Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، علی حدادی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید ورزای بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و جهاد کشاورزی از موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی افزود: تولید واکسن کرونا در این موسسه نمونه ای از دستاوردها  و ظرفیت های علمی استان البرز به شمار می رود که با تلاش منصفانه و حرکت جهادی  شکل گرفته است.

وی بیان داشت: انتظار می رود وزارتخانه های جهاد کشاورزی و بهداشت درمان و آموزش علوم پزشکی توجه ویژه ای به موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی  داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی  گفت: اکنون مراکز پژوهشی و دارویی  بزرگی  در استان البرز  فعالیت می کنندکه می بایست به آنها توجه  ویژه شود.

 حدادی ادامه داد: همچنین توجه ویژه به صنایع تکمیلی و  بخش های مختلف کشاورزی باید در دستور کار باشد چرا که امروز کشاورزان مشکلات فراوانی دارند که باید مرتفع شود.

 نماینده مردم ساوجبلاغ ، نظرآباد ، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: برای خودکفایی در بخش های صنایع تکمیلی به  نگاه ویژه وزرات جهاد کشاورزی نیاز است.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه فراینده و نتیجه خوبی در تولید واکسن «رازی کووپارس» حاصل شده است، خاطر نشان کرد: از محققان و دست اندرکاران موسسه رازی به خاطر این دستاورد بزرگ تشکرمی کنیم.

حدادی گفت: موضوع  دارو امروز استراتژیک است و با توجه به شیوع  کرونا می بایست بیشتر از پیش به این موضوع توجه کرد.

ورزای بهداشت و درمان وآموزش علوم پزشکی و جهاد کشاورزی امروز از بخش های مختلف موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی دیدن کردند.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی اقلام دارویی کشاورزی استان البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی اقلام دارویی کشاورزی مجلس شورای اسلامی اقلام دارویی کشاورزی استان البرز جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۳۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل محمدی به عنوان گیاهی اقتصادی برای کشاورزان یزدی

حاج حسینی معاون تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان یزد ضمن بازدید از مزارع کاشت گیاهان دارویی به خصوص مزارع زیر کشت گل محمدی در رستاق و پیگیری مشکلات کشاورزان و باغداران گیاهان دارویی بخش رستاق گفت: موضوع بهره برداری آب یکی از موضوعات مهمی است که در سیاست‌های بخش کشاورزی بسیار به آن توجه شده است در این راستا موضوع کشت گیاهان دارویی به عنوان گیاهان کم آب خواه یکی از برنامه‌های اساسی بخش کشاورزی استان و یزد نوین است.

وی ادامه داد: توسعه کشت گل محمدی به عنوان گیاهی با ارزش افزوده بالا و اقتصادی بودن در برنامه توسعه کشت استان قرار گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • با کشت هر گونه محصولات زراعی با آب غیرسالم برخورد می‌شود
  • پرورش شتر؛ ظرفیت مغفول مانده در داورزن است
  • استفاده از ظرفیت های منطقه ویژه اقتصادی بانه
  • استفاده از هوش مصنوعی در برنامه‌ریزی‌های بخش کشاورزی
  • آمریکا فرستاده ویژه جدید برای غزه منصوب می‌کند
  • گل محمدی به عنوان گیاهی اقتصادی برای کشاورزان یزدی
  • آغاز طرح پرورش مرغ بومی ویژه زنان روستایی در مهاباد
  • بخش عمد‌ه‌ای از سرماخوردگی‌ها کروناست
  • ارائه ۴۳ بسته سرمایه‌گذاری بخش گردشگری لرستان به سرمایه‌گذاران
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند