Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، مهدی طالبی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در کردستان در آیین توزیع این بسته‌ها که با حضور نماینده،ولی فقیه در کردستان انجام شد، اظهار داشت: از زمان آغاز شیوع کرونا ۱۶۰ هزار بسته بهداشتی، معیشتی و لوازم التحریر به ارزش ۶۰۰ میلیارد ریال در استان توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طالبی با اشاره به اینکه ستاد اجرایی فرمان امام راحل از ابتدای شیوع کرونا همه امکانات خود را برای کمک به نیازمندان بسیج کرد اضافه کرد: در مرحله ششم از این کمک‌ها، با همکاری خیریه‌ها و سمن‌ها این بسته میان خانواده‌هایی که تحت پوشش نهاد‌های حمایتی نیستند توزیع می‌شود.

او با بیان اینکه هدف از این کار مشترک تقویت حلقه‌های میانی و توجه بیشتر به خیریه‌ها بویژه توسط خیرین جامعه است یادآور شد: ویلچر‌ها در قالب طرح مثبت حرکت بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام به بهزیستی استان کردستان اهدا می‌شود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در کردستان اظهار داشت: در جریان این طرح ۲۷ هزار ویلچر از سوی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ع) از معلولینی که این ویلچر‌ها را در یک کارگاه می‌سازند خریداری شده که در سراسر کشور توزیع شود که در این مرحله ۹۸ دستگاه ویلچر به بهزیستی استان کردستان اهدا می‌شود.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ستاد اجرایی فرمان امام بسته معیشتی کردستان ستاد اجرایی فرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۵۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید رئوف تقوی سرپرست ستاد استان در خصوص توزیع گوشت در بین نیازمندان بیان کرد: طرح ملی توزیع «گوشت قربانی مشارکتی» توسط مؤسسه فرهنگی حضرت خدیجه (س) قم و خیرین برنامه تلویزیونی «سمت خدا» و با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور اجرایی شد.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان قزوین ادامه داد: بر این اساس با همکاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، خانواده‌های نیازمند شناسایی و یک هزار بسته گوشت قربانی در بین این خانواده‌های عزتمند در مناطق محروم توزیع شد.

وی خاطر نشان کرد: دستگیری از محرومان و نیازمندان در روایات مختلف در دین اسلام مورد تأکید است که امیدواریم این اقدام که گامی هرچند کوچک در کمک به معیشت محرومان است، مورد رضایت پروردگار متعال قرار گیرد.

کد خبر 6086081

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • افزایش ۲۰ درصدی تولید محصولات زراعی دیم در لرستان
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه