Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-25@17:21:02 GMT

نرخ رسمی ۲۷ ارز کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۷۳۷۲۲

نرخ رسمی ۲۷ ارز کاهش یافت

بانک مرکزی امروز (چهارم آذرماه) نرخ رسمی ۴۶ ارز را اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۲۷ ارز کاهش و ۱۰ ارز افزایش یافت. نرخ ۹ ارز نیز بدون تغییر باقی مانده است.

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از بانک مرکزی، امروز هر دلار آمریکا ۴۲ هزار ریال، پوند انگلیس ۵۵ هزار و ۹۸۰ ریال و یورو ۴۷ هزار و ۱۸ ریال ارزش‌گذاری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر پایه این گزارش، امروز هر فرانک سوئیس ۴۴ هزار و ۸۹۸ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۶۰۸ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۶۸۳ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۳۲۳ ریال، روپیه هند ۵۶۴ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۸ هزار و ۶۸۰ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۳ هزار و ۹۲۰ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۶ هزار و ۴۱۴ ریال، دلار هنگ‌کنگ پنج هزار و ۳۸۶ ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۳ ریال ارزش‌گذاری شد.

همچنین، هر دلار کانادا ۳۳ هزار و ۱۷۸ ریال، دلار نیوزیلند ۲۸ هزار و ۸۳۷ ریال، راند آفریقای جنوبی ۲ هزار و ۶۴۳ ریال، لیر ترکیه ۳ هزار و ۴۴۱ ریال، روبل روسیه ۵۶۱ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۲ هزار و ۸۷۸ ریال، لیر سوریه ۱۷ ریال، دلار استرالیا ۳۰ هزار و ۷۰۳ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۰ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۳ ریال، دلار سنگاپور ۳۰ هزار و ۷۰۳ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۸ هزار و ۹۶۹ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۷۲ ریال، کیات میانمار ۲۴ ریال، یکصد روپیه نپال ۳۵ هزار و ۴۵ ریال، یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۸۱۱ ریال و دینار لیبی ۹ هزار و ۹۴ ریال تعیین شد.

امروز در تابلوی بانک مرکزی هر یوان چین ۶ هزار و ۵۷۱ ریال، یکصد بات تایلند ۱۲۵ هزار و ۸۳۷ ریال، رینگیت مالزی ۹ هزار و ۹۷۵ ریال، یک‌هزار وون کره‌جنوبی ۳۵ هزار و ۳۶۸ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۳۹، یکصد تنگه قزاقستان ۹ هزار و ۶۹۵ ریال، هر لاری گرجستان ۱۳ هزار و ۴۹۱ ریال، یک هزار روپیه اندونزی ۲ هزار و ۹۴۲ ریال، افغانی افغانستان ۴۴۵ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۶ هزار و ۵۸۹ ریال، منات جمهوری آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۲۱ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۳ هزار و ۲۸۹ ریال، سومونی تاجیکستان ۳ هزار و ۷۲۰ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۲ هزار و ۲۲ ریال قیمت خورد.

منبع: مهر

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: کاهش نرخ ارز دلار ۲ هزار ۹ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۳۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۵

قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۱ درصد کاهش به ۲۳۱۹ دلار و ۵۰ سنت رسید. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، قیمت طلا که در روز سه‌شنبه به پایین‌ترین رقم طی دو هفته گذشته رسیده بود، حالا به دنبال آرام شدن ترس از تنش‌ها در خاورمیانه تقریباً ثابت شده است. سرمایه‌گذاران منتظر اطلاعات اقتصادی آمریکا هستند که سیاست نرخ بهره این کشور را مشخص کند.
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.11 درصد کاهش به 2319 دلار و 50 سنت رسید. قیمت معاملات آتی طلا در بازار کامکس نیویورک هم با یک کاهش 0.47 درصدی به 2331 دلار رسیده است.
حملات رژیم صهیونیستی به غزه تشدید شده، اما بنظر می‌رسد با فروکش کردن ترس از گسترده شدن درگیری‌ها، تمایل به ریسک پذیری در بازارهای مالی افزایش یافته است.

قیمت جهانی طلا امروز 1403/02/04

این بدان معناست که تقاضا برای خرید طلا که معمولاً از آن به عنوان یک پشتوانه ایمن در زمان مخاطرات ژئوپلیتیکی یاد می‌شود کاهش یافته است.
بازار همچنین در حال بررسی شرایط اقتصاد آمریکاست. اطلاعات تورم و بیانیه‌های فدرال رزرو این کشور نشان می‌دهد نرخ بهره احتمالاً در ماه ژوئن پایین نمی‌آید.
چندین تن از مقامات فدرال رزرو آمریکا اعلام کرده‌اند که هیچ فوریتی برای پایین آوردن نرخ بهره وجود ندارد. بدین ترتیب تقاضا برای طلا به عنوان یک سرمایه غیر سود کاهش می‌یابد. تاجران حالا انتظار دارند اولین کاهش نرخ بهره فدرال رزرو در سپتامبر اتفاق بیفتد.
بازار همچنین منتظر اطلاعات تولید ناخالص داخلی آمریکا و شاخص هزینه‌کرد مصرف شخصی در این کشور است که قرار است در روزهای پنجشنبه و جمعه منتشر شده و سرنخ‌های بیشتری در مورد سلامت اقتصاد آمریکا و زمان کاهش نرخ بهره ارائه دهد.
در میان سایر فلزات گرانبها، قیمت نقره با 0.26 درصد کاهش به 27 دلار و 57 سنت رسید و پلاتین با یک افزایش 0.32 درصدی 915 دلار و 52 سنت معامله می‌شود.
انتهای پیام/45

دیگر خبرها

  • قیمت دینار عراق امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • دلار پتانسیل کاهش بیشتر را دارد؟
  • یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی برای واحد تولیدی متخلف
  • پرداخت ۳۵۰۰۰میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • قیمت دینار عراق امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نرخ ارز امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ +جزئیات
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
  • ثبات قیمت دلار و کاهش نرخ طلا و سکه در معاملات امروز
  • سقف برداشت از حساب‌های بانکی کاهش یافت؟ | ابلاغیه جدید بانک مرکزی
  • نرخ ارز امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ +جزئیات