Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان گفت: دانشگاه باید در جامعه نقش آفرین باشد و در پروژه‌ها و راهکارهای ارائه شده پیوست فرهنگی را مد نظر قرار دهد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، آیت‌الله مصطفی محامی عصر امروز در دیدار رئیس دانشگاه سیستان‌وبلوچستان اظهار داشت: دانشگاه باید در جامعه نقش‌آفرین باشد و در برنامه‌های خود پیوست فرهنگی را مد نظر قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه زاهدان افزود: یکی از شاخصه‌های سیستان‌وبلوچستان توجه مردم به آموزه‌های دینی و معارف الهی است که دانشگاه و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها باید در این جهت پیگیر و دغدغه مند باشند.

وی ضمن اشاره به همایش تعالی خانواده که سال گذشته به همت دانشگاه سیستان‌وبلوچستان و دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان برگزار شد بیان داشت: بحث خانواده موضوع مهمی است که نباید از آن غافل شد و حداقل کار این است که همایش هایی با این موضوع به صورت سلسله وار هر دو سال یکبار برگزار شود.

امام جمعه زاهدان: روحیه بسیجی راه عزت و سربلندی جامعه استامام جمعه زاهدان: روحیه بسیجی در عمل و التزام به معارف متجلی می‌شود

آیت‌الله محامی ادامه داد: برگزاری همایش گفتگوی مذاهب و هم زیستی مسالمت آمیز نیز موضوعی کاربردی و از نیاز های ما در کشور است که در این جهت دارای آسیب هایی هستیم که برگزاری این همایش و دعوت از مهمانان و پژوهشگران خارجی و شخصیت‌های غیر ایرانی در این جهت تاثیر گذار خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان با اشاره به تحصیل دانشجویان شیعه و اهل سنت در دانشگاه سیستان‌وبلوچستان، ادامه داد: در همایش های برنامه ریزی شده تلفیقی از هر دو مذهب وجود داشته باشد تا خروجی مد نظر مناسب و عامل تقویت گفتمان وحدت شیعه و سنی باشد.

حجت‌الاسلام بامری مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های سیستان و بلوچستان نیز از برگزاری همایش ادیان و مذاهب در دانشگاه سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: برگزاری همایش‌ها در گروه‌های مختلف علمی با دو رویکرد اصلی کاربردی بودن و مسئله محوری و توجه به نیازهای کشور صورت می‌گیرد.

رضایی رئیس دانشگاه سیستان‌وبلوچستان نیز از رشد 10 پله ای دانشگاه سیستان و بلوچستان در حوزه آموزش خبر داد و گفت: با تاکیدات صورت گرفته از جانب استاندار بیش از 300 طرح پژوهشی از سوی سازمان‌های مختلف به دانشگاه سیستان و بلوچستان ارائه شده که هر یک از این طرح‌ها بین گروه‌های مختلف علمی و دانشگاه‌های استان تقسیم خواهد شد.

انتهای پیام/392/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان دانشگاه سیستان وبلوچستان سیستان و بلوچستان دانشگاه سیستان جمعه زاهدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۴۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۴ تن برنج احتکار شده در زاهدان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان سیستان و بلوچستان از کشف ۱۴ تن برنج احتکار شده در زاهدان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، سرهنگ حسینعلی کریمی، اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی سیستان و بلوچستان با اشراف اطلاعاتی و استفاده از روش های نوین پلیسی از دپوی کالاهای اساسی فاقد مدارک مطلع شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان سیستان و بلوچستان، افزود: ماموران پس از هماهنگی لازم قضائی در بازرسی از انبار این واحد صنعتی مقدار 14 تن برنج احتکار شده کشف کردند.

وی از معرفی یک نفر متهم در این راستا به مرجع قضایی خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات را هفت میلیارد و 700 میلیون ریال برآورد کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری کمپ ۳ روزه تکواندو در زاهدان با حضور سرمربیان تیم ملی
  • ️کشف ۱۴ تن برنج احتکار شده در زاهدان
  • بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از طرح تامین آب شهر زاهدان
  • کشف ۱۴ تن برنج احتکار شده در زاهدان
  • مصدومان حوادث ترافیکی در سیستان و بلوچستان ۲۳ درصد کاهش یافت
  • آمادگی تمامی ظرفیت‌های سیستان وبلوچستان برای پذیرایی از میهمانان نوروزی
  • کاهش ۴۸ درصدی موارد فوتی حوادث ترافیکی در سیستان و بلوچستان
  • کاهش ۴۸ درصدی فوتی در حوادث ترافیکی شهری و جاده‌ای در سیستان و بلوچستان
  • ورود بیش از ۲۱۳ هزار مسافر نوروزی به سیستان وبلوچستان
  • ویژه برنامه محافل قرآنی بهار در بهار در زاهدان برگزار شد