Web Analytics Made Easy - Statcounter

نامه ای که به اسم داوران بین المللی خطاب به رئیس جمهور منتشر شده، به گفته کارشناسان داوری از سایت فدراسیون فوتبال نوشته شده است!

در پی افشاگری کارشناسان داوری پیرامون نامه‌ای که به اسم داوران خطاب به رئیس جمهور منتشر شده چهره‌های رسانه‌ای هم علیه فدراسیون فوتبال موضع گرفتند.

به گزارش طرفداری سجاد امیدی، کارشناس، مجری و برنامه ساز ایرانی مقیم امریکا که برنامه پربیننده خط قرمز را درباره پشت پرده فوتبال ایران تولید می‌کرد، نسبت به این ماجرا واکنش نشان داده و متنی را علیه فدراسیون فوتبال توییت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سجاد امیدی با اشاره به تخلفات گسترده‌ای که در فدراسیون فوتبال صورت گرفته نظیر جعل عنوان (همان ماجرای دکتر خواندن رئیس فدراسیون و همکارانش) تخلفات مالی، ارتباط با خوبان عالم، پروژه نفوذ و ...، از نهادهای نظارتی خواهان برخورد با این تخلفات شده است.

سجاد امیدی همچنین طعنه ای هم به روابط رئیس فدراسیون فوتبال با امیر اسکندری زده و پرسیده؛ نکند واقعاً این شخص وردی خوانده که هیچ مسئولی جرات برخورد با رئیس فدراسیون را ندارد؟

همچنین بخوانید:

نامه داوران فوتبال ایران به رئیس جمهور برای ورود به قضیه VAR

علی کریمی: VAR وارد ایران شده و غیر از خوبان عالم همه بی خبر هستیم

علی خسروی: مطمئنم که این نامه از سوی داوران شاغل در لیگ برتر نیست؛ چرا اسم و امضا ندارد؟

نامه داوران به رئیس جمهور، جعلی از آب درآمد / کارشناس داوری: این نامه را فدراسیون به اسم داوران نوشته!

توصیه کارشناسان داوری به داوران فوتبال؛ ابزار تجارت دیگران نشوید!

 

اخبار داغ 

فیلم ادرار خانم خواننده روی طرفدارش در کنسرت! / زشت ترین اقدام در جهان! نامه داوران فوتبال ایران به رئیس جمهور برای ورود به قضیه VAR مادر علی انصاریان: این اولین بار است که بدون علی به سینما آمده‌ام وستون مک کنی: وقتی به یوونتوس آمدم، میزان چربی بدنم 18 درصد بود تکل جالب آنتونیو کونته در تمرینات تاتنهام / فیلم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۵۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری آخرین وضعیت توافقات و قراردادهای بین‌المللی دولت

رئیس جمهور در جلسه‌ای سه ساعته که به منظور پیگیری آخرین وضعیت توافقات و قراردادهای بین‌المللی دولت برگزار شد، پس از استماع گزارش آخرین اقدامات و روند پیشرفت امور توسط مسئولین، دستورات لازم برای حل برخی مشکلات پیش‌رو جهت تسریع در تحقق نتیجه نهایی و اجرایی شدن کامل برخی پروژه‌ها را صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری در این جلسه که صبح امروز پنج‌شنبه نهم فروردین ماه ۱۴۰۳ با حضور آیت الله سید ابراهیم رئیسی برگزار شد، در ابتدا محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور و مسئولان ذیربط در وزارتخانه‌های امور خارجه، وزارت اقتصاد و بانک مرکزی، وزارت کشور و وزارت صمت گزارشی از آخرین وضعیت برخی پروژه‌های کلان کشور از جمله پروژه‌های کلان نفتی و پالایشگاهی، تأمین واگن مورد نیاز مترو کلانشهرهای تهران، شیراز، تبریز و مشهد، برقی‌سازی ناوگان حمل و نقل عمومی کشور که از طریق تأمین مالی خارجی در حال پیگیری و اجراست به رئیس جمهور ارائه کردند.

در این جلسه همچنین اجرایی شدن برخی از توافقات مهم و کلان با برخی از کشورها در حوزه‌های نفتی و زیرساخت‌های حمل و نقل عمومی کشور که بیش از یک دهه معطل مانده است مورد پیگیری و بررسی قرار گرفت.

از دیگر پروژه‌هایی که در این جلسه آخرین وضعیت آن از سوی رئیسی از مسئولان ذیربط مورد مطالبه و پیگیری قرار گرفت، ساخت ورزشگاه بزرگ و چند منظوره تهران بود که چندی پیش رئیس جمهور دستور ساخت آن را صادر کرده بود.

رئیس جمهور در این جلسه پس از استماع گزارش آخرین اقدامات و روند پیشرفت امور توسط مسئولان، دستورات لازم برای حل برخی مشکلات پیش رو جهت تسریع در تحقق نتیجه نهایی و اجرایی شدن کامل برخی پروژه‌ها را صادر کرد.

کد خبر 740016

دیگر خبرها

  • سرمربی سابق چین: برای این شغل رشوه دادم!
  • پیگیری آخرین وضعیت توافقات و قراردادهای بین‌المللی دولت
  • ۲ سال و نیم زندان به خاطر بوسه جنجالی آقای رئیس
  • ۲ سال و ۶ ماه حبس برای رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا به خاطر شادی جنجالی
  • ۲ سال و ۶ ماه زندان به خاطر شادی جنجالی
  • تصمیم آلمان برای جدایی از آدیداس اجباری بود!
  • حمله تل آویو به سخنان رئیس جمهور کلمبیا
  • انتقاد تند مجری تلویزیون از رفتارهای ناعادلانه روی آنتن زنده
  • حبس ابد برای رئیس فدراسیون فوتبال چین
  • حبس ابد و مصادره اموال رئیس پیشین فدراسیون فوتبال چین!