Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، اسکای اسپورت در خبری مدعی شده که سرمربی آلمانی به نیمکت منچستریونایتد نزدیک شده است.

رالف رانگنیک 63 ساله، باید سمت خود را به عنوان رئیس بخش ورزش و توسعه در لوکوموتیو مسکو ترک کند تا بتواند سرمربی تیم انگلیسی شود.

در حال حاضر بعد از جدایی سولسشر از منچستر، مایکل کریک هدایت یونایتد را برعهده دارد و باشگاه در حال رایزنی برای انتخاب سرمربی جدید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
مذاکرات این باشگاه با مرد آلمانی بر سر این است که رنگنیک تا پایان فصل به طور موقت سرمربی باشد و سپس به مدت دوسال مشاور این باشگاه باشد.

رنگنیک 63 ساله در حال حاضر مدیر ورزش و توسعه لوکوموتیو مسکو است و یونایتد همچنان در حال مذاکره با باشگاه روسی بر سر توافق برای آزادی او هستند.

او مربی صاحب سبک فوتبال آلمان است که از شاگردانش می توان به ناگلزمان، یورگن کلوپ، توماس توخل و ... اشاره کرد. او کار مربیگری اش را از اشتوتگارت شروع کرده و در تیم هایی مثل هانوفر، شالکه، هوفن‌هایم، لایپزیک مربیگری کرده است. یکی از عوامل موثر درخشش لایپزیک این مربی است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: منچستریونایتد منچستر مسکو توسعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۴۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی نخستین مربی بین المللی اسکیت سرعت چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، بهروز افضلی بروجنی، با قبولی در دوره سطح ۳ بین اللملی مربیگری اسکیت سرعت بعنوان مربی بین المللی فدراسیون جهانی شناخته شد.
بهروز افضلی بروجنی، با قبولی در دوره سطح ۳ بین اللملی مربیگری اسکیت سرعت بعنوان مربی بین المللی فدراسیون جهانی شناخته شد.
بهروز افضلی بروجنی مولف، مترجم و محقق ورزشی در رشته اسکیت است که تالیفات زیادی را به جامعه ورزش معرفی نموده و چهار کتاب از ده کتاب این مربی دارای لوگو فدراسیون اسکیت است.

دیگر خبرها

  • هانسی فلیک تسلیم نمی‌شود؛ سرمربی آلمانی همچنان منتظر پیشنهاد مدیران بارسلونا
  • معرفی نخستین مربی بین المللی اسکیت سرعت چهارمحال و بختیاری
  • یک ایرانی مربی سال آسیا شد
  • پژمان درستکار برترین مربی سال کشتی آزاد در آسیا شد
  • سرمربی بعدی تراکتور مشخص شد | بازگشت مربی نام آشنا به تبریز
  • تغییر و تحول ناگهانی در کادر مربیگری مورایس!
  • مربی بعدی تراکتور کیست؟؛ گزینه‌های سرشناس به صف شدند
  • یک شایعه جذاب در تبریز: مربی موفق تیم ملی در تراکتور؟
  • دو گزینه اصلی تراکتور برای جانشینی خمز
  • مربی آینده بارسلونا از امارات می‌آید!