Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- همزمان با هفته بسیج اجلاسیه سراسری نماز در استان سمنان با حضور حجت‌الاسلام قرائتی، رئیس ستاد اقامه نماز برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، اجلاسیه سراسری نماز در استان سمنان با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی، رئیس ستاد اقامه نماز کشور هم‌زمان با هفته بسیج امروز پنج‌شنبه، چهارم آذرماه در حسینیه شهدای گمنام سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اجلاسیه از 53 خادم نماز در استان سمنان تجلیل شد.

انتهای پیام/363/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماز در استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۴۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۳۰ مربی در سپاه و بسیج استان سمنان فعالیت می‌کنند

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان با بیان اینکه ۲۳۰ مربی در سپاه و بسیج استان سمنان فعالیت می‌کنند، گفت: از این تعداد ۱۳۰ نفر پاسدار و ۱۰۰ نفر بسیجی هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان به نقل از روابط‌عمومی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، حجت‌الاسلام سید محسن حسینی دیباجی، ضمن گرامیداشت سالروز شهادت علامه متفکر کارشناس برجسته شیعه در اسلام‌شناسی شهید مرتضی مطهری و تبریک روز معلم، اظهار داشت: 12 اردیبهشت‌ماه سالروز شهادت این بزرگ‌مرد انقلابی و معلم شهید است که با عنوان هفته عقیدتی - سیاسی نام‌گذاری شده است.

وی با اشاره به اهمیت بزرگداشت روز معلم، بیان کرد: نقش فرهنگیان و مربیان در تربیت نسل جوان مومن و انقلابی نقشی بی‌بدیل است و باید برای ارتقای آن تلاش شود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به اینکه در این روز تجلیل از مربیان، هادیان سیاسی و مروجان فرهنگ دینی در دستور کار قرار دارد، افزود: در مجموع 230 مربی در سپاه و بسیج استان سمنان فعالیت می‌کنند که از این تعداد 130 نفر در سپاه و 100 نفر در بسیج نواحی استان سمنان فعال هستند.

حسینی دیباجی، گفت: در سالروز شهادت شهید مطهری و روز عقیدتی - سیاسی از این مربیان تجلیل می‌شود و از تعداد 40 نفر از مربیان برجسته که بیشترین فعالیت را داشتند تقدیر به عمل می‌آید.

وی با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی شهید مطهری از دیدگاه رهبر معظم انقلاب، گفت: اگر جوانان تفکر شهید مطهری را الگو و سرلوحه کار و زندگی خود قرار دهند مسیر دست یابی به تمدن نوین اسلامی و آینده روشن برای رسیدن به ایران قوی محقق می شود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، خاطرنشان کرد: شهید مطهری یک علامه متفکر و اسلام‌شناس شیعه بود و بنیه فکری انقلاب اسلامی ایران با تفکر ایشان شکل گرفته است.

حسینی دیباجی با اشاره به اینکه برنامه‌های هفته عقیدتی - سیاسی از هشتم اردیبهشت آغاز می‌شود، تصریح کرد: همایش بزرگداشت استاد شهید مطهری در سراسر استان روز 12 اردیبهشت برگزار می‌شود و تجلیل از مربیان و مدیران برتر سپاه و بسیج، غبارروبی از مزار شهدا، فضاسازی تبلیغاتی در سطح نواحی، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت با استفاده از سخنان استاد شهید مطهری از برنامه‌های عمومی در این هفته به شمار می‌رود.

وی گفت: برگزاری نشست‌های بصیرتی و حلقات صالحین با موضوع ترویج تفکرات شهید مطهری در سطح پایگاه‌های مقاومت با هدف آشنایی نسل جوان با تفکرات شهید مطهری در این هفته در دستور کار قرار دارد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان با تأکید بر اینکه اگر نسل جوان کتاب‌های شهید مطهری را مطالعه کند فکر او در مقابل تمام انحرافات دشمن بیمه می‌شود، اضافه کرد: کرسی‌های آزاداندیشی و ارائه مقالات با موضوع مسأله فلسطین در منظومه فکری شهید مطهری به همت بسیج طلاب و بسیج دانشجویی در سراسر استان برگزار می‌شود.

حسینی دیباجی از برگزاری مسابقات کتاب‌خوانی در سیره ائمه اطهار (ع) بین پاسداران و خانواده آنان خبر داد و گفت: برگزاری مسابقات کتاب‌خوانی داستان راستان از آثار شهید مطهری برای عموم بسیجیان در این راستا در دستور کار قرار دارد.

وی ابراز کرد: ترویج کلمات قصار منتخب از مجموعه سخنان شهید مطهری به صورت روز شمار برای پاسداران استان و برگزاری 234 جلسه اخلاق در طول سال گذشته در سطح استان و برگزاری 945 جلسه صادقین ویژه پاسداران و 735 جلسه نور مبین ویژه سربازان در طول سال گذشته از برنامه‌های مهم این مجموعه است.

انتهای پیام/363/

دیگر خبرها

  • اجلاسیه سراسری روسای شورا‌های اسلامی کشور به میزبانی قم برگزار می‌شود
  • از برگزاری اجلاسیه سراسری روسای شوراهای اسلامی کشور تا تدوین شناسنامه باغ‌های شهر قم
  • قم میزبان اجلاسیه سراسری روسای شوراهای اسلامی می‌شود
  • بیش از 130 اجلاس نماز در ارتش برگزار شده است
  • رسانه‌های استان سمنان روحیه بسیجی را در جامعه گسترش دهند
  • ۲۳۰ مربی در سپاه و بسیج استان سمنان فعالیت می‌کنند
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • مساجد و ائمه جماعات قزوین به کانون‌های فرهنگی تبدیل شوند
  • روایت عباس عبدی از بازدیدش از مسجد پارک قیطریه
  • روایت عباس عبدی از بازدیدش از مسجد پارک قیطریه : مسجد را در تقابل با نهادهای دیگر قرار دادن، اعتبار نهاد دین را افزایش نمی‌دهد