Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از راشاتودی، دادگاه نظامی مصراته در لیبی امروز (پنجشنبه) به طور غیابی حکم اعدام خلیفه حفتر، فرمانده ارتش ملی لیبی و شش نفر دیگر را صادر کرد.

 رسانه‌های لیبی سندی را از سوی دادستانی نظامی در مصراته منتشر کردند که در آن دادگاه نظامی دائمی در این شهر حکم اعدام غیابی حفتر و عبدالرازق الناظوری، صقر الجروشی، عبدالسلام الحاسی، المبروک الغزوی، محمد منصور و سعد الورفلی شش افسر عالی رتبه دیگر در «ارتش ملی» را صادر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش رسانه‌ها پرونده‌ای که در آن حفتر به اعدام محکوم شده مربوط به بمباران دانشکده پدافند هوایی توسط نیرو‌های به اصطلاح ارتش ملی در مصراته و کشته شدن یکی از سربازان دانشکده است. در این حکم علاوه بر اعدام به محرومیت دائمی متهمان از حقوق شهروندی و اخراج از خدمت اشاره شده است.

پس از این حکم یکی از منابع رسمی نظامی در فرماندهی کل ارتش لیبی در بیانیه‌ای این حکم را طن آمیز و غیرقانونی عنوان کرد.

این حکم پس از آن صادر شد که کمیته عالی انتخابات ملی لیبی فهرست اولیه نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری کنونی را که اواخر دسامبر در این کشور برگزار می‌شود و نام حفتر در آن ذکر شده است، تایید کرد. پس از انتشار این فهرست، دادستانی نظامی لیبی حکم بازداشت حفتر را صادر کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خلیفه حفتر ارتش لیبی انتخابات لیبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۴۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل + جزئیات

به گزارش همشهری‌آنلاین، منابع عبری زبان گزارش دادند فرمانده یگان ویژه اشباح در ارتش رژیم صهیونیستی که هم اکنون در نوار غزه مستقر است، به طور ناگهانی از سمت خود استعفا داده است.

روزنامه یدیعوت احارونوت هم در این مورد نوشت: «این فرمانده اسرائیلی هم به دو افسر ارشد دیگر یعنی مسئول شعبه اطلاعات نظامی ارتش و فرمانده منطقه مرکزی ارتش پیوست که تصمیم به استعفا گرفتند.»

پیش از این، رئیس بخش اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی و همچنین رئیس مرکز اطلاعات نظامی این رژیم به دلیل ناتوانی در برابر مقاومت در جنگ غزه، از سمت خود استعفا داده بودند.

کد خبر 847104 منبع: ایسنا برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه

دیگر خبرها

  • دو عضو کابینه نتانیاهو استعفا کنند
  • استعفای ناگهانی فرمانده یگان ویژه ارتش رژیم صهیونیستی
  • لاپید: بنی گانتس و آیزنکوت از کابینه نتانیاهو استعفا کنند
  • استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
  • استعفای ناگهانی فرمانده یگان « اشباح » ارتش اسرائیل
  • استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل + جزئیات
  • استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش رژیم صهیونیستی
  • چند فرمانده ارشد ارتش اسراییل طی روزهای آتی استعفا می‌دهند
  • دومینوی استعفا در ارتش صهیونیستی
  • فرمانده بزرگترین واحد امان در صف استعفا از ارتش رژیم صهیونیستی