Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@06:36:05 GMT

بیکاری مهمترین چالش چهارمحال و بختیاری است

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۷۳۲۶۰

بیکاری مهمترین چالش چهارمحال و بختیاری است

به گزارش خبرنگار مهر، اقبال عباسی پیش از ظهر پنجشنبه در مراسم تکریم و معارفه استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به مشکل بیکاری و کم‌آبی در این استان، اظهار کرد: این مشکلات در کوتاه مدت حل نمی‌شود و نباید انتظار حل مشکلات در زمان کم را انتظار داشت.

وی بزرگترین چالش چهارمحال و بختیاری را بیکاری عنوان کرد و ادامه داد: نرخ مشارکت بالا و کم آبی دو علت اصلی در بالا رفتن نرخ بیکاری استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار سابق چهارمحال و بختیاری نرخ مشارکت در استان ۴۳ درصد دانست و افزود: افق توسعه این استان بر مبنای گردشگری، کشاورزی و صنعت است.

عباسی به عدم تخصیص آب به حوزه‌های سرمایه گذاری در کشاورزی، صنعت و گردشگری اشاره کرد و گفت: به دلیل عدم تخصیص آب سرمایه گذاری در این استان صورت نمی‌پذیرد.

وی به پروژه «بن» - «بروجن» اشاره کرد و ادامه داد: این پروژه پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی دارد اما در منطقه آبگیر دچار مشکل شده است.

استاندار سابق چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: تونل گلاب، سد و تونل کوهرنگ سه معیشت مردم چهارمحال و بختیاری را دچار مشکل کرده است.

عباسی عنوان کرد: با اجرای تونل «بهشت آباد» نابودی چهارمحال و بختیاری حتمی است.

وی با اشاره به ایتنکه توزیع بودجه باید با عدالت صورت پذیرد، تصریح کرد: تغییر در شیوه بودجه‌ریزی کشور ضروری است.

استاندار سابق چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه باید سهم بیش‌تری از بودجه به استان‌ها اختصاص داده شود، افزود: با تخصیص بودجه بیشتر می‌توان استان را در حوزه‌های مختلف رشد و توسعه داد.

گفتنی است، امروز طی مراسمی با حضور وزیر کشور، اقبال عباسی تودیع و غلامعلی حیدری به عنوان استاندار چهارمحال و بختیاری معارفه شد.

کد خبر 5360692

منبع: مهر

کلیدواژه: تونل بهشت آباد غلامعلی حیدری اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری مراسم تودیع و معارفه هفته بسیج ویروس کرونا بوشهر بسیج آمار کرونا کرمانشاه عکس استانها لیگ برتر فوتبال ایران آلودگی هوا گرگان کتاب و کتابخوانی واکسن کرونا بارش باران زلزله چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۳۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،میزان بارش‌ها به شرح زیر است:
شهرکرد: ۰٫۱
بروجن: ۱٫۱
لردگان: ۰٫۷
کوهرنگ: ۱٫۷
اردل: ۳
فارسان: ۲٫۴
بن: ۰٫۱
شلمزار: ۱٫۸
فرخ شهر: ۰٫۳
مال خلیفه: ۰٫۱
سورشجان: ۰٫۸
بلداجی: ۰٫۲
دوآب صمصامی: ۴٫۹
بازفت: ۶٫۲
لیرابی: ۵٫۷

دیگر خبرها

  • کاهش نرخ بیکاری در استان سمنان قابل توجه است/ «آب» مهمترین دغدغه
  • دادستان زنجان استاندار را پای پل میربهاءالدین کشید
  • پیش بینی آسمانی صاف تا کمی ابری در چهارمحال و بختیاری
  • نگاه مثبت تشکلات کارگری و کارفرمایی به اقدامات دولت سیزدهم
  • پیکر رزمنده دوران دفاع مقدس فردا تشییع و خاکسپاری می‌شود
  • حفظ محیط زیست مهمترین زیر ساخت توسعه و جهش تولید
  • تشدید نظارت بر تالاب‌های چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های ورزشی ۲۸ فروردین چهارمحال و بختیاری
  • اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال و بختیاری
  • پیام تسلیت استاندار چهارمحال و بختیاری در درگذشت حاج محمد کیانی