Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان اورژانس کشور به بیان توضیحاتی در خصوص تصادفات آمبولانس‌ها پرداخت.

جعفر میعادفر در گفت‌وگو با میزان در پاسخ به این سوال که با توجه به شرایط و نوع رانندگی آمبولانس‌ها تا کنون چند تصادف حین ماموریت‌‎های ۱۱۵ رخ داده است؟، گفت: تکنسین‌های اورژانس بسیار مراقب هستند و تلاش می‌کنند که چنین اتفاقاتی رخ ندهند، اما در برخی موارد بیمار بسیار بدحال است و همراهش هم در داخل آمبولانس حضور دارد و ممکن است چنین اتفاقی بیفتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن اشاره به اینکه دو تن از تکنسین‌های ما حین انتقال مصدوم در شاهرود به دلیل تصاف به شهادت رسیدند، ادامه داد: از آغاز امسال ۶ نفر بر اثر تصادف و ۱۹ نفر هم در دوران کرونا بر اثر این بیماری از دست دادیم و به طور کلی کار تکنسین‌های ما بسیار سخت است و هنگامی که تصادف کنند باید ثابت کنند که مقصر نیستند و هزینه آمبولانس هم ۳۰ میلیارد تومان است و همه آن را هم بیمه نمی‌دهد و با گرفتاری‌های این چنینی هم مواجه هستیم.

بیشتر بخوانید: میعادفر: آمبولانس‌های ما همه تجهیزات لازم را دارند

رییس سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه در صورت وقوع تصادف باید ثابت کنیم که بیمار بدحال بوده و ما مقصر نبودیم تا تکنسین مجبور نباشد خسارت را بپردازد، افزود: به هر حال یکی از حوادثی که ممکن است در کار ما رخ دهد همین تصادفات است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

برچسب ها: اورژانس کشور آمبولانس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اورژانس کشور آمبولانس آمبولانس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۵۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف زنجیره‌ای در اتوبان ذوب‌آهن با ۷ مصدوم

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از تصادف زنجیره‌ای در اتوبان ذوب‌آهن با هفت مصدوم خبر داد.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حادثه تصادف زنجیره‌ای خودروهای تیبا، ۴۰۵، دنا و برخورد با گاردریل ساعت ۰۰:۴۳ امروز _پنجشنبه سی‌ام فروردین_ به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شد.

وی با اشاره به اعزام چهار واحد امدادی اورژانس به محل حادثه افزود: این حادثه در اتوبان ذوب‌آهن و روبه‌روی ترمینال فلاورجان رخ داده بود.

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان خاطرنشان کرد: هفت نفر شامل پنج مرد و دو زن در این حادثه مصدوم و شش نفر به بیمارستان‌های الزهرا (س) و امام فلاورجان منتقل شدند.

کد خبر 745659

دیگر خبرها

  • ۳ کشته و ۵ مصدوم در تصادف جاده هفتگل - اهواز
  • تصادف پراید و تریلی در باجگاه شیراز با ۸ مصدوم
  • ۵ مصدوم در حادثه واژگونی خودروی پراید در شرق سبزوار
  • ۵ مصدوم در واژگونی پراید در شرق سبزوار
  • واژگونی خودرو در شرق سبزوار پنج مصدوم داشت
  • تصادف اتوبوس با کامیون در یزد؛ آخرین وضعیت مسافران/ عکس
  • ۱۵ مصدوم در تصادف اتوبوس و کامیون در محور انار به مهریز 
  • یک کشته و پنج مصدوم در تصادف رانندگی در صوفیان
  • تصادف زنجیره‌ای در اتوبان ذوب‌آهن با ۷ مصدوم
  • ماجرای حمله به آمبولانس حامل بیمار سکته قلبی / کتک خوردن کارشناسان اورژانس و همسر بیمار