Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محسن رضایی معاون اقتصادی رییس جمهور بعد از ظهر امروز در ادامه سفر به هرمزگان در مناطق زلزله‌زده گیشان غربی در بخش فین شهرستان بندرعباس حضور یافت.

 

وی در جمع مردم زلزله‌زده منطقه گیشان غربی گفت: رییس جمهور پس از سفر آقای مخبر به هرمزگان به من گفتند که حتما در سفری که به هرمزگان دارید علاوه بر کارهای اقتصادی و موضوعات اقتصادی سری به مردم مناطق زلزله زده هم بزنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون اقتصادی رییس جمهور با اشاره به بازدید میدانی خود و گفت‌وگو با مردم این منطقه، بیان داشت: خسارات زلزله گسترده بوده اما کار و تلاش برای احداث ساختمان‌های جدید در جریان است.

رضایی به قطع آب برخی چشمه‌های منطقه اشاره و گفت: باید آبرسانی انجام و فکری به حال نگهداری دام این عزیزان و خانواده‌هایی که دام از دست داده‌اند نیز بشود.

 

وی از اقدامات بسیج، گروه‌های جهادی، سپاه، هلال احمر و استانداری و بنیاد مسکن قدردانی کرد و بیان داشت: ما در مرکز باید سریع‌تر پیگیر اعتبارات ویژه‌ای شویم چرا که اکنون از منابع استانداری در حال هزینه‌کرد هستند تا زمان را از دست ندهیم.

 

معاون اقتصادی رییس جمهور همچنین گفت: خطر بزرگی از سر مردم عزیز این منطقه گذشته ولی مسأله خانه‌ها، دام و بازگشت زندگی مردم به آرامش گذشته کاری است که باید دنبال کنیم و نباید با یک سفر و یک دلسوزی منطقه را رها کرد و دولت مصمم به حل مشکلات مردم است.

عکس‌ها: مهرداد امیرزاده

انتهای پیام/ 88055

 

منبع: فارس

کلیدواژه: معاون اقتصادی رییس جمهور مناطق زلزله زده هرمزگان بندرعباس فین بندرعباس بازدید محسن رضایی از مناطق زلزله زده رییس جمهور زلزله زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۳۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محسن رضایی: رژیم صهیونیستی از همانجا که شلیک کرد، موشک دریافت کرد

محسن رضایی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«امشب پایان همیشگی دوران بزن در رو و قلدری و زورگویی در برابر ملت صبور ایران است. از همانجا که شلیک کردند، موشک دریافت کردند!

آمریکا و دولت‌های غربی سر عقل بیایند و سگ هار منطقه را زنجیر کنند. حماقت جدید رژیم جنایتکار، منجر به پایان عمر نکبت‌بار آن می‌شود.»

tags # اسرائیل سایر اخبار چرا مو‌های بدن زنان کمتر از مردان است؛ آیا زنان مردان پشمالو را بیشتر می‌پسندند؟ مغز آلبرت انیشتین از مغز یک نئاندرتال کوچک‌تر بود! آیا انسان‌های اولیه عاشق می‌شدند؟ آنها چگونه همسر خود را انتخاب می‌کردند؟ قدیمی‌ترین راز تاریخ فاش شد؛ اول مرغ بود یا تخم‌مرغ؟!

دیگر خبرها

  • مدیران دولتی مقابله با قاچاق را در اولویت قرار دهند
  • مبارزه با قاچاق امری «فرادستگاهی» است
  • انتقادات تند از تیم اقتصادی رئیسی /دولت باید خانه تکانی کند و کل تیم را تغییر دهید /قیمت ارز حباب نیست آقای فرزین /محسن رضایی توان کار ندارد
  • محسن رضایی : نقشه راه اقتصادی در حال نهایی‌ شدن است
  • وعده اقتصادی محسن رضایی +جزئیات
  • محسن رضایی: نقشه راه اقتصادی در حال نهایی‌شدن است
  • محسن رضایی خطاب به اسرائیلی‌ها: سر عقل بیایید
  • محسن رضایی: رژیم صهیونیستی از همانجا که شلیک کرد، موشک دریافت کرد
  • محسن رضایی: امشب پایان دوران بزن‌ درروی صهیونیست هاست
  • واکنش محسن رضایی به حمله تنبیهی ایران