Web Analytics Made Easy - Statcounter

آنلکا می گوید مسی با سبک بازی PSG همخوانی ندارد. 

نیکولاس آنلکا می گوید حضور لیونل مسی در ترکیب اصلی پاری سن ژرمن، اجازه پیاده سازی سبک مد نظر مائوریسیو پوچتینو را نمی دهد. 

به گزارش طرفداری و به گزارش میرر، صحبت های آنلکا پس از باخت ۲-۱ پاری سن ژرمن مقابل منچسترسیتی مطرح می شود؛ مسابقه ای که کیلیان ام باپه با گل زود هنگام خود در ابتدای نیمه دوم، نماینده فرانسه را در آن پیش انداخته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنلکا پس از این بازی به ویژه تاکید داشت که کاپیتان تیم ملی آرژانتین نتوانسته است انتظارات را بر آورده کند. مهاجم پیشین آرسنال و چلسی در این خصوص گفته است:

در حضور مسی، پاری سن ژرمن نمی تواند تیمی باشد که ضد حمله می زند. نمی توان کل تیم را بر پایه کیلیان ام باپه بنا کرد. امروز از نیمار انتظار وجود داشت ولی می توان در مورد مسی هم چنین موضعی داشت. از ابتدای فصل هم خارق العاده کار نکرده است. ما با بازیکنی طرف هستیم که شش توپ طلا دارد و بالاخره به وضعیتی رسیده است که در آن چندان خارق العاده نیست. 

اخبار داغ 

فیلم ادرار خانم خواننده روی طرفدارش در کنسرت! / زشت ترین اقدام در جهان! نامه داوران فوتبال ایران به رئیس جمهور برای ورود به قضیه VAR مادر علی انصاریان: این اولین بار است که بدون علی به سینما آمده‌ام وستون مک کنی: وقتی به یوونتوس آمدم، میزان چربی بدنم 18 درصد بود تکل جالب آنتونیو کونته در تمرینات تاتنهام / فیلم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۵۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاری سن ژرمن ۴ - ۱ لیون/ پی اس جی در یک قدمی جام + فیلم

در دیداری از هفته ۳۰ لیگ یک فرانسه ۲۰۲۳/۲۴،  پاری سن ژرمن میزبان لیون بود که با نتیجه ۴ بر ۱ پیروز شد.

ماتیچ (۳ گل به خودی، برالدو ۶، گونسالو راموس ۳۳ و ۴۲) برای پی اس جی و  ارنست ناما (۳۷) برای مهمان گلزنی کردند.

پاری سن ژرمن با این پیروزی ۶۶ امتیازی شد و فقط با پنج امتیاز دیگر برای قهرمانی نیاز دارد. لیون هم با ۴۱ امتیاز هشتم است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • تمجید انریکه از مارکینیوش پس از پیروزی قاطع تیمش مقابل لیون
  • ببینید | خلاصه بازی پاری سن ژرمن ۴ - لیون ۱
  • پاری‌سن‌ژرمن، لیون را در هم کوبید
  • خلاصه بازی پاری سن ژرمن ۴-۱ لیون (لیگ ۱ فرانسه - ۲۰۲۳/۲۴)
  • پاری سن ژرمن ۴ - ۱ لیون/ پی اس جی در یک قدمی جام + فیلم
  • گل دوم راموس به لیون (پاری سن ژرمن 4-1 لیون)
  • گل نواماه به پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن 3-1 لیون)
  • گل راموس به لیون (پاری سن ژرمن 3-0 لیون)
  • گل برالدو به لیون (پاری سن ژرمن 2-0 لیون)
  • ترکیب بارسلونا مقابل رئال مادرید؛ بازی بزرگ ژاوی برای اعاده حیثیت