Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@09:14:25 GMT

شکایت پرسپولیس و ثبت رکورد بیرانوند

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۷۴۴۶۵

شکایت پرسپولیس و ثبت رکورد بیرانوند

به گزارش ایرنا، در چهارمین روز از آذر ۱۴۰۰ بسته ورزشی ایرنا در حالی تقدیم شما می‌شود که گواهی رکوردشکنی علیرضا بیرانوند پس از ۶ سال به او اهدا شد و پرسپولیس و فجر سپاسی به عملکرد داوران اعتراض کردند.

«علیرضا بیرانوند» تازه‌ترین ورودی کتاب رکوردهای گینس

پرتاب دست دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران در بازی مقابل کره جنوبی در مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۱۶ در کتاب رکوردهای گینس ثبت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایندگان این نهاد، گواهی ثبت رکورد را پس از ۶ سال به بیرانوند اهدا کردند. این خبر را اینجا بخوانید.

شکایت پرسپولیس و فجرسپاسی از عملکرد داوران

یک روز پس از برگزاری هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران، ۲ باشگاه پرسپولیس و فجر سپاسی اعلام کردند که از عملکرد داوران مسابقات تیمشان در این هفته شکایت کرده‌اند. این خبرها را اینجا و اینجا بخوانید.

سجادی: وزارت ورزش و جوانان به وزارت تولید امید و عزت تبدیل می‌شود

حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان امروز به استان سیستان و بلوچستان سفر کرد. سخنان وی درباره شرایط ورزش استان را اینجا بخوانید.

سازمان لیگ: باشگاه‌ها حق دخالت در تبلیغات محیطی را ندارند

چند هفته پس از آغاز جنجال‌ها درباره موضوع تبلیغات محیطی در لیگ برتر فوتبال، سازمان لیگ در بیانیه‌ای اعلام کرد که هیچ باشگاهی حق دخالت در این موضوع را ندارد. این بیانیه را اینجا بخوانید.

صعود نمایندگان والیبال ساحلی ایران به یک‌چهارم نهایی قهرمانی آسیا

۲ تیم از سه نماینده ایران در مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی آسیا به مرحله یک‌چهارم نهایی این رقابت‌ها راه یافتند. این خبر را اینجا بخوانید.

لواندوفسکی بهترین بازیکن سال فوتبال جهان شد

فدراسیون بین‌المللی تاریخ و آمار فوتبال،‌ رابرت لواندوفسکی را به عنوان بهترین بازیکن فوتبال جهان در سال ۲۰۲۱ اعلام کرد. رده‌بندی بهترین‌های فوتبال سال جهان را اینجا بخوانید.

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس کتاب رکوردهای گینس وزارت ورزش و جوانان علیرضا بیرانوند لیگ برتر فوتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس کتاب رکوردهای گینس وزارت ورزش و جوانان باشگاه پرسپولیس کتاب رکوردهای گینس وزارت ورزش و جوانان علیرضا بیرانوند لیگ برتر فوتبال اینجا بخوانید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۴۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی گلر آکادمی پرسپولیس پیش از بازگشت بیرانوند

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت علیرضا بیرانوند سبب شد که پرسپولیس در این فصل به گلر آکادمی خود اعتماد کند و امیررضا رفیعی در حساس‌ترین مقطع فصل بازی برای تیم بزرگسالان پرسپولیس را تجربه کند.

رفیعی پیش از این در بازی ذوب آهن که بیرانوند محروم بود و بازی‌های گل‌گهر و ملوان که بیرانوند دستش گچ گرفته بود به میدان رفت و سه بار کلین شیت کرد.

این گلر جوان حالا برای چهارمین بار پیراهن پرسپولیس را در لیگ می‌پوشد و شاید آخرین بازی او باتوجه به بازگشت بیرانوند باشد. البته همه چیز به تایید پزشکان و وضعیت بیرانوند بستگی دارد که قرار است فردا گچ دستش را باز کند.

با این حال رفیعی ۲۲ ساله برای ثبت کلین شیت چهارم خود در این فصل در بازی سخت مقابل صنعت نفت آبادان انگیزه زیادی دارد.

دیگر خبرها

  • رکورد تاریخی جانشین بیرانوند: 4 بازی بدون گل خورده
  • رکورد تاریخی: گلر آکادمی پرسپولیس بدون گل خورده
  • بازی گلر آکادمی پرسپولیس پیش از بازگشت بیرانوند
  • جریمه جدید فوتبال ایران برای پرسپولیس!
  • اعلام رای کمیته انضباطی درباره شکایت ذوب آهن از پرسپولیس
  • صحبت‌های فردوسی‌پور درباره جنگ قهرمانی استقلال و پرسپولیس و بیانیه‌نویسی‌ها
  • جانشین بیرانوند در آستانه رسیدن به رکورد حسین حسینی
  • آخرین شانس پرسپولیس برای قهرمانی ۷۰ امتیازی
  • علیرضا بیرانوند جدید اینجاست | عکس
  • پرسپولیس یک بیرانوند جدید پیدا کرد + عکس