Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@16:14:50 GMT

سازمان ملی پسماند در کشور راه اندازی می شود

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۷۴۹۷۴

سازمان ملی پسماند در کشور راه اندازی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی کریمی فیروزجایی پنجشنبه شب در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به دیدار مجمع نمایندگان استان‌های شمالی با رئیس جمهور اظهار داشت: به زودی با دستور رئیس جمهور سازمان ملی پسماند در کشور آغاز به کار خواهد کرد.

وی با اشاره به دیدار عصر پنجشنبه مجامع نمایندگان شمالی بارئیس جمهور افزود: این سازمان ملی با محوریت استان‌های شمالی فعالیت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم بابل بحث پسماند را از اولویت‌های نظام مسائل شمال دانست وافزود: تمرکز فعالیت‌های مربوط به این حوزه موجب تسریع مدیریت پسماند خواهد شد.

عضو خانه ملت همچنین از فقدان مکانیزم عادلانه توزیع اعتبارات به عنوان مشکل اساسی یادکرد وافزود: به دستور رئیس جمهور بودجه سال آینده بر اساس عدالت محوری بین استان‌ها توزیع خواهد شد.

کریمی فیروزجایی با تاکید بر عزم قاطع دولت در ساماندهی مشکلات عمده کشور ادامه داد: دولت فعالیت عمده خود را بر روی مسائل اقتصادی متمرکز کرده است.

عضومجمع نمایندگان مازندران با اشاره به رویکرد دولت جدید اظهار کرد: هم افزایی دولت ومجلس در چاره جویی مشکلات اساسی کشور مشهود است.

این مسئول پارلمانی تصریح کرد: مجلس یازدهم برای حل چالش‌های فرهنگی و اقتصادی کشور با همکاری دولت سیزدهم برنامه عملیاتی دارد.

کد خبر 5360863

منبع: مهر

کلیدواژه: علی کریمی فیروزجایی مجلس شورای اسلامی مدیریت پسماند هفته بسیج ویروس کرونا بوشهر بسیج آمار کرونا کرمانشاه عکس استانها لیگ برتر فوتبال ایران واکسن کرونا گرگان بارش باران آلودگی هوا زلزله تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۴۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص نیافتن اعتبار برای مبارزه با کرم برگ خوار پاییزه در خراسان شمالی

ایسنا/خراسان شمالی مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی از عدم اختصاص اعتبار لازم برای مبارزه با کرم برگ خوار پاییزه خبر داد.

محمد رضایی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: کرم برگ خوار پاییزی یک آفت پروانه ای و قرنطینه ای است و برای اولین بار در کشور فعالیت خود را از زمستان سال گذشته در جنوب کشور آغاز کرد.

وی افزود: ورود محموله های علوفه ای از جنوب کشور برای انتقال این آفت به این استان یکی از دغدغه های ما است و مبارزه با آن در انبارهای علوفه تله های فرمونی نصب شده تا بدانیم آلودگی از کجا آغاز می شود.

رضایی ادامه داد: هنوز این آفات وارد استان نشده اما به طور حتم طی یکی دو هفته آینده وارد استان خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این آفت دو ویژگی دارد، بیان کرد: یکی از این ویژگی ها این است که از هر محصولی تغذیه می کند و از سوی دیگر قدرت پروازی بسیار بالایی دارد و اگر شرایط مهیا باشد در شب ۱۰۰ تا ۲۰۰ کیلومتر پرواز می کند.

این مقام مسئول تصریح کرد: فعالیت این آفت در دمای بالای ۱۰ درجه سانتی گراد است که طی چند روز آینده این شرایط برای فعالیت این آفات مهیا خواهد شد.

وی بیان کرد: برای پایش، شناسایی و مبارزه با این آفت به جزء اعتبارات تملک و دارایی ۹.۵ میلیارد تومان اعتبار درخواست داده بودیم که هیچ اعتباری اختصاص نیافت.

مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی تصریح کرد: اعتبارات تملک و دارایی نیز که مصوب شد به طور کامل اختصاص نمی باید و به احتمال زیاد تا ۶۰ درصد اختصاص یابد.

وی گفت: در حال حاضر مهمترین دغدغه ما زنگ زرد گندم است که تاکنون در سطح ۱۷۵۰ هکتار مبارزه علیه این آفت انجام شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پلمب ۸۰ گاراژ جمع‌آوری زباله در شهر قم
  • تحقق ۴۲۰۰ میلیار از مصوبات سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی
  • سال گذشته ۶ میلیون گردشگر خارجی به ایران آمدند
  • چند میلیون گردشگر خارجی سال گذشته به ایران آمدند؟
  • تمرکز سازمان برنامه بر کاهش کسری بودجه و تحقق درآمدها
  • کاهش فاصله طبقاتی، عدالت اجتماعی و تحقق رشد اقتصادی ۸ درصدی
  • اختصاص نیافتن اعتبار برای مبارزه با کرم برگ خوار پاییزه در خراسان شمالی
  • میز خدمت سفر رئیس جمهور به استان سمنان راه‌اندازی شد
  • تاکید رئیس جمهور جدید سنگال بر قطع وابستگی با کشور فرانسه
  • پیگیری حل مشکلات جامعه عشایر از اولویت‌های دولت سیزدهم