Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - تغییرات مدیریتی در استان کردستان با انتصاب سرپرست سه معاونت استانداری آغاز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، اسماعیل زارعی‌کوشا عصر امروز چهارم آذرماه در نخستین گام مدیریتی خود سه انتصاب جدید داشته است.

بر اساس این گزارش طی احکامی جداگانه توسط استاندار دولت سیزدهم در کردستان، در ابلاغ‌های جداگانه‌ای «محمد رضایی» به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی، «سیدکمال حسینی» به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی  منصوب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین «عزیزالله رضاعی» نیز به عنوان سرپرست جدید معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری کردستان منصوب شد.

استاندار کردستان در بخشی از این ابلاغ‌ها آورده است: امید است با اتکا به خداوند منان در چارچوپ وظایف مصوب در راستای تحقق اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، منویات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) و سیاست‌های دولت مردمی موفق باشید.

دغدغه‌های استاندار گلستان؛ از انتصاب مدیران بی‌حاشیه تا انتقاد از پایین بودن شاخص‌های اقتصادی و صنعتی‌استاندار ویژه خوزستان تشریح کرد؛ وضعیت انتصابات، اولویت‌ها و پروژه‌های خوزستان در دولت سیزدهم

26آبان‌ماه بود که اسماعیل زارعی‌کوشا از هیئت دولت رای اعتماد گرفت و این انتصاب واکنش و نارضایتی برخی فعالان سیاسی استان را در پی داشت اما اکنون پس از گذشت یک هفته از انتصاب خود، امروز تغییرات مدیریتی را آغاز کرد.

گفتنی است دو معاون سابق سیاسی، امنیتی و اجتماعی و هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان که عملکرد آنان در طول 8سال اخیر با انتقادات زیادی روبه‌رو بود، یک روز قبل از برگزاری آئین تودیع و معارفه استاندار جدید، بدون خداحافظی و قبل از عزل، از سمت خود کناره‌گیری و میز صندلی‌شان را ترک کردند!

انتهای پیام/481/ف

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۵۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئله فرهنگ و موضوع حجاب باید مورد توجه مسوولان باشد

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سیداحمد خاتمی عصر سه شنبه در دیدار نوروزی با سیدمحمد آقامیری استاندار قم اظهار کرد: اقدامات استانداری قم قابل تحسین بوده چراکه خدمت‌رسانی در اولویت آنان قرار دارد.

امام جمعه تهران بیان کرد: گزارش استاندار قم نشان دهنده این موضوع است که مدیریت استان قم بر ریل توسعه زیر ساخت‌ها و معطوف کردن مشکلات حرکت می‌کند.

عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری با ابراز امیدواری از پیشرفت‌های مثبت استان قم، خاطرنشان کرد: امیدواریم این روند مثبتی که در استان قم رقم زدید و امروز با افتخار از آن سخن می‌گویید؛ امسال هم ادامه دار و افزایشی باشد تا مشکلات مردم حل و سفره آن‌ها گسترده‌تر شود.

در ابتدای این دیدار استاندار قم گزارشی از اقدامات صورت گرفته در استان و برنامه های سال جاری استانداری در قم ارایه کرد.

کد خبر 6063232

دیگر خبرها

  • تأمین اعتبار لازم برای اجرای سامانه دوم آب‌رسانی در دستور کار استانداری
  • بازدید استاندار اصفهان از سامانه دوم آب‌رسانی اصفهان
  • انتصابات جدید در استانداری آذربایجان شرقی
  • انتصاب در وزارت راه و شهرسازی
  • جابه جایی بیش از ۳۵۷۵۰ مسافر در خراسان جنوبی با حمل و نقل عمومی
  • ۳ انتصاب جدید در سازمان امور دانشجویان
  • دستور استاندار کردستان به مدیران جهت اجرای شعار سال در استان
  • یک انتصاب در شبکه آموزش سیما
  • مسئله فرهنگ و موضوع حجاب باید مورد توجه مسئولان باشد
  • مسئله فرهنگ و موضوع حجاب باید مورد توجه مسوولان باشد