Web Analytics Made Easy - Statcounter

پنتاگون از تشکیل یک تیم واحد جدید برای ردیابی اشیای پرنده ناشناس، یا به عبارتی دیگر بشقاب پرنده‌ها خبر داده است.

خبرگزاری میزان - وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد که گروه جدیدی را برای بررسی گزارش‌های مربوط به حضور بشقاب پرنده‌ها در حریم هوایی محدود، تشکیل خواهد داد.

به گزارش «رویترز»، تشکیل این گروه پس از آن صورت گرفت که دولت آمریکا گزارشی را در ماه ژوئن منتشر کرد که شامل ۱۴۴ مورد از مشاهداتی بود که می‌گفت اطلاعات کافی برای تعیین ماهیت اشیاء پرنده مرموز وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گروه جدید موسوم به AOIMSG توسط معاون اطلاعاتی وزیر دفاع، مدیر ستاد مشترک و مقامات دفتر مدیر اطلاعات ملی آمریکا نظارت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: درباره ماجرای مرموز «بشقاب پرنده‌ها» در آمریکا چه می‎دانیم؟ گزارش جامعه اطلاعاتی آمریکا در مورد «بشقاب پرنده‎ها» چه می‎گوید؟

کاتلین هیکس، معاون وزیر دفاع آمریکا در بیانیه‌ای، گفت «حضور پدیده ناشناخته هوایی (UAP) در حریم هوایی محدود شده خطر بالقوه ایمنی پرواز را برای خدمه هواپیما به همراه دارد و نگرانی‌های امنیت ملی را افزایش می‌دهد.»

پنتاگون می گوید، گروه جدیدی که جانشین گروه ویژه پدیده‌های هوایی ناشناس نیروی دریایی آمریکا خواهد شد، برای تشخیص، شناسایی و نسبت دادن اشیا، ارزیابی و کاهش هرگونه تهدید مرتبط کار خواهد کرد.

ارتش آمریکا چندین دهه را صرف انحراف، بی اعتبار کردن مشاهدات اشیاء پرنده ناشناس و بشقاب پرنده‌ها کرده است که به مشاهده اولین مورد به دهه ۱۹۴۰ باز می‌گردد.

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا جو بایدن

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آمریکا آمریکا جو بایدن بشقاب پرنده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۴۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون وزیر دفاع روسیه بازداشت شد

 به گزارش تابناک به نقل از خبرگزاری تاس، کمیته تحقیقات روسیه گزارش داد که یکی از معاونین وزیر دفاع روسیه که مظنون به دریافت رشوه است، بازداشت شده و رئیس جمهور روسیه در جریان جزییات این پرونده قرار گرفته است.
 

شب گذشته مشخص شد که تیمور ایوانف، معاون وزیر دفاع روسیه، که مظنون به دریافت رشوه است بازداشت شده و تحت بازجویی سازمان‌های مجری قانون قرار دارد.

به گفته یک مقام نزدیک به نهاد‌های اجرای قانون روسیه، عملیات بازداشت این مقام وزارت دفاع بیشتر از یک ماه است که توسط ماموران سرویس امنیت فدرال و کمیته تحقیقات آماده شده بود.

به گفته یک منبع دیگر، علاوه بر ایوانف، چند نفر دیگر نیز بازداشت شده‌اند که کمیته تحقیقات آن‌ها را در انتقال پول دخیل می‌داند. احتمالاً صحبت بر سر تخلفات در اجرای قرارداد‌های ساختمانی در وزارت دفاع است.

یک مقام کمیته تحقیقات یادآور شد که طبق قانون ۲۹۰ قوانین جزایی فدراسیون روسیه "دریافت رشوه" تا ۱۵ سال زندان مجازات دارد و مقام، رتبه و مبالغ شرایط کلیدی در بررسی ماهوی پرونده تاثیری نداشته و فرد متخلف از این اتهامات مصونیتی نخواهد داشت.

سازمان‌های مجری قانون روسیه، شامل سرویس امنیت فدرال، وزارت امور داخلی و کمیته تحقیقات - به طور فزاینده‌ای درگیر چنین پرونده‌هایی است و از توانایی و اختیارات جدی در این زمینه برخوردار هستند.

بازداشت تیمور ایوانف عصر روز سه شنبه مشخص شد. دمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین نیز گفت که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه از بازداشت معاون وزیر دفاع مطلع شده و در جریان جزییات این پرونده قرار گرفته است.

ایوانف در ۱۵ آگوست سال ۱۹۷۵ در مسکو به دنیا آمد. او تا سال ۲۰۱۲ در شرکت‌های مجتمع سوخت و انرژی کشور کار می‌کرد و بعداً معاون رئیس دولت منطقه مسکو شد. او از مارس سال ۲۰۱۳ تا زمان انتصاب خود به عنوان معاون وزیر دفاع در سال ۲۰۱۶، سمت مدیر کل یک شرکت تخصصی در زمینه ساخت مسکن برای پرسنل نیرو‌های مسلح روسیه را بر عهده داشت.

دیگر خبرها

  • معاون وزیر دفاع روسیه بازداشت شد
  • آخرین تحولات اوکراین | آغاز مذاکرات کی‌یف با آمریکا برای بومی سازی تولید پدافند هوایی
  • درخواست پنتاگون از دولت عراق درباره نیروهای آمریکایی
  • پنتاگون: از طرح حمله اسرائیل به رفح خبر نداریم
  • هشدار پنتاگون به عراق درباره ادامه حملات علیه نیروهای آمریکا
  • پنتاگون: آمریکا مذاکرات با نیجر را آغاز کرد 
  • استقرار ۳۳ هزار نیروی نظامی ناتو در مرز‌های روسیه/کشته شدن ۵۰۰ هزار سرباز اوکراینی در جنگ با روسیه/حمله پهپادی گسترده اوکراین به شبه جزیره کریمه
  • استقرار 33 هزار نیروی نظامی ناتو در مرزهای روسیه/کشته شدن 500 هزار سرباز اوکراینی در جنگ با روسیه/حمله پهپادی گسترده اوکراین به شبه جزیره کریمه
  • پنتاگون: مذاکرات بر سر خروج نظامی از نیجر آغاز شد
  • زلنسکی: روسیه کمپین ارعاب به راه انداخته است