Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات مرحله یک‌هشتم نهایی مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی آسیا امروز برگزار شد

۲ تیم والیبال ساحلی ایران به مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات قهرمانی آسیا صعود کردند.

به گزارش طرفداری، ابتدا «ایران ۲»   با ترکیب بهمن سالمی و ابوالحسن خاکی‌زاده به مصاف «تایلند ۱» رفت و با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی رسید. ست‌های اول و سوم این بازی با امتیازات ۲۱ بر ۱۸ و ۱۵ بر ۱۱ به سود ایران رقم خورد و تایلند در ست دوم با امتیاز ۲۱ بر ۱۹ پیروز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سالمی و خاکی‌زاده فردا در مرحله یک‌چهارم نهایی باید با فیلیپین روبرو شود.

تیم «ایران ۱» با ترکیب عبدالحامد میرزاعلی و علیرضا آقاجانی با نتیجه ۲ بر یک مقابل «استرالیا ۳» پیروز شد. ست‌های اول و سوم این بازی با امتیازات ۲۳ بر ۲۱ و ۱۵ بر ۱۱ به سود ایران به پایان رسید و استرالیا در ست دوم با امتیاز ۲۱ بر ۱۸ به برتری دست یافت.

«ایران ۳» هم با ترکیب سینا شوکتی و مجتبی آرو با «استرالیا ۲» روبرو شد و با پذیرش شکست ۲ بر صفر مقابل این تیم، از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی آسیا که با حضور ۲۳ تیم به میزبانی پوکت تایلند برگزار می‌شود، شنبه به پایان خواهد رسید.

ایران در سال ۲۰۱۱ با ترکیب پرویز فرخی و آق‌محمد سلاق و در سال ۲۰۱۷ با ترکیب بهمن سالمی و رحمان رئوفی قهرمان این مسابقات شد. ترکیب سالمی و رئوفی در سال ۲۰۱۸ هم مدال نقره آسیا را از آن خود کرد.

اخبار داغ 

فیلم ادرار خانم خواننده روی طرفدارش در کنسرت! / زشت ترین اقدام در جهان! استوری کامبیز دیرباز علیه وزیر ورزش؛ بسیجی وار VAR بیار! اعتراض رسمی باشگاه پرسپولیس به داوری ها؛ دیگر نمی دانیم به کجا شکایت ببریم از نگاه فدراسیون تاریخ و آمار؛ لواندوفسکی به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب شد عملکرد ناامیدکننده تیم های آلمانی در فصل 2021/22 لیگ قهرمانان اروپا

منبع: طرفداری

کلیدواژه: والیبال ساحلی قهرمانی آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۳۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری نمایندگان ایران در آغاز مسابقات قهرمانی توسعه تنیس آسیا

به گزارش خبرگزاری مهر، رقابت‌های قهرمانی توسعه تنیس آسیا به میزبانی کوچینگ مالزی با حضور دو نماینده ایران آغاز شد که هانا شعبانپور شانس شماره ۵ این مسابقات در نخستین دیدار خود به مصاف کالیستا روزیانا از اندونزی رفت و موفق شد با نتایج ۶ بر ۲ و ۶ بر یک به پیروزی دست یابد و باید منتظربرنده دیدارنپال و سوریه باشد.

کیارش صادقی دیگر نماینده ایران در این رویداد که شانس شماره ۴ به شمار می‌رود و در نخستین دیدار خود در جدول انفرادی با قرعه استراحت روبرو شده بود، در دوبل با یار یمنی خود به میدان رفت و موفق شد با برتری برابر تیم نپال، نخستین برد خود را به ثبت برساند. این تنیسور جوان کشورمان در انفرادی نیز در انتظار مشخص شدن برنده دیدار نپال و هنک‌کنگ است.

این دو تنیسور جوان ایران به دلیل درخشش در رویدادهای مختلف از جمله مسابقات عمان با دعوت فدراسیون تنیس آسیا انتخاب شده تا در کنار نمایندگانی از کشورهای چین، هنک‌کنگ، اندونزی، ژاپن، مالزی، میانمار، نپال، سوریه، هند، قزاقستان، قرقیزستان، پاکستان، چین تایپه، ازبکستان، تایلند و کره در قالب تیم‌های غرب و آسیانه میانه و شرق آسیا به مصاف رقبای خود در دو بخش انفرادی و دونفره بروند. هدایت این تیم بر عهده فربد فهمی است که هدایت تیم منتخب آسیا را بر عهده خواهد داشت.

کد خبر 6073158

دیگر خبرها

  • نتایج نمایندگان ایران در رقابت‌های قهرمانی توسعه تنیس آسیا
  • نماینده ایران پرکارترین داور تور والیبال ساحلی آسیا
  • برتری نمایندگان ایران در آغاز مسابقات قهرمانی توسعه تنیس آسیا
  • نماینده ایران پرکارترین داور تور والیبال ساحلی آسیا شد
  • قهرمانی والیبال ساحلی ایران در تور آزاد آسیا با درخشش مازنی‌ها
  • تور آزاد ساحلی آسیا| والیبال ساحلی ایران قهرمان شد
  • والیبال ساحلی ایران قهرمان تور آزاد آسیا شد
  • ایران قهرمان تور آزاد والیبال ساحلی آسیا شد
  • والیبال ساحلی‌ ایران فینالیست تور آزاد آسیا شد
  • تور آزاد ساحلی آسیا | ساحلی‌بازان فینالیست شدند/ تایلند حریف ایران در دیدار نهایی