Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@21:54:10 GMT

کلاهبردار حرفه ای در آق قلا به دام افتاد

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۷۳۹۳۲

کلاهبردار حرفه ای در آق قلا به دام افتاد

فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: کلاهبردار حرفه ای که وعده شغل و خرید و فروش خودرو و زمین میداد در آق قلا به دام افتاد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ سردار سعید دادگر اظهار کرد: بدنبال شکایت تعدادی از شهروندان در آق قلا مبنی بر کلاهبر داری از آنان توسط فردی با هویت معلوم، رسیدگی به موضوع بصورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طی بررسی های پلیس مشخص شد متهم با وعده های مختلف از جمله استخدام افراد در دستگاه های مختلف و خرید و فروش خودرو و زمین، اعتماد مالباختگان را جلب کرده و پس از دریافت مبالغ هنگفتی از آنان، به مکانی نامعلوم متواری شده است.

فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: با اشراف اطلاعاتی و تلاش بی وقفه ماموران، مخفیگاه متهم شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

سردار دادگر خاطرنشان کرد: متهم در تحقیقات اولیه به 10 میلیارد ریال کلاهبرداری از 35 شهروند در شهرستان آق قلا اعتراف کرد.

وی در پایان با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی، گفت: شهروندان از اعتماد به افراد ناشناسی که به آنان وعده های مختلف می دهند خودداری کرده و در صورت مواجهه با آنان مراتب را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا دستور کار پلیس خرید و فروش استان گلستان شهروند گلستان آق قلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۳۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵ تن خشکبار قاچاق از انباری در جنوب تهران

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سرهنگ مهدی افشاری رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با اشاره به کشف پنج تن خشکبار قاچاق در شهر ری گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به کشف محل دپوی خشکبار قاچاق شدند. رسیدگی به این پرونده درپی شناسایی محل دقیق کالای قاچاق به دست آمد و در جریان تحقیقات تکمیلی مشخص شد که مالک یک انباری در محدوده خیابان ری اقدام به انتقال خشکبار قاچاق از شهر‌های جنوبی کشور به این مکان کرده است.

وی ادامه داد: با شناسایی محل دپوی خشکبار قاچاق در این انباری نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت و مجوز‌های لازم اخذ شد، گفت: در ادامه تیمی از کارآگاهان پایگاه جنوب پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ وارد عمل شده و در بازرسی از این محل ۱۱۰ کیسه ۴۵ کیلوگرمی و در مجموع چهار تن و ۹۵۰  کیلوگرم مغز بادام درختی قاچاق را کشف و ضبط کردند.

افشاری با بیان اینکه انبار مذکور با دستور قضائی پلمب شد، گفت: محموله قاچاق که کارشناسان ارزش ریالی آن را ۲۵ میلیارد ریال برآورد کردند، تحویل سازمان اموال تملیکی تهران شد. همچنین در این خصوص یک متهم نیز دستگیر و به همراه پرونده متشکله تحویل مراجع قضائی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستگیری فروشنده کلاهبردار در یزد
  • فروشنده‌ی کلاهبردار در دام پلیس یزد 
  • عامل ساخت پیام‌های جعلی و هتک حرمت افراد در اینستاگرام دستگیر شد
  • کلاهبردار سکه‌های تقلبی در الیگودرز دستگیر شد
  • بازداشت کلاهبردار ۶ میلیارد ریالی در بروجرد
  • کشف ۱۳ فقره سرقت و انهدام باند حرفه ای سارقان در خرم آباد
  • کشف ۵ تن خشکبار قاچاق از انباری در جنوب تهران
  • کشف ۴ فقره سرقت احشام در قاین
  • مهارت آموزی ۴ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در خراسان جنوبی
  • بازداششت کلاهبردار رسیدساز جعلی در شیراز