Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@16:52:03 GMT

افزایش حضور نظامیان انگلیسی در جهان

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۷۵۶۷۶

افزایش حضور نظامیان انگلیسی در جهان

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، وزارت دفاع انگلیس روز پنجشنبه در طرحی با نام «نوین‌سازی نظامی آینده» اعلام کرد تصمیم دارد حضور نظامی خود در جهان را افزایش دهد.

در طرح وزارت دفاع انگلیس ادعا شده است: «تعداد بیشتری از ارتش در مدت زمان بیشتری در سرتاسر جهان مستقر خواهند شد. استقرار نظامیان بیشتر توانایی ما برای پیش‌بینی بحران‌ها و آمادگی برای درگیری‌ها را افزایش می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

 

در حال تکمیل ...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ارتش انگلیس نیروهای انگلیسی حضور نظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۵۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انگلیس هزینه‌های دفاعی را به ۲.۵ درصد افزایش می‌دهد

ریشی سوناک نخست وزیر انگلیس اعلام کرد که این کشور هزینه‌های دفاعی خود را به ۲.۵ درصد تولید ناخالص داخلی افزایش می‌دهد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، سوناک امروز سه‌شنبه در جریان یک سفر به لهستان ضمن اعلام این مساله گفت که انگلیس باید تجهیز شود تا با چالش‌های پیش روی یک دنیای خطرناک رویارویی کند.

طرح نخست وزیر انگلیس که بر اساس آن انگلیس هزینه دفاعی را سالانه به 87 میلیارد پوند تا سال 2030 افزایش می‌دهد، پس از ماه‌ها فشار از سوی حزب محافظه‌کار انگلیس از جمله گرانت شاپس وزیر دفاع این کشور ارائه می‌شود.

هزینه‌های نظامی هنگفت انگلیس در مواجهه با تحولات بین‌المللی/ لندن همچنان از اهداف خود فاصله دارد

اروپا پس از جنگ اوکراین لزوم افزایش هزینه‌های دفاعی خود را بمنظور مقابله با آنچه تهدید روسیه خوانده، احساس کرد.

تعهد نظامی که سوناک آن را بزرگترین افزایش دفاع ملی در چند نسل گذشته توصیف می‌کند، به این معنی است که انگلیس 75 میلیارد پوند اضافی در منابع مالی حوزه دفاعی خود در 6 سال آینده هزینه می‌کند.

همچنین دفتر نخست وزیری انگلیس امروز از بزرگترین بسته کمک به اوکراین خبر داد و گفت که 500 میلیون پوند کمک مالی و تجهیزات مهم از جمله 400 خودرو و حجم زیادی از مهمات به اوکراین داده می‌شود.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • روسیه: ۲۹۹ پهپاد اوکراینی منهدم شد
  • استقرار هزاران نظامی و یک جنگنده یوروفایتر تایفون انگلیسی در لهستان
  • پنتاگون: از طرح حمله اسرائیل به رفح خبر نداریم
  • افزایش نظامی گری دولت انگلیس
  • انگلیس هزینه‌های دفاعی را به ۲.۵ درصد افزایش می‌دهد
  • انگلیس طرح اخراج پناهجویان به رواندا را تصویب کرد
  • روسیه کنترل یک روستای دیگر در دونتسک را به دست گرفت
  • روسیه کنترل یک روستا دیگر در دونتسک را به دست گرفت
  • بشار اسد: روسیه در جنگ اوکراین پیروز خواهد شد
  • اعلام طرح آمریکا برای اعزام مشاوران نظامی به اوکراین/ تصرف بخش های دیگری از خاک اوکراین توسط روسیه