباس نژاد گفت:  دریانورد یآزاد شده کی از خدمه شناور توقیفی تحت پرچم پرتقال با ملیت کشور هندوستان بود که پس از انجام فرآیند حقوق بین‌المللی دریایی به کنسولگری این کشور تحویل شد، تا مقدمات بازگشت وی به کشورش فراهم شود.

عباس نژاد گفت: از آنجایی که جمهوری اسلامی ایران پایبندی به کنوانسیون‌های بین المللی حقوق دریایی و همچنین منشور اخلاقی و انسانی منبعث از دین مبین اسلام را وظیفه دینی خود می‌داند لذا پس از هماهنگی انجام شده با وزارت امور خارجه و دستگاه دیپلماسی کشور هندوستان این اقدام صورت گرفت.

گفتنی است؛ کشتی کانتینری به نام (MCS Aries) با پرچم کشور پرتقال روز شنبه ۲۵ فروردین‌ماه ۱۴۰۳، توسط نیروهای ویژه دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنگه هرمز توقیف شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • یک زن از خدمه هندی کشتی توقیفی در تنگه هرمز به کنسولگری هندوستان تحویل شد
  • ۲۲ دستور رئیس قوه قضائیه خطاب به مقامات و مسئولان قضایی در سراسر کشور 
  • بارگذاری ۹۰ میلیون رأی و تصمیم قضایی گمنام‌شده در سامانه تناد
  • اختصاص تسهیلات ویژه برای دارندگان وسایل نقلیه برقی
  • دستگاه‌ها نقش خود را در تحقق شعار سال تعریف کنند
  • رئیس دادگستری خراسان رضوی، معاون اول قوه قضاییه شد
  • انتصاب رئیس کل دادگستری خراسان رضوی به معاون اولی قوه قضاییه
  • شهرداری زیراب خسارت سیل سال ۹۴ را پرداخت کند
  • توسعه دادرسی الکترونیک در حوزه‌های قضایی زنجان
  • گفت‌وگوی مسوولان قضایی استان تهران با شهروندان