Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای شهر فرخشهر گفت: نامگذاری خیابان محل زندگی سرباز شهید «ایمان حاتمیان» در دستور کار است.

امیر کریمی نژاد در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: کمیسیون نامگذاری زیر مجموعه کمیسیون فرهنگی است که تاکنون در شورای اسلامی دوره ششم جلسات این کمیسیون برگزار نشده است.

وی افزود: علت عدم وجود معبر فاقد نام در شهر بود زیرا در دوره گذشته شورای اسلامی نامگذاری‌ها شده اما به نام شهدا نبودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمی نژاد تصریح کرد: چند روز گذشته سرباز شهید استوار یکم وظیفه «ایمان حاتمیان» که به دست قاچاقچیان انسان به شهادت رسید در محل زندگی خود شهر فرخشهر تشییع شد؛ خیابان محل زندگی این شهید قابلیت تغییر نام دارد که باید پیگیری لازم انجام شده تا به نام این سرباز شهید نامگذاری شود.

وی خاطرنشان کرد: طرح این پیشنهاد در جلسات شورای اسلامی شهر، طبق روال کار بررسی خواهد شد.

کریمی نژاد اظهار کرد: قطعاً یاد شهدا برای گسترش فرهنگ شهادت ضروری است و نامگذاری معابر به نام شهدا یکی از مصادیق زنده نگهداشتن ایثار خواهد بود.

وی با اشاره به وجود دانشگاه فرهنگیان در فرخشهر، گفت: این دانشگاه از گذشته به دانشسرای فرهنگ معلم معروف بوده که از سراسر کشور دانشجو پذیرش می‌کرد و دارای ۳۷ شهید دانشجو معلم است مقرر شد در برخی معابر از تصاویر و اسامی این شهدا روی دیوارهای شهر به ویژه در مدارس نقاشی شود.

کریمی نژاد توضیح داد: احتمال دارد بلواری که دانشگاه فرهنگیان در آن واقع است به نام شهدای دانشجو معلم نامگذاری شود، این موارد باید در جلسات شورا تأیید و مصوبه نهایی را بگیرد.

کد خبر 537020

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرکرد چهارمحال و بختیاری رییس شورای شهر شهادت سربازي مصوبه نامگذاری نامگذاری خیابان شوراي شهر شهدای دفاع مقدس تشييع شهدا دانشجو شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سرباز شهید کریمی نژاد محل زندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۲۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از لوح یادبود نامگذاری خیابان «ایران» در اسلام آباد

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و شهباز شریف نخست وزیر پاکستان بعد از ظهر امروز دوشنبه، (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) در ادامه برنامه‌های سفر رسمی رئیس‌جمهور کشورمان به پاکستان، پس از دیدار دوجانبه، برگزاری نشست مشترک هیأت‌های عالی‌رتبه، حضور در مراسم امضای اسناد و تشریح دستاوردها و نتایج رایزنی‌های سران و مقامات دو کشور در نشست مطبوعاتی، از لوح یادبود نامگذاری یکی از خیابان‌های اصلی و بزرگ شهر اسلام‌آباد که از مقابل پارلمان پاکستان آغاز می‌شود به نام «ایران»، رونمایی کردند.

گفتنی است؛ آیت‌الله «سید ابراهیم رییسی» رییس‌جمهور اسلامی ایران به دعوت رسمی همتای پاکستانی خود و در رأس هیأتی عالی‌رتبه از مقامات اقتصادی و سیاسی، امروز دوشنبه وارد اسلام‌آباد شد.

کد خبر 6085725

دیگر خبرها

  • نامگذاری یکی از خیابان‌های سنندج به نام «آرمان بنفشی»
  • نامگذاری یکی از اصلی‌ترین خیابان‌های اسلام‌آباد به نام «ایران»
  • نامگذاری یکی از بزرگترین و اصلی‌ترین خیابان‌های شهر اسلام‌آباد به نام «ایران»
  • رونمایی از لوح یادبود نامگذاری خیابان «ایران» در اسلام آباد
  • نامگذاری یکی از خیابان‌های اسلام‌آباد به نام «ایران»
  • نامگذاری یکی از خیابان‌های اسلام‌آباد به نام «ایران»
  • خیابانی در پایتخت پاکستان به نام «ایران» نامگذاری می‌شود
  • نامگذاری خیابانی در پاکستان به نام ایران + جزئیات
  • نامگذاری سه سایت نهضت ملی مسکن استان یزد به نام شهدای حمله تروریستی راسک
  • یکی از معابر اصلی پردیس به نام «سپاه» نامگذاری شد