Web Analytics Made Easy - Statcounter

  روابط عمومی پارس خودرو اعلام کرد؛ در فیش منتشر شده یکی از مدیران شرکت پارس خودرو در برخی از رسانه ها مبلغ ۲۹ میلیون تومان به اشتباه به عنوان حق ماموریت کربلا عنوان شده که صحیح نبوده و نیاز به توضیحات بیشتری دارد.   ‏‎در این فیش حقوقی مبلغ ۲۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان بابت طلب ارزی درج شده است که شامل هزینه بلیت هواپیما، هزینه اسکان، تست کرونا، ایاب و ذهاب و سایر هزینه‌ها در کشور‌ عراق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  مبلغ درج شده به عنوان فوق العاده ماموریت نیز به دلیل وظایف محوله و تعدد ماموریت‌های نامبرده مطابق ضوابط قانونی حق ماموریت های داخلی پرسنل شرکت لحاظ و محاسبه شده است.   ‏‎لازم به ذکر است ایشان به مدت ۹ روز قبل از ایام اربعین حسینی در کشور عراق حضور داشته و بابت این حضور هیچ حق ماموریتی دریافت نکرده است و همانگونه که گفته شد حق ماموریت درج شده در فیش حقوقی مربوط به ماموریت های داخلی دیگر او بوده که در همان ماه محاسبه و‌ در فیش حقوقی پرداخت شده است.   این اسناد و مطالب مرتبط با آن در شبکه های اجتماعی توسط افراد ناآگاه به نحوی منعکس شده که این ذهنیت را برای مخاطب ایجاد می کند که این مبالغ، صرفا جهت حضور در راهپیمایی اربعین پرداخت شده؛ حال آنکه حضور برخی کارکنان شرکت‌های بزرگ در این ایام در مرزهای غربی یا کشور عراق جهت اجرای طرح های خدماتی، روال بوده و هست.   ‏‎در پایان ذکر این نکته ضروری است که انتشار اخبار این چنینی و مرتبط کردن آن با ایام اربعین سرور و سالار شهیدان قطعا باعث خدشه دار شدن اجر خادمان حسینی و زحمت کشان این حوزه خواهد شد، لذا از رسانه های محترم و پر‌تلاش داخلی خواهشمندیم در‌مورد منعکس کردن اخبار و مطالب دقت و بررسی بیشتری داشته و قبل از انتشار، آن موارد را با روابط عمومی شرکت مطرح ‌صحه گذاری کنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: زلزله جنوب ایران هفته بسیج یوسف نوری آلودگی هوا پتروشیمی امیرکبیر جمعه سیاه پارس خودرو صنعت خودرو امداد خودرو سایپا سایپا زلزله جنوب ایران هفته بسیج یوسف نوری آلودگی هوا پتروشیمی امیرکبیر جمعه سیاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۵۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کریستیانو رونالدو پیروز نبرد حقوقی با یوونتوس؛ غرامت 19.5 میلیون یورویی برای ستاره پرتغالی

بیانکونری موظف به پرداخت نزدیک به 10 میلیون یورو به علاوه سود به رونالدو است.

طرفداری | مدیران یوونتوس، موظف به بازپرداخت پول به کریستیانو رونالدو هستند، چراکه وکلای این بازیکن اکنون پرونده حقوقی خود را علیه این باشگاه با پیروزی به پایان رسانده‌اند.

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، یوونتوس باید 19.5 میلیون یورویی را که به رونالدو از زمان حضورش در این باشگاه بابت دستمزد عقب افتاده تعلق دارد، پرداخت کند. این مبلغ مربوط به پرداخت‌های ماهانه‌ای است که در دوران قرنطینه توسط بانوی پیر به تعویق افتاده بود و ظاهراً این دستمزدهای معوقه هرگز به رونالدو پرداخت نشده بود.

کریستیانو رونالدو در این پرونده از خدمات وکلای برجسته‌ای همچون جان شحاته، امانوئله گواستالا و فابیو یودیکا بهره می‌برد و آنها نقش کلیدی در کسب پیروزی موکل خود در این پرونده داشتند. گزارش‌ها حاکی از آن است که یوونتوس هرگز بودجه‌ای را برای پرداخت این مبلغ در نظر نگرفته بود، چراکه آنها اساساً انتظار داشتند در این پرونده پیروز شوند.

پیش از این، پائولو دیبالا نیز به دلیل عدم دریافت دستمزدهای معوقه خود از یوونتوس به این باشگاه شکایت کرده بود تا بدین‌ترتیب رونالدو تنها بازیکنی نباشد که به این سرنوشت دچار شده است.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • چرا مونتاژکاران هر شش ماه قیمت را بالا میبرند، اما خودروسازان داخلی نه
  • ریزپرنده به آسمان تبریز نفوذ کرده است؟ /توضیحات معاون سیاسی استاندار درباره فعال شدن پدافند هوایی
  • دریافت «تاییدیه دانش‌بنیان نوآور» به شرکت پارس تکنولوژی سداد بانک ملی ایران
  • راه‌اندازی تعمیرگاه مخصوص خودرو‌های برقی در پایتخت
  • راه‌اندازی تعمیرگاه مخصوص خودرو‌های برقی درپایتخت
  • کریستیانو رونالدو پیروز نبرد حقوقی با یوونتوس؛ غرامت 19.5 میلیون یورویی برای ستاره پرتغالی
  • پژو پارس گران شد/ افزایش قیمت کارخانه‌ای خودرو کلید خورد؟
  • قیمت جدید پژو پارس تعیین شد
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا،فردا
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا