Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، ظهر امروز همزمان با هفته بسیج، در مراسمی با شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر یزد، اصحاب رسانه استان و عباس محمدیان رئیس سازمان بسیج رسانه کشور، بوستان جدیدالاحداث شهدای خبرنگار با مساحتی بالغ بر ۶۵۰۰ متر مربع و هزینه ۲۲ میلیارد ریالی به بهره برداری رسید.

 مساحت فضای سبز این بوستان بالغ بر سه هزار متر مربع می باشد که پس از انجام مراحل آماده سازی بستر کاشت شامل( خاکبرداری، خاکریزی و لوله گذاری) اقدام به کاشت ۲۸۵ اصله درخت و درختچه از انواع گونه های زیتون تلخ، نارون چتری، سروناز، اقاقیا چتری، سرولاوسون، یاس هلندی، توت مجنون، پالم، پام پاس گراس، شیشه شور و بیش از ۴۰۰ گلدان گل دائمی و پرچین صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین با توجه به سیاست های سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری در استفاده بهینه از چاه های موجود، این بوستان با ساخت مخزن ذخیره آب و بوسیله چاه پارک کوهستان آبیاری می‌گردد.

انتهای پیام/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: شهدای خبرنگار بوستان خبرنگار استان یزد خبرگزاری فارس محی الدینی شورای شهر آب درخت درختکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۲۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز دولتی درمان سوءمصرف مواد بیمارستان امام حسین (ع) افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، شهرام صیادی ظهر چهارشنبه در حاشیه آئین گشایش کلینیک تخصصی خیرساز بیمارستان امام حسین (ع) از آغاز ساخت بنای این کلینیک از سال ۱۳۹۷ به همت یک بنیاد خیریه خبر داد و گفت: این پروژه با صرف اعتباری بالغ بر ۲۴۰ میلیارد ریال تکمیل شد.

وی با اشاره به تجهیز این کلینیک با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و دانشگاهی مطرح کرد: این کلینیک به متراژ سه هزار مترمربع در چهار طبقه ساخته شده و در بخش‌های داخلی، عفونی، اطفال، دندانپزشکی، قلب، ارتوپدی، زنان، تغذیه و … فعالیت دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با اشاره به در نظر گرفتن تجهیزات تکمیلی برای بخش‌های توسعه‌ای این کلینیک بیان کرد: مرکز درمان سو مصرف مواد بیمارستان امام حسین (ع) نیز امروز افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

کد خبر 6088053

دیگر خبرها

  • مرکز دولتی درمان سوءمصرف مواد بیمارستان امام حسین (ع) افتتاح شد
  • سردار سلیمانی: عملیات «وعده صادق» عامل خودباوری است
  • درخواست از شورای شهر برای نامگذاری بوستان‌ها و پایانه‌های تاکسی به نام شهدای تاکسیران
  • اساتید بسیجی و غیربسیجی برای کمک به ارتقای نظام حکمرانی در صحنه هستند/ برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی
  • تحقق اهداف نظام اسلامی در دانشگاه‌ها با همکاری بسیج اساتید و نهاد
  • درخواست بسیج اساتید برای به روز شدن محتوای دروس معارف اسلامی
  • با هم افزایی بسیج اساتید و نهاد نمایندگی اهداف نظام بیش از پیش محقق می‌شود
  • خیز شهرداری برای ساختن ۴ هتل در بوستان‌های تهران
  • برگزاری جشنواره‌های ورزشی در راستای ترویج فرهنگ شهدا
  • برگزاری جشنواره لاله‌ها در باغ ایرانی