Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@11:28:06 GMT

سرپرست فرمانداری ملایر منصوب شد

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۷۴۷۹۷

سرپرست فرمانداری ملایر منصوب شد

گروه استان‌ها ـ با حضور جمعی از مسئولان از خدمات ولدی فرماندار سابق ملایر قدردانی و فارسی به عنوان سرپرست جدید این فرمانداری معرفی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ملایر با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی باب الحوائجی در این برنامه با بیان اینکه عملکرد مجموعه مدیران، عملکرد نظام مقدس جمهوری اسلامی است که به فرزندان این نظام و انقلاب سپرده شده است اظهار داشت: جابجایی، عزل و نصب مدیران را در دولت‌ها امری طبیعی است.

وی با اشاره به اینکه همه ما فرزندان این نظام هستیم افزود: نکلیف ما حرکت، رشد و اعتلای نظام اسلامی و اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی است.

معاون سیاسی استاندار همدان با این توضیح که امروز دولتی روی کار آمده است که شعار او حرکت، جهش ظلم‌ستیزی، عدالت محوری و جرم‌ستیزی است گفت: همه ما در تحقق این شعار وظیفه سنگینی بر دوش داریم.

وی اظهار داشت: ما به عنوان کارگزاران این دولت باید توان بالایی برای تحقق اهداف و شعارهای دولت سیزدهم که دارای عقبه اندیشه‌ای است، بگذاریم.

این مقام مسئول با بیان اینکه ما جوانان گام دومی‌های انقلاب باید با توکل بر خدا  و توسل به اهل‌بیت(ع)  با برنامه‌ریزی، عقلانیت و استفاده از تجربه گام اولی‌ها به سمت و سوی اعتلای نظام و جاری و ساری شدن منویات رهبر معظم انقلاب حرکت کنیم مطرح کرد: با همت دولت سیزدهم تمام مشکلات برطرف خواهد شد و مردم از انتخابشان شکرگزار خواهند بود.

وی درباره فرماندار سابق ملایر اظهار داشت: قدرت الله ولدی یکی از مدیران با تجربه و خوب وزارت کشور است و امروز از این جابجایی ناراحت نیست، چون تکلیف خود را به خوبی در فرمانداری ویژه ملایر انجام داد و بار تکلیف خود را به یکی دیگر از فرزندان انقلاب و نظام واگذار کرد.

معاون سیاسی استاندار همدان درباره فرماندار جدید ملایر نیز بیان کرد:حسین فارسی سرپرست جدید فرمانداری ملایر، فردی اهل کار، برنامه، تحقیق، مردم‌دار و دین‌محور  است.

4 مدیرکل ستادی استانداری گلستان منصوب شدندسرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی کردستان منصوب شد+سوابقسرپرست اداره کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری همدان منصوب شد

وی ادامه داد: ایشان بومی این شهرستان است و به خوبی ظرفیت‌ها و چالش‌های شهرستان را می‌شناسد و برای آن برنامه‌ریزی می‌کند.

انتهای پیام/742/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: منصوب شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۴۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست فرمانداری مهریز معرفی شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، در این مراسم از زحمات محمد دهقان بنادکی تقدیر و احمد آخوندی ابراهیم آباد به عنوان سرپرست فرمانداری مهریز معرفی شد.

سرپرست فرمانداری مهریز در این مراسم تکمیل طرح‌های نیمه تمام را از اولویت برنامه‌های خود دانست و گفت: شهرستان مهریز درای پتانسیل و ظرفیت‌های خوبی است و با توجه به نزدیکی به مرکز استان برنامه‌های متعددی در راستای یزد نوین برای مهریز در نظر گرفته شده است.

احمد آخوندی افزود: امیدواریم با وحدت و همدلی و همراهی مردم و کمک مسئولان، طرح‌های نیمه تمام تکمیل و به بهره برداری برسد.

علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد هم از جابجایی و تغییر برخی مدیران و مسوولان استان خبر داد و تصریح کرد: در همه حوزه‌ها و ادارات کل و فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها احتمال تغییر وجود دارد، همانگونه که تغییرات تاکنون حاصل شده است.

دیگر خبرها

  • سرپرست فرمانداری مهریز معرفی شد
  • جلسه برنامه ریزی بزرگداشت روز شوراها در مهاباد
  • کیفیت نان مورد نیاز مردم تویسرکان باید افزایش یابد
  • مدیرکل گمرک شهید رجایی منصوب شد
  • سرپرست دانشگاه علم و صنعت ایران منصوب شد | داود یونسیان کیست؟
  • دانشگاه آزاد همدان میزبان ۲۵ شرکت صنعتی و خدماتی در رویداد صدرا
  • جشنواره موسیقی «شب‌های موسیق تاک در ملایر برگزار می‌شود
  • سرپرست فرمانداری ویژه میناب منصوب شد 
  • سرپرست فرمانداری ویژه میناب منصوب شد
  • سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان منصوب شد