Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@20:40:15 GMT

دغدغه رئیس جمهور آسیب های اجتماعی است

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۷۳۳۰۶

دغدغه رئیس جمهور آسیب های اجتماعی است

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: دغدغه و غصه های رئیس جمهور در خصوص آسیب های اجتماعی قابل توجه بود.

به گزارش برنا؛ امین توکلی‌زاده، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در توییتی نوشت:

امروز جلسه کاری امیدبخشی با آیت الله رئیسی،رئیس جمهور محترم داشتیم.

شهردار تهران گزارشی از ظرفیت ها و مشکلات پایتخت ارائه دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور مطالب محکم و گره گشایی در ضرورت همکاری دولت و شهرداری برای خدمت بهتر به مردم داشتند. اما دغدغه و غصه های ایشان در خصوص آسیب های اجتماعی قابل توجه بود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اجتماعی و فرهنگی مشکلات دولت شهرداری آسیب های اجتماعی شهرداری آسیب اجتماعی رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۳۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت مسکن در تهران کاملاً تحت کنترل است

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس محسن منصوری، معاون اجرایی رئیس‌جمهور و سرپرست نهاد ریاست‌جمهوری عصر امروز در جریان سفر دور دوم رئیس‌جمهور به استان سمنان در جمع شماری از فعالان فرهنگی و اجتماعی استان اظهار کرد: مدیریت دولت سیزدهم کارتابلی نیست؛ میدانی است.وی ادامه داد: مسأله دولت، مسأله منافع ملی و حل مشکلات اقتصادی است. دولت امروز مدیریت کارتابلی ندارد؛ مدیریت دولت کاملاً میدانی است.معاون اجرایی رئیس‌جمهور ادامه داد: همان جایی که دولت قبل ما را متهم می‌کرد می‌گفت این‌ها زبان دنیا را بلد نیستند، اتفاقاً نقطه قوت و عزت ما شد و حتی یک قدم هم از خطوط قرمز عقب نیامدیم.منصوری تصریح کرد:‌ شاخص رشد کشور سال‌ها نزدیک به صفر درصد بود و امروز در سال سوم دولت بالای 6 درصد است و همه مراکز بین‌المللی بر این آمار صحه می‌گذارند.وی تصریح کرد:‌ بالغ بر ۸ هزار واحد تولیدی راکد به چرخه تولید بازگشته و نرخ رشد نقدینگی به‌عنوان یک شاخص پیش‌نگر از ۴۲ درصد به ۲۵ درصد کاهش پیدا کرده است.معاون اجرایی رئیس‌جمهور بیان کرد: قیمت مسکن در تهران کاملاً تحت کنترل و شیب آن رو به منفی است.منصوری گفت: پنج خط انتقال آب از خلیج فارس و دریای عمان به فلات مرکزی ایران با سرعت بالایی در حال اجراست.وی تصریح کرد: ۱۲ میلیون نفر برای نخستین بار به‌طور رایگان زیرپوشش بیمه سلامت قرار گرفتند و اتصال خط ریلی دریا به دریا برای اولین بار در این دولت انجام شد.

کد خبر 845501 برچسب‌ها قیمت مسکن و زمین خبر مهم مسکن

دیگر خبرها

  • قیمت مسکن در تهران کاملاً تحت کنترل است
  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وارد استان بوشهر شد
  • جزییات غربالگری در طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی
  • ماجرای خروج کودکان کار اتباع از تهران
  • ساماندهی دستفروشان در قالب طرح ویژه شهرداری تهران
  • کودکان کار اتباع از تهران می‌روند
  • برخورد با پیمانکاران متخلف و عوامل غیرقانونی زباله‌گردی 
  • برخورد قاطع با پیمانکاران متخلف همکار با عوامل زباله گردی
  • برخورد با پیمانکاران متخلف و عوامل غیرقانونی زباله‌گردی
  • طرح ۱۵ روزه شهرداری برای ساماندهی آسیب‌های اجتماعی