Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@08:12:25 GMT

کشف ۱۳ کیلو ماده مخدر گل حین معامله

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۷۳۷۸۱

کشف ۱۳ کیلو ماده مخدر گل حین معامله

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای در تشریح این خبر گفت: ساعت ۱۲:۳۰، سوم آذرماه، عوامل عملیات کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به ۲ دستگاه خودرو ۴۰۵ و ۲۰۶ با شماره پلاک‌های یکی از استان‌های غربی کشور که به صورت مشکوک در کنار خیابان پارک کرده بودند مشکوک و برای بررسی به خودروهای مذکور مراجعه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در ابتدا مأموران با توجه به تجربیات گذشته به جهت امکان فرار در جلوی هر دو خودرو پارک کرده و مسیر را مسدود می‌کنند و برای بررسی به خودروها مراجعه می‌کنند.

موقوفه‌ای ادامه داد: در خودرو ۴۰۵ دو سرنشین و در خودرو ۲۰۶ یک سرنشین داشت که به محض روئیت مأموران راننده خودرو ۲۰۶ از محل متواری می‌شود و باقی سرنشینان دستگیر می‌شوند؛ مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی نسبت به بازرسی هر خودرو اقدام می‌کنند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در بازرسی خودروها از قسمت صندوق عقب خودرو ۴۰۵ تعداد دو بسته نایلکس آبی رنگ که به صورت ماهرانه‌ای بسته بندی شده بود و حاوی مواد مخدر از نوع گل (گراس) به مقدار ۹ کیلوگرم کشف و در بازرسی از خودرو ۲۰۶ در قسمت صندوق عقب تعداد ۳ بسته نایلکس مشکی رنگ حاوی مواد مخدر از نوع گل به مقدار ۴ کیلو گرم کشف و جمعاً ۱۳ کیلوگرم مواد مخدر کشف می‌شود.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: افراد دستگیر شده اهل و ساکن یکی از استان‌های غربی کشور بودند که جهت تحویل مواد مخدر در شهر تهران در موقعیت مذکور توقف کرده و قرار ملاقات و تحویل مواد داشتند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بیان کرد: متهمین که دارای سابقه کشف مواد و زندان رفتن هم بودند در بازجویی‌های به عمل آمده در کلانتری به جرم خود اعتراف کردند.

کد خبر 5360763 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس پیشگیری پایتخت ماده مخدر گل شهرداری تهران شورای شهر تهران قوه قضاییه هفته بسیج علیرضا زاکانی آلودگی هوا وزارت آموزش و پرورش پلیس راهور بنیاد شهید و امور ایثارگران شرکت مترو تهران مترو سازمان تامین اجتماعی ترافیک بازگشایی مدارس مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۳۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف حدود۶۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در گمرکات خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، ناظر گمرکات خراسان رضوی و مدیرکل گمرک مشهدگفت:در سال گذشته مقدار ۱۶۹ کیلو و ۴۰۷ گرم تریاک، ۴۲۱ کیلو و ۴۵۹ گرم شیشه، ۱۲ کیلو و ۲۳۳ گرم هرویین در اشکال مختلف، ۱۰۱ گرم حشیش و ۱ کیلو و ۴۶۰ گرم مورفین توسط ماموران گمرک دوغارون، ۲۹۰ گرم تریاک توسط کارشناسان گمرک امانات پستی مشهد و ۵ حب قرص ترامادول توسط ماموران گمرک باجگیران کشف شد.

جواد جعفری  افزود: همچنین در سال گذشته مقدار ۷۵ کیلوگرم پیش ساز مواد مخدر از نوع اسیدسولفوریک نیز توسط ماموران گمرک دوغارون کشف و ضبط شده است.

 ناظر گمرکات خراسان رضوی گفت: میزان کشفیات انجام گرفته در سال ۱۴۰۲ در مقایسه با مدت مشابه سال پیش از آن ۲۳ درصد رشد داشته است.

دیگر خبرها

  • کشف مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون تایباد
  • بیش از ۱۳ کیلو مواد مخدر در رشت کشف شد
  • کشف بیش از ۱۰۰ کیلو تریاک جاسازی شده در بار خیار
  • کشف حدود۶۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در گمرکات خراسان رضوی
  • کشف ۱۰۰ کیلو تریاک و دستگیری دو قاچاقچی در نایین
  • کشف بیش از یک کیلو گرم مواد مخدر بلعی از سه قاچاقچی در بردسکن
  • کشف ۱۹۸ کیلو تریاک در میناب
  • کشف جاساز بیش از یک تن شیشه در بار ۲۳ تنی سنگ
  • کشف ۵ تن چوب گردوی قاچاق در قزوین
  • کشف نیم تن شیشه و تریاک در پل بین‌المللی ابریشم