Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سید محمد رضا هاشمی روز پنجشنبه در آیین افتتاح آموزشگاه مشارکتی ۱۲ کلاسی ابتدایی دخترانه برکت با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر لزوم تحصیل فرزندان اتباع خارجی مستقر در ایران ابراز داشت: یکی از افتخارات مردم استان سمنان، میزبانی و زمینه‌سازی تحصیل فرزندان اتباع خارجی در این استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ۱۲۸ هزار دانش آموز در استان سمنان مشغول به تحصیل هستند افزود: امید است روزی در حوزه احداث بناهای آموزشی، دغدغه ای وجود نداشته باشد.

استاندار سمنان گفت: سلامت، معیشت و اشتغال از اولویت‌های اساسی دولت سیزدهم به ریاست آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی است.

آموزشگاه مشارکتی ۱۲ کلاسی ابتدایی دخترانه برکت روز پنجشنبه در خیابان حکیم الهی سمنان با زیربنای ۲ هزار و ۲۱۸ مترمربع افتتاح شد.

برچسب‌ها سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور سیدمحمدرضا هاشمی استانداری سمنان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور سیدمحمدرضا هاشمی استانداری سمنان سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور سیدمحمدرضا هاشمی استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۴۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاوم سازی بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل حامد کیخسروی، مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل اظهارکرد: سال گذشته بالغ بر ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل به بهره‌برداری رسید و بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی در سطح روستا‌های استان اردبیل مقاوم سازی شد.
وی افزود: امسال ۷ هزار ۵۰۰ واحد سهمیه مسکن روستایی در استان اردبیل با اقساط ۲۰ ساله و تسهیلات ۵ درصدی آماده معرفی متقاضیان روستایی است.
مدیرکل بنیاد مسکن اردبیل تصریح کرد: مبلغ تسهیلات مسکن روستایی ۳۵۰ میلیون تومان است که بازپرداخت آن در قالب بلند مدت است.

دیگر خبرها

  • واکنش صحرایی به گزارش مهر/ ۱۰ امتیاز در رتبه بندی دانشجو معملمان
  • مسیر و راه نسل توانمند از مدارس دخترانه می‌گذرد
  • تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مدارس تیران در دستور کار قرار گیرد
  • نگاه ویژه به ارتقای شاخص‌های آموزشی در سفر رئیس‌جمهور به سمنان
  • همدان استان ممنوعه در به کارگیری کارگران اتباع خارجی
  • مقاوم سازی بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی
  • مدارس کار راهکاری برای کاهش ترک تحصیل / برنامه درسی هنوز برمبنای دهه ۶۰ است
  • راه اندازی بازارچه محصولات اتباع در سمنان
  • مدارس سمای بافق جزء برترین‌های استان یزد با بالاترین میزان ارتقاء و رشد کیفیت
  • ‌توزیع بیش از یک میلیون مکمل آهن در مدارس دخترانه فارس