Web Analytics Made Easy - Statcounter

کلنل «لوئیز فرناندو» روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: میزبانی خوب ایران در سی و پنجمین دوره رقابت‌های کشتی نظامیان جهان این امید را ایجاد کرد تا برای همکاری متقابل در رویدادهای آتی نیز برنامه‌ریزی کنیم و بر همین اساس امیدواریم این مساله محقق شود.

وی ادامه داد: در این مدت که در ایران حضور داشتیم شاهد مسابقات خوبی بودیم، در همین مدت با برخی از مسوولان ایرانی دیدار و تعامل داشتیم و امیدواریم به زودی تفاهم‌نامه‌های خوبی برای ادامه هکاری امضا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده سیزم در سی و پنجمین دوره رقابت های کشتی نظامیان جهان در ایران یادآور شد: تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی مسوولان و مقامات ایرانی رعایت شد و این نشان می‌دهد از تمام ظرفیت‌های موجود برای میزبانی شایسته ایران استفاده شد.

کلنل لوئیز فرناندو همچنین با اشاره به حضور برخی از چهره‌های المپیکی و قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی جهان در این مسابقات گفت: حضور چنین قهرمانانی نشان از سطح بالای کیفی مسابقات دارد و همه دیدیم چه رقابت‌های جذابی برگزار شد. هدف سیزم دوستی و تعامل با دیگران است و این مسابقات در همین راستا برگزار می‌شود.

سی و پنجمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد نظامیان جهان (سیزم) روزهای ۳۰ آبان و اول آذرماه ۱۴۰۰ با حضور ۱۴ تیم در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران برگزار شد و در پایان نمایندگان کشورمان با کسب ۴ مدال طلا، ۴ مدال نقره و ۲ مدال برنز بعنوان نایب قهرمانی دست یافتند.

در پایان این مسابقات تیم ایران توسط مرتضی قیاسی در وزن ۶۵ کیلوگرم، بهمن تیموری در وزن ۷۹ کیلوگرم، محمدحسین محمدیان در وزن ۹۷ کیلوگرم و یدالله محبی در وزن ۱۲۵ کیلوگرم به مدال طلا، احمد محمدنژاد جواد در وزن ۵۷ کیلوگرم، محمدباقر یخکشی در وزن ۶۱ کیلوگرم، فریبرز بابایی در وزن ۷۴ کیلوگرم و محمدحسین میرباغبان در وزن ۹۲ کیلوگرم به مدال نقره و محمدمهدی یگانه جعفری در وزن ۷۰ کیلوگرم و هادی وفایی پور در وزن ۸۶ کیلوگرم به مدال برنز دست یافت.
در پایان این رقابت‌ها تیم روسیه با ۲۱۵ امتیاز بعنوان قهرمانی دست یافت، تیم کشورمان با ۲۱۰ امتیاز نایب قهرمان شد و تیم ارمنستان با ۱۴۰ امتیاز بعنوان سوم رسید.

همچنین سی و پنجمین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی نظامیان جهان (سیزم) نیز روزهای ۲ و ۳ آذرماه با حضور ۱۲ تیم در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران برگزار شد و در پایان تیم ایران با کسب ۴ مدال طلا، ۲ مدال نقره و ۴ مدال برنز بعنوان قهرمانی رسید.

در پایان این مسابقات علی نوربخش در وزن ۵۵ کیلوگرم، ایمان محمدی در وزن ۶۳ کیلوگرم، حسین اسدی در وزن ۶۷ کیلوگرم و محمدرضا مختاری در وزن ۷۷ کیلوگرم به مدال طلا، جمال اسماعیلی در وزن ۸۲ کیلوگرم و مهدی بالی در وزن ۹۷ کیلوگرم به مدال نقره و پویا ناصرپور در وزن ۶۰ کیلوگرم، اشکان سعادتی‌فر در وزن ۷۲ کیلوگرم، حسین نوری در وزن ۸۷ کیلوگرم و امیر قاسمی منجزی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند.
در پایان این مسابقات تیم ایران با کسب ۲۰۰ امتیاز بعنوان قهرمانی رسید و تیم روسیه با ۱۹۷ امتیاز نایب قهرمان شد.

برچسب‌ها سیزم فدراسیون کشتی علیرضا دبیر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیزم فدراسیون کشتی علیرضا دبیر سیزم فدراسیون کشتی علیرضا دبیر کیلوگرم به مدال نظامیان جهان مدال نقره مدال برنز مدال طلا ۴ مدال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۴۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی آسان امیر عبدی در کشتی نخست

امیر عبدی نماینده کشورمان در وزن ۷۷ کیلوگرم مقابل علی محمد ال عبوداح از عراق به پیروزی رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، نخستین روز از رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا به میزبانی قرقیزستان در شهر بیشکک امروز _دوشنبه بیست‌وهفتم فروردین_ در حال برگزاری است.

در وزن ۷۷ کیلوگرم که ۱۳ کشتی‌گیر حضور دارند، امیر عبدی نماینده کشورمان در دور اول با علی محمد ال عبوداح از عراق سرشاخ شد و که ۹ بر صفر به پیروزی رسید. عبدی در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان میسو از سنگاپور و ساجان از هند می‌رود.

کد خبر 744720

دیگر خبرها

  • آغاز دومین روز مسابقات کشتی جهانی در مازندران
  • کشتی‌گیران ایران در روز دوم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا قرقیزستان
  • درخشش فرنگی کاران خوزستان درآسیا
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا| کسب ۲ مدال طلا، یک نقره و یک برنز توسط نمایندگان کشورمان
  • صعود عبدی به نیمه نهایی
  • پیروزی آسان امیر عبدی در کشتی نخست
  • در سایه رقابت حسن یزدانی-قاسم‌پور؛ وفایی‌پور را به خانه نفرستید!
  • کشتی‌گیران ایران در روز نخست مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا قرقیزستان
  • در سایه رقابت یزدانی-قاسم‌پور؛ وفایی‌پور را به خانه نفرستید!
  • تورنمنت تکواندو صربستان|کیانی طلایی شد؛ نصیری به برنز رسید