Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-16@21:55:51 GMT

چند درصد ایرانی ها واکسن زدند؟

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۷۴۴۸۶

چند درصد ایرانی ها واکسن زدند؟

بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش طی نشستی در دانشگاه علوم پزشکی استان البرز، در خصوص آخرین وضعیت واکسیناسیون در کشور، گفت: تا کنون ۸۵ درصد مردم ایران دز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند و نزدیک به ۷۰ درصد آنها هم دو دز تزریق کرده‌اند.

این مقام مسؤول افزود: این آمار یک آمار شگفت انگیز در دنیاست چون ما توانستیم در مدت زمان کوتاهی بخش زیادی از جمعیت کشور را در مقابل کرونا واکسینه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر بهداشت در بخش دیگری با اشاره به اینکه به واقع در حوزه بهداشت و درمان البرز بسیار کم توجهی شده، افزود: هیچ کجای کشور به اندازه البرز با ضعف در زیرساخت های بهداشتی و درمانی به نسبت جمعیت، مواجه نیست.

وی ادامه داد: پیرو صحبت های استاندار محترم بر این باور هستم که باید به البرز توجه ویژه ای صورت گیرد تا عقب ماندگی جبران شود و طبیعتاً زمان هم نیاز است.

عین اللهی گفت: حضور دکتر عبداللهی بعنوان استاندار در البرز یک فرصت طلایی محسوب می شود و با سوابق کاری و ویژگی های اخلاقی ایشان آشنا هستم و به طور قطع در حوزه اجرایی منشأ تحول خواهند بود.

وی با بیان اینکه پرداختن به حواشی مخرب، مانع پیشبرد اهداف می شود، افزود: در البرز شرایط فراهم است تا بسیاری از پروژه های درمانی اجرایی شود.

وزیر بهداشت گفت: ضرورتی ندارد که پروژه های بزرگ درمانی در تهران اجرایی شود البرز می تواند در این راستا با توجه به امکاناتی که دارد پیشگام باشد.

وی افزود: رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز اختیارات لازم را دارد که طی برنامه ریزی با استاندار محترم و نمایندگان محترم مردم البرز اهداف استان را تعیین کرده و برای اجرا اقدام کند.

عین اللهی اضافه کرد: قطعا حمایت های لازم را برای خروج البرز از این شرایط خواهیم داشت.

وی گفت: پیوست فرهنگی و عدالت را باید در پروژه ها به جد مد نظر قرار دهیم./فارس

منبع: فردا

کلیدواژه: وزیر بهداشت بهرام عین اللهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۴۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص بیش از ۵۲ درصد از سهم ارزش افزوده بخش‌های اقتصادی البرز به حوزه بازرگانی و صنعت

به گزارش جام جم آنلاین البرز،محمد انصاری افزود: هم اکنون ۳ هزار ۷۲۵ واحد صنعتی در البرز فعالیت می‌کنند که زمینه اشتغالزایی مستقیم برای بیش از ۱۷۳ هزار نفر را فراهم نموده اند.

وی ادامه داد: در شاخص تعداد واحد‌های صنعتی، البرز ۴.۷ درصد از صنایع کشور را در خود جای داده که سهم اشتغالزایی این واحد‌ها حدود ۶.۲۴ درصد از مجموع اشتغال ایجاد شده در کشور است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز در تشریح عملکرد یکساله این اداره کل تصریح کرد: خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته از سوی همکاران بنده و حمایت‌های انجام شده از سوی دکتر عبدالهی استاندار محترم البرز و همه دستگاه‌های مسئول در حوزه تولید و تجارت؛ در عموم شاخص‌های عملکردی ۱۴۰۲ رتبه‌های برتر کشوری را کسب نمودیم.

انصاری توضیح داد: سال گذشته رتبه اول اثربخشی عملکرد کارگروه‌های تسهیل و رفع موانع تولید کشور، رتبه اول سرمایه‌گذاری محقق شده در حوزه صنایع غذایی و همچنین رتبه نخست اعلام موجودی کالا در کشور را به دست آورده‌ایم.

وی ادامه داد: در سال مهار تورم و رشد تولید همچنین در حوزه توسعه صادرات غیر نفتی توفیقات بزرگی کسب شد و پیرو دستور استاندار محترم ضمن ساماندهی آمار واقعی صادرات استان، صادرات ۱.۲ میلیارد دلاری انواع محصولات تولیدی استان برای اولین بار ثبت شد و حدود ۱۲ درصد از واحد‌های صادراتی ممتاز و نمونه کشوری در البرز استقرار داشتند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: در سال ۱۴۰۲ رتبه‌های دوم کشوری در شاخص‌های عملکردی صدور مجوز از درگاه ملی مجوز‌ها (حوزه اصناف)، اشتغال محصولات دانش بنیان میزان فروش محصولات دانش بنیان و ثبت و ورود کالا در سامانه جامع تجارت به این اداره کل اختصاص یافته است.

دیگر خبرها

  • رشد ۲.۵ برابری بازرسی های بهداشت محیط
  • بازدید وزیر کشور از پروژه ادامه آزادراه همت
  • بازدید وزیر کشور از پروژه پل B1 و کنارگذر شمالی کرج
  • پای هوش مصنوعی به تسلیحات نطامی ایرانی رسید | نیروهای مسلح ایران با تابو شکنی قاعده جدیدی در منطقه رقم زدند
  • سرقت به عنف در استان البرز ۳۳ درصد کاهش یافت
  • سرقت خشن در استان البرز ۳۳ درصد کاهش یافت
  • حجاب سلامت هر جامعه را تضمین می‌کند
  • برگزاری اولین کنگره ملی طب ایرانی در خرداد ۱۴۰۳
  • اختصاص ۵۲ درصد سهم ارزش افزوده بخش های اقتصادی به بازرگانی و صنعت البرز
  • اختصاص بیش از ۵۲ درصد از سهم ارزش افزوده بخش‌های اقتصادی البرز به حوزه بازرگانی و صنعت