Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، گروه های مقاومت فلسطین با اقدام اخیر دولت استرالیا در افزودن حزب الله لبنان به فهرست ادعایی تروریسم اعلام مخالفت کرده و تاکید نمودند: این تصمیم در وهله اول در خدمت رژیم صهیونیستی و منافع استعماری آن است.

این گروه ها افزودند: توافقنامه ها و سفرها برای عادی سازی روابط و متهم کردن گروه های مقاومت به تروریسم تداوم ننگین توطئه ها علیه مردم فلسطین و امت اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است که دولت استرالیا اخیراً در پی فشارها و لابی گری های رژیم صهیونیستی مدعی شد که حزب الله لبنان را تماماً یک «سازمان تروریستی» می‌داند.

این ادعا در حالی است که حزب الله لبنان یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین گروه‌های سیاسی در این کشور بشمار می‌رود و در حمایت از موضوعات امت اسلامی و علی الخصوص موضوع فلسطین نقش بسزایی داشته است.

گفتنی است که آمریکا و رژیم صهیونیستی و لابی‌های صهیونیست سعی بر ضربه زدن به حزب الله و محور مقاومت از طرق مختلف دارند.

کد خبر 5360902

منبع: مهر

کلیدواژه: عادی سازی روابط با اسرائیل گروههای فلسطینی حزب الله لبنان استرالیا ایالات متحده امریکا رژیم صهیونیستی عراق روسیه فلسطین ایران سوریه مسکو جنبش حماس اتحادیه اروپا بلاروس اوکراین ترکیه لبنان حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۵۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراکز تجمع نظامیان صهیونیست در شلومی هدف قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، حزب الله لبنان در بیانیه ای اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن، رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان ساعت ۴:۵۰ بعد از ظهر امروز شنبه به وقت بیروت، تجهیزات جاسوسی در مرکز حانیتا را با سلاح مناسب هدف قرار داده و ویران کردند.

همچنین حزب الله لبنان در بیانیه دیگری اعلام کرد که دو ساختمان که نظامیان صهیونیست در شهرک شلومی از آن استفاده می کردند را در راستای حمایت از غزه و در و واکنش به حمله های متجاوزان به جنوب لبنان هدف قرار دادند.

با شروع عملیات «طوفان الاقصی» از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، جنبش حزب‌الله لبنان در جهت مشغول کردن نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در همین ارتباط، رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اذعان کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

کد خبر 6083759

دیگر خبرها

  • ببینید | حزب الله: پادگان «شراگا» در شمال عکا را هدف قرار دادیم
  • حزب الله: پادگان «شراگا» در شمال عکا را هدف قرار دادیم
  • حزب‌الله با موشک مرکز نظامی «الضهیره» اسرائیل را به آتش کشید
  • صحنه شکار خودرو نظامی رژیم صهیونیستی+فیلم
  • حزب‌الله لبنان: مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در «شومیرا» هدف قرار دادیم
  • حزب‌الله: مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در «شومیرا» هدف قرار دادیم
  • عملیات‌ های جدید حزب الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی
  • حمله‌های حزب‌الله نفس تل‌آویو را برید
  • نیروهای رضوان با ضربات مهلک ارتش ما را فرسوده‌اند
  • مراکز تجمع نظامیان صهیونیست در شلومی هدف قرار گرفت