Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار هرمزگان در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان هرمزگان با حضور معاون اقتصادی رئیس جمهور، گفت: یکی از خواسته‌های اصلی ما این است که امکان تردد خودروهای مناطق آزاد در سطح استان هرمزگان فراهم شود.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ، مهدی دوستی در نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان هرمزگان که با حضور دکتر محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهور برگزار شد، با بیان اینکه هرمزگان یک استان خدمات و تجارت محور است و گردشگری یکی از مزیت‌های نسبی این استان محسوب می‌شود، عنوان کرد: یکی از خواسته‌های اصلی ما این است که امکان تردد خودروهای مناطق آزاد در سطح استان هرمزگان فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: گسترش پوشش تردد خودروهای مناطق آزاد در جغرافیای وسیع استان هرمزگان، امکان ارائه خدمات بهتر به خصوص در زمینه گردشگری در این استان را فراهم می‌کند.

استاندار هرمزگان به مشکلات اسناد مالکیت مسکونی و کشاورزی در هرمزگان اشاره کرد و افزود: تعیین تکلیف اسناد مالکیت مردم، برای توسعه شهری و کسب و کارهای خرد و متوسط در هرمزگان ضروری است و با تعیین تکلیف اسناد مالکیت، سرمایه‌گذاری‌های جدید نیز بهتر در استان شکل می‌گیرد.

دوستی، توسعه خوشه های صنعتی و خدماتی و زنجیره های ارزش توسط صنایع در هرمزگان را از دیگر موارد مهم برای این استان برشمرد و خواستار توجه به آن شد.

وی همچنین بر لزوم تسهیل تجارت از طریق دریا و صیادی در هرمزگان تاکید کرد.

در این نشست رییس اتاق بازرگانی هرمزگان، دبیر اتاق بندرعباس و جمعی از فعالین اقتصادی به بیان مشکلات در حوزه های مختلف از جمله تجارت،بازرگانی ، کشاورزی ،معدن و سایر پرداختند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امکان تردد خودروهای تردد خودروهای مناطق آزاد استان هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۴۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس هرمزگان فردا غیرحضوری است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و سخنگوی استانداری هرمزگان گفت: باتوجه به اعلام هشدار سطح قرمز هواشناسی و احتمال بارندگی شدید و سیلابی شدن، معابر و خیابان ها تمامی مدارس استان فردا سه شنبه تعطیل بوده و آموزش ها به صورت غیرحضوری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، احسان کامرانی شامگاه _دوشنبه، بیست‌وهفتم فروردین_ با اشاره به وضعیت قرمز اعلام شده و شرایط نامساعد جوی و دریایی در استان اظهارکرد: طبق تصمیم ستاد مدیریت بحران برای آرامش خاطر مردم و کاهش تردد در سطح استان، مدارس همه مقاطع تحصیلی در تمامی شهرستان‌ها فردا سه‌شنبه ۲۸ فروردین ماه به صورت غیرحضوری است.

وی از مردم سراسر استان خواست به هشدارهای هواشناسی توجه جدی داشته باشند و از تردد غیرضروری درون شهری و بیرون شهری خودداری کرده و در مسیر و حریم رودخانه‌ها و در ارتفاعات قرار نگیرند.

بر اساس گزارش هواشناسی هرمزگان، سامانه بارشی جدید از بعد از ظهر امروز دوشنبه وارد استان شده و بر اساس پیش بینی‌ها از فردا سه‌شنبه شدت بیشتری خواهد یافت که تا ظهر چهارشنبه هفته جاری در بیشتر نقاط استان ادامه دارد.

کد خبر 744967

دیگر خبرها

  • کاهش زمان معطلی مسافران خط 7 مترو با افتتاح ایستگاه ورزشگاه تختی
  • تردد پاک به معنای واقعی با موتورهای هیدورژنی پرقدرت
  • ماجرای ماشین‌های دوربین‌دار پلیس‌ در تهران | بیشترین تردد خودروهای دوربین‌دار در ۳ منطقه | موتورسیکلت‌های پلیس با دوربین در ۶ جهت
  • بستر سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد دوغارون خراسان رضوی فراهم شده است
  • بستر سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد دوغارون فراهم شده است
  • فردا مدارس هرمزگان غیرحضوری برگزار می شود
  • مدارس هرمزگان فردا غیرحضوری است
  • مدارس هرمزگان ۲۸ فروردین غیرحضوری خواهد بود
  • ورود سامانه بارشی به هرمزگان و رگبار شدید باران
  • کشف ۹۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان