Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@23:50:10 GMT

وزیر اقتصاد و امور دارایی وارد گلستان شد

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۷۴۴۴۳

وزیر اقتصاد و امور دارایی وارد گلستان شد

به گزارش خبرنگار ایرنا، وزیر اقتصاد و امور دارایی و هیات همراه در فرودگاه شهدای گرگان از سوی علی محمد زنگانه استاندار، مدیرکل امور اقتصاد و دارایی و مدیرکل امور مالیاتی و جمعی از مسوولان استانی مورد استقبال قرار گرفت.

براساس برنامه اعلام شده، سفر وزیر اقتصاد و امور دارایی ابتدا فردا جمعه از منطقه آزاد اینچه برون آغاز خواهد شد و بعد از بازدید از این منطقه با علمای اهل سنت استان دیدار خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی پس از حضور در منطقه مرزی اینچه برون به گرگان باز خواهد گشت و با حضور در مزار گلزار شهدا، به مقام شامخ شهدای این شهرستان ادای احترام خواهد کرد.

دیدار با آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان، شرکت در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی و پیگیری مصوبات آن و جلسه شورای اداری استان و حضور در مراسم روز ملی گرگان و گفت و گوی زنده تلویزیونی با سیمای مرکز گلستان از دیگر برنامه سفر یکروزه وزیر اقتصاد و امور دارایی به گلستان اعلام شده است.

"علی عسگری" معاون توسعه مدیریت و منابع، "عباس مرادپور" سرپرست معاونت امور بانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی، "مهدی میراشرفی" معاون وزیر و رییس کل گمرک جمهوری اسلامی، "سعید محمد" دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی، "علی‌عادل عبادی‌نژادداورانی" سرپرست دفتر امور استان‌های وزارت و "فرشاد فتوت" مشاور وزیر و رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارتخانه در این سفر وزیر اقتصاد و امور دارایی را همراهی خواهند کرد.

برچسب‌ها سید احسان خاندوزی منطقه آزاد تجاری صنعتی اينچه برون وزارت اقتصاد و امور دارایی گرگان سعید محمد دبیرامور مناطق آزاد علی محمد زنگانه گلستان مهدی میر اشرفی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سید احسان خاندوزی منطقه آزاد تجاری صنعتی اينچه برون وزارت اقتصاد و امور دارایی سید احسان خاندوزی منطقه آزاد تجاری صنعتی اينچه برون وزارت اقتصاد و امور دارایی گرگان علی محمد زنگانه گلستان وزیر اقتصاد و امور دارایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۴۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین واگذاری مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس

به گزارش خبرنگار مهر، آئین واگذاری مالکیت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی، صبح امروز چهارشنبه در محل ساختمان وزارت امور اقتصادی و دارایی با حضور مدعوین برگزار شد.

سیداحسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، علی خطیر و رضا درویش مدیران عامل باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به همراه نمایندگان کنسرسیوم‌های بانکی و پتروشیمی، از حضار در این مراسم بودند.

پیش از این در بازار فرابورس، سهام باشگاه پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی شامل ۶ بانک و باشگاه استقلال نیز به کنسرسیوم پتروشیمی زیر نظر هلدینگ پتروشیمی خلیج‌فارس واگذار شده‌اند.

کد خبر 6087365 مهدی مرتضویان

دیگر خبرها

  • تبدیل ۴۶۳ فقره شناسه قدیم به شناسه جدید طی یک روز در گلستان
  • شاخص بازگشت درآمد به اصفهان ۴ تا ۸ درصد است/سهم ۶ هزار میلیاردی اصفهان از مولدسازی
  • راه خروج از رکود تورمی، مولدسازی است
  • قرار داد واگذاری شركت های استقلال و پرسپولیس امضا شد
  • کنایه مجری به خریداران استقلال و پرسپولیس
  • عکس| خریدارهای استقلال و پرسپولیس را ببینید
  • عکس| حذف ستاره های استقلال و پرسپولیس از روی لوگو
  • برگزاری آیین واگذاری مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس
  • نماز جمعه ‌به هیچ عنوان نباید وارد فضای ‌جناحی و گروهی شود
  • گرد همایی منطقه‌ای ائمه جمعه منطقه یک کشور در گلستان