Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین‌(ع) استان همدان با همراهی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی همدان، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه و جمعی از مسئولان و کارشناسان حوزه فرهنگی و دانشجویی از اقدامات گروه جهادی دندان‌پزشکی طبیب دوار منطقه منوچهری بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده سپاه انصار الحسین‌(ع) استان همدان با تشکر از اقدامات گروه جهادی دندان‌پزشکی طبیب دوار با بیان اینکه تعداد ۱۸ یونیت دندانپزشکی فعال است، گفت: پزشکان جوان بیماران حاشیه‌های شهر را ویزیت کرده و برای انجام کارهای درمانی به مرکز شهر دعوت می‌کنند.

سردار مهدی فرجی با بیان اینکه این پروژه از یک سال گذشته در حال انجام است، افزود: حدود ۲۰۰ نفر از بیماران منطقه خضر و امام حسین‌(ع) معاینه شدند و هفته‌ای یک یا دو بار به کارهای درمانی آنان رسیدگی می‌شود به طور مثال امروز به ۲۵ نفر از این افراد خدمت‌رسانی خواهد شد.

وی با بیان اینکه در جلسه ستاد مقابله با کرونا به اقدامات جهادگرانه این گروه اشاره خواهد شد تا با تلاش جمعی از ظرفیت موجود به خوبی استفاده شود گفت: کارهای خوبی در حاشیه شهر انجام‌ شده است.

جانشین فرمانده سپاه انصار الحسین‌(ع) استان همدان گفت: برخی افراد به خاطر ناتوانی از پرداخت هزینه‌های دندانپزشکی مراجعه نمی‌کنند و شناسایی و خدمت‌رسانی به این افراد بسیار ارزشمند است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی همدان نیز با بیان اینکه ظرفیت خیلی خوبی با حضور همکاران بسیجی و جهادی فراهم شده است، گفت: بهره‌گیری مناسب از تجهیزات باید مورد توجه باشد و از بابت آسیب ندیدن تجهیزات اطمینان داده شود.

حجت الاسلام و المسلمین کاظمی اظهار کرد: دو کلینیک دندانپزشکی سیار وجود دارد که می‌تواند با استقرار در مناطق محروم خدمات ارائه دهند.

فضایلی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه نیز ضمن قدردانی از اقدامات جهادی انجام شده مکتوب شدن درخواست‌ها و بررسی موانع موجود به منظور فراهم شدن مواد مورد نیاز، تجهیزات و امکانات را خواستار شد.

در ادامه بازدید‌کنندگان ضمن شنیدن توضیحات در مورد ارائه خدمات دندانپزشکی در برخی روستاهای شهرستان کبودراهنگ از جمله روستای قهورد و درخواست‌های برای بهبود شرایط از خدمات ارائه شده برای بیماران در حال درمان در بخش‌های پروتز، جراحی لثه و جراحی فک و صورت و ... دیدن کردند.

انتهای پیام/ 89050/

منبع: فارس

کلیدواژه: همدان مقام معظم رهبری دندان پزشکی گروه جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۲۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی رویه‌های پوشش و عفاف در دانشگاه یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، در نشست شورای هماهنگی فعالیت‌های فرهنگی که با حضور رییس دانشگاه یزد و جمعی از مسئولان مربوطه برگزار شد، درباره رویه‌های پوشش و عفاف در محیط دانشگاه بحث و تبادل نظر شد.

رییس دانشگاه یزد با بیان اینکه دانشگاه محیط علم و علم‌آموزی است و باید با بستر پوشش و عفاف به استقبال علم برویم گفت: موضوع عفاف و حجاب یکی از موضوعات مورد تاکید مقام معظم رهبری است، همچنان که در نشست اخیر خود با دانشجویان در این باره سخن گفتند.

کلانتری افزود: اگر هر فردی در هر جایگاهی که هست وظیفه خود را در این امر خطیر به درستی انجام دهد، گناه ظاهری که عدم التزام به پوشش و عفاف است در جامعه اتفاق نمی‌افتد. 

وی ادامه داد: همه دانشگاهیان باید ملتزم به رعایت قانون پوشش و عفاف باشند و در مورد معدود کارشکنان نیز لازم است برخورد قانونی صورت گیرد.

در این جلسه همچنین ضمن قدردانی از مسئولان و دست‌اندرکاران اقدامات سلبی در حوزه عفاف و حجاب، بر انجام همزمان اقدامات سلبی و ایجابی، طبق روال گذشته سفارش شد و مقرر شد در زمینه فعالیت‌های ایجابی، اردو‌های فرهنگی آموزشی تبیینی، کارگاه‌های آموزشی ویژه دانشجویان، یاوران علمی و استادان با متولی‌گری نهاد رهبری دانشگاه برگزار شود.

دیگر خبرها

  • دو مدال طلای جهانی بر گردن دانشجوی مخترع دانشگاه علوم پزشکی بیرجند
  • بررسی رویه‌های پوشش و عفاف در دانشگاه یزد
  • جهاد دندانپزشکی در رودان/خدمات قرارگاه مردم به ۲۲۰ هزار خدمت رسید
  • ارائه ۱۱۷ هزار خدمات دندانپزشکی و آموزش دهان و دندان
  • پلمب اماکن غیرمجاز درمانی در اردبیل
  • رشد ۵۰ درصدی عملکرد دانشکده دندانپزشکی طی یک سال گذشته
  • پلمب اماکن غیرمجاز دندانپزشکی و ماساژدرمانی در اردبیل
  • بازدید مقام سازمان غذا ودارو از آزمایشگاه معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور
  • پایگاه اورژانس بانوان در همدان راه‌اندازی می‌شود
  • بیانیه بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل در خصوص انتشار خبر «اقدام عجیب یک دندانپزشک در بابل!»