Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از روابط عمومی بسیج، افتتاح و بهره برداری از هشتادمین مجتمع درمانگاهی در اسفراین خراسان شمالی به صورت ارتباط تصویری و نوسازی ناوگان حمل و نقل بسیج به استعداد ۱۵۰ اتوبوس و مینی بوس روز پنجشنبه با حضور سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین و حمیدرضا تقی زاده مسئول بنیاد تعاون بسیج در سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در حاشیه این مراسم، کلنگ زنی یکصد و دهمین درمانگاه موسسه خدمات درمانی بسیجیان در شهرستان کوهرنگ لرستان به صورت ارتباط تصویری انجام شد.

سردار سلیمانی  در این مراسم گفت: بسیج توانست در یک دوران مخاطره انگیز یعنی دوران دفاع مقدس و دوران تثبیت جمهوری اسلامی ایران فداکاری بی نظیری را انجام دهد.

وی افزود: این راه پس از دفاع مقدس هم ادامه پیدا کرد و جلوه های وسیع تر و گسترده تر از فداکاری و خدمت به مردم در این تشکیلات متجلی شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در گام دوم انقلاب اسلامی هم در جهت پیاده سازی این بیانیه بنا هست جلوه های زیبای این خدمت گذاری گسترش پیدا کند. بنیاد تعاون بسیج در قالب موسسات و مجموعه های تحت نظر این مسیر را پی گرفته است و بنیاد تعاون بسیج یعنی بنیاد تعاون مردم ایران.

سردار سلیمانی با بیان این که « امروز شاهد بهره برداری از ۵۰ دستگاه اتوبوس و ۱۰۰ دستگاه مینی بوس هستیم که  این یعنی خدمت به مردم عزیز»، گفت: بنیاد تعاون بسیج در سایر موضوعات هم در خدمت مردم است. کمک به تولید مسکن برای محرومین در کشور در قالب توافقات با دولت سیزدهم پیگیری خواهد شد. در ایجاد اشتغال و مباحث مختلف مربوط به پیشرفت و آبادانی کشور نیز اقداماتی انجام شده است.

برچسب‌ها جمهوری اسلامی ایران دفاع مقدس قاسم سلیمانی مینی بوس هفته بسیج سازمان بسیج مستضعفان دولت سیزدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جمهوری اسلامی ایران دفاع مقدس قاسم سلیمانی جمهوری اسلامی ایران دفاع مقدس قاسم سلیمانی مینی بوس هفته بسیج سازمان بسیج مستضعفان دولت سیزدهم بنیاد تعاون بسیج مینی بوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۲۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منتخبان کارگری عضو بنیاد ملی نخبگان می‌شوند

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از عضویت کارگران منتخب جشنواره امتنان در بنیاد ملی نخبگان خبر داد و با بیان اینکه اقتدار امروز کشور مرهون مجاهدت کارگران است، گفت: بخشی از صنایع کشور در دوره‌های گذشته به تعطیلی کشیده شدند که با نگاه راهبردی دولت مردمی این واحدها احیا شد.

به گزارش ایسنا، سیدصولت مرتضوی در نشست هم‌اندیشی با منتخبان سی و پنجمین جشنواره امتنان کارگران نخبه، گروه‌های کار و واحدهای نمونه اظهار کرد: کار بستر استقلال یک کشور را فراهم می‌کند و کشور را به توسعه اقتصادی می‌رساند و کارگران در سال‌های پس از پیروزی انقلاب تاکنون پیشگام تولید و توسعه کشور بوده‌اند.

وی پیرو تأکید مقام معظم رهبری در دیدار با کارگران، اعلام کرد که تأمین امنیت شغلی کارگران را در اولویت برنامه های وزارت کار قرار می دهد.

به اعتقاد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امنیت شغلی با پایداری صنایع و واحدهای تولیدی ایجاد می‌شود و اهتمام و توان دولت در جهت تحقق این هدف است.

مرتضوی ضمن اشاره به معرفی منتخبین جامعه کار و تولید به بنیاد ملی نخبگان، اظهار کرد: ایجاد شبکه ارتباطی و انتقال تجربیات کارگران نمونه به نسل جوان باید با جدیت دنبال شود. برگزیدگان جشنواره امتنان، سفیران جمهوری اسلامی ایران در بخش تولید هستند و باید در حوزه انرژی، معادن، فولاد، پزشکی و کشاورزی راویان پیشرفت جمهوری اسلامی ایران باشند.

وزیر کار همچنین تاکید کرد که در حوزه مسکن کارگری می توان از دانش نخبگان کارگری استفاده کرد.

وی با اشاره به نامگذاری شعار سال ۱۴۰۳ خاطرنشان کرد: محوریت شعار سال به نقش مردم در رونق اقتصادی و جهش تولید تاکید دارد و رکن جهش تولید، کارگران و کارفرمایان هستند.ما توفیق خدمت به این قشر را سعادت می‌دانیم، چرا که اقتدار امروز کشور، مرهون مجاهدت کارگران کشور است.

محمد چکشیان - معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در این مراسم جزییاتی از روند شناسایی و انتخاب کارگران نخبه ارائه کرد و گفت: در این دوره از جشنواره ۵۰ هزار نخبه جامعه کار و تولید شناسایی شدند که ۲۶ نفر از آنان به عنوان برترین‌های کشوری مورد تقدیر قرار گرفتند که با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری و برنامه ریزی های صورت گرفته در راستای شعار سال، مرکز حمایت از نخبگان جامعه کار و تولید کشور راه‌اندازی می‌شود.

به گفته وی منتخبین و برگزیدگان جشنواره امسال علاوه بر تقدیر ویژه ریاست‌جمهوری مورد حمایت دولت قرار می‌گیرند.

معاون فرهنگی اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پایان ترویج مولفه‌های فرهنگ کار نظیر منزلت کار، وجدان کاری و مسئولیت پذیری را در دستور کار ستاد نهضت ملی ارتقاء فرهنگ کار دانست.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • منتخبان کارگری عضو بنیاد ملی نخبگان می‌شوند
  • سردار سلیمانی: عملیات «وعده صادق» عامل خودباوری است
  • طعنه سردار سلیمانی به کشورهای منطقه /هیچ پرنده خارجی نمی‌تواند از آسمان ایران عبور کند
  • عملیات «وعده صادق» میخی بر تابوت صهیونیست ها بود
  • تمدن اسلامی به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد
  • گشایش نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال بسیجیان استان در درچه
  • ورود ۵ هزار اتوبوس نو به حمل و نقل عمومی تا پایان سال
  • زمان آغاز به کار تاکسی‌های برقی/ تسهیلاتی برای تاکسی‌رانان
  • ورود ۵ هزار اتوبوس فعال به حمل و نقل عمومی تا پایان سال