Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، مقامات پس از اینکه دانش آموزان دبیرستانی را در حال تماشای سریال دستگیر کردند، به سمت این مرد هدایت شدند.

این گزارش حاکی از آن است که "بازی مرکب" با استفاده از یک درایو فلش یو اس بی از چین به این کشور قاچاق شده است. قاچاقچی به جوخه مرگ سپرده می‌شود و دانش‌آموزانی که در آوردن «بازی مرکب» به مدرسه نقش داشته‌اند، با مجازات زندان روبرو هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس این گزارش دانش آموزی که فلش درایو را خریده بود به حبس ابد، شش نفری که این برنامه را تماشا کردند پنج سال زندان با اعمال شاقه محکوم شدند و معلمان و مدیران این مدارس اخراج شده و به کار در معادن و تبعید محکوم شدند.

در دسامبر ۲۰۲۰، کره شمالی قانون «حذف تفکر و فرهنگ ارتجاعی» را تصویب کرد که ورود و انتشار مطالب فرهنگی مانند فیلم، نمایشنامه، موسیقی و کتاب را در این کشور ممنوع می‌کند. این اقدام عمدتاً با هدف جلوگیری از انتشار محتوا‌ها از کره جنوبی و ایالات متحده انجام می‌شود و کسانی که در توزیع یا مصرف این محتوا‌ها شناسایی شوند مستوجب مجازات هستند. بر اساس گزارش‌های گسترده، در آوریل سال جاری، مردی به دلیل فروش فلش‌ها و سی‌دی‌های حاوی محتو‌های کره جنوبی در ملاء عام اعدام شد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: کره شمالی قاچاق بازی مرکب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۳۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میانگین سن فوت‌شدگان در سال ۱۴۰۲

به گزارش «ابناک» به نقل از تسنیم، بر اساس گزارش‌های آماری مرکز رصد جمعیت کشور سازمان ثبت احوال میزان نرخ خام فوت کل کشور در سال ۱۴۰۲ برابر با ۵.۳ در هزار نفر جمعیت بوده است که استان گیلان با نرخ ۷.۴ در هزار نفر جمعیت بیشترین نرخ فوت و استان کهگیلویه و بویراحمد با نرخ ۳.۹ در هزار نفر جمعیت کمترین نرخ فوت را در بین استان‌ها داشته‌اند.

بر اساس این گزارش، بیشترین تعداد فوت‌شدگان مربوط به گروه سنی ۸۹-۸۵ سال است، به طوری که ۹.۹ درصد از کل فوت‌شدگان مرد و ۱۲.۵ درصد از کل فوت‌شدگان زن مربوط به این گروه سنی بوده‌اند.

دیگر خبرها

  • جریمه یازده میلیارد ریالی برای قاچاقچی سوخت
  • رهایی یک محکوم به اعدام از قصاص در شادگان
  • تلخ شدن کام قاچاقچی بادام
  • گور جمعی در محوطه بیمارستان شفا+فیلم
  • محکومیت قاچاقچیان کالا، دام و زغال در خوزستان
  • قاچاقچی سوخت ۴.۵ میلیارد جریمه شد
  • دانش آموز والیبالیست خراسان شمالی در اردوی تیم ملی
  • زنگ نقالان سوره با اجرای ۳۸ پرده شهدای خراسان شمالی نواخته می‌شود
  • جریمه ۶۷ میلیاردی قاچاقچی پوشاک در خرم آباد
  • میانگین سن فوت‌شدگان در سال ۱۴۰۲