Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - استاندار اردبیل گفت: عزت و اقتدار کشورمان در سایه رشادت های جانبازان رقم خورده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سید حامد عاملی  در دیداربا جانبازان بستری در بیمارستان ایثار اردبیل اظهار داشت: اقتدار و عظمت کشورمان در سایه رشادت‌های جانبازان رقم خورده است و ما قدردان جانبازان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  خدمت به یادگاران دوران دفاع مقدس را مایه افتخار کارگزاران نظام اسلامی دانست و افزود: امنیت و آسایش ما مرهون از خود گذشتگی‌های شهدا و جانبازان است و دیدار و سرکشی از جانبازان بستری در بیمارستان ایثار وظیفه همه ما است.

استاندار اردبیل با قدردانی از خدمات بیمارستان ایثار و مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بیان کرد: در بیمارستان ایثار اردبیل پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت از 21 استان کشور بستری هستند و از خدماتی که برای درمان و آسایش آنان فراهم شده بهره‌مند می‌شوند.

ورود بسیج به نهضت آبرسانی/ تامین امنیت 40 هزار نقطه کشور با حضور بسیجیان + فیلمجامعه آموزش عالی کشور در حوزه امنیت سلامت در دوران کرونا نقش مؤثری داردشهادت یکی از رزمندگان حشد شعبی/ عملیات برای تامین امنیت دیالی

استاندار اردبیل با قدردانی از خانواده های جانبازان گفت: صبر این خانواده ها قابل قدردانی است.

استاندار اردبیل بر تکمیل برخی تجهیزات و امکانات مورد نیاز بیمارستان قول مساعد داد.

انتهای پیام/141/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بیمارستان ایثار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۳۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژه اقتدار نیروهای مسلح در زنجان

آیین رژه نیروهای مسلح استان زنجان صبح امروز همزمان با سراسر کشور در بلوار شهید سلیمانی شهر زنجان و با حضور مسئولان استانی و اعضای شورای تأمین و با سخنرانی استاندار زنجان برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، آیین رژه نیروهای مسلح استان زنجان صبح امروز همزمان با سراسر کشور در بلوار شهید سلیمانی شهر زنجان و با حضور مسئولان استانی و اعضای شورای تأمین و با سخنرانی استاندار زنجان برگزار شد.

در این مراسم، نیروهای ارتش 216 زنجان، سپاه انصارالمهدی(عج)، تیپ 36 انصارالمهدی(عج)، یگان‌های رزمی و گردان‌های بسیج، یگان‌های انتظامی و همینطور یگان ویژه، یگان امداد و ... آمادگی خود را به رخ جهانیان کشیدند و با رژه از مقابل جایگاه عبور کردند.

خبرنگار تسنیم بخشی از این مراسم را به تصویر کشیده است که تقدیم به شما مخاطبان محترم خبرگزاری می‌شود:

هر دستی که به سمت کشور دراز شود قطع می‌شود

محسن افشارچی استاندار زنجان که به عنوان سخنران ویژه در این مراسم حضور داشت، ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا اظهار داشت: برای داشتن استقلال باید پایه‌های دفاعی و نظامی را محکم کرد، این راهبرد را قانون اساسی بر عهده مقام معظم رهبری گذاشته و رهبر معظم انقلاب نیز با درایت و دقت این مهم را محقق کرده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه هر دستی که بخواهد به سمت کشورمان دراز شود، بدون شک قطع خواهد شد، گفت: وعده صادق سپاه پاسداران فقط نمونه کوچکی از توان دفاعی کشورمان بود که به رخ دشمنان کشیدیم.

استاندار زنجان اضافه کرد: دشمنان ما بدانند که ملت و نیروهای مسلح تحت فرمان رهبری، محافظ این کشور و این خاک و آب هستند و اگر بخواهد دشمن دست از پا خطا کند، با واکنش جدی ما مواجه خواهد شد. جمهوری اسلامی همواره موافق آرامش در منطقه خاورمیانه بوده و هست و این بیگانگان هستند که به دنبال تنش در منطقه هستند. تا زمانی که اسرائیل به عنوان غده سرطانی در منطقه باشد قطعاً، خاورمیانه آرامش را به خود نخواهد دید.

وی افزود: اکنون در حوزه دفاع و هوافضا نیروهای مسلح و ارتش حرف زیادی برای گفتن دارند و اتفاقات بزرگی در این زمینه در کشور رقم خورده است؛ اکنون به برکت رشادت‌های سپاه و ارتش در حوزه دفاعی هیچ نیازی به هیچ کشوری نداریم و دانشمندان کشورمان اختراعاتی کرده‌اند که دیگر کشورهای دنیا از ساختن آن‌ها عاجز هستند.

به گزارش تسنیم، در پایان مراسم از چند تن از خانواده‌های شهدای ارتش زنجان توسط مسئولان استان، تقدیر و تجلیل شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نقش ارتش در دفاع مقدس و امنیت تبیین شود
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا در کردکوی
  • اقتدار و امنیت پایدار با پیوند میان نیروهای مسلح و ملت ایجاد شده است
  • رژه اقتدار نیروهای مسلح در زنجان
  • ایجاد اقتدار و امنیت پایدار با پیوند میان نیروهای مسلح و ملت ممکن است
  • هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی فرو ریخته است
  • آمادگی نیروهای مسلح برای برقراری امنیت در مرزهای ایران
  • امروز هیچ قدرتی توان مقابله با ایران را ندارد
  • جانبازان، سند زنده عزت و ایستادگی در دفاع از امنیت جامعه