Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، منابع یمنی از تداوم نقض آتش بس در استان الحدیده توسط ائتلاف سعودی خبر دادند.

بر اساس این گزارش، یک منبع در اتاق افسران ارتباط اعلام کرد که ائتلاف سعودی طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۴۳ بار آتش بس در استان الحدیده را نقض کرد.

این منبع از ۱۳ مورد پرواز جنگنده‌ها در آسمان الفازه، الجبلیه، حیس، الجاح و التحیته و ۶۵ مورد پرواز هواپیماهای جاسوسی در آسمان حیس، الجبلیه، الجاح و التحیتا به عنوان مواردی از نقض آتش بس در استان الحدیده توسط ائتلاف سعودی یاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲۴ مورد بمباران توپخانه ای و ۳۷ مورد تیراندازی با سلاح‌های مختلف از دیگر موارد نقض آتش بس در الحدیده توسط ائتلاف سعودی اعلام شده است.

از سوی دیگر منابع یمنی از تداوم حملات ائتلاف سعودی به مناطق مختلف یمن خبر دادند. در همین راستا، در بمباران موشکی و توپخانه ای بخش مرزی شدا در استان صعده یمن یک شهروند غیرنظامی به شهادت رسید.

همچنین سه غیرنظامی هم در حملات عربستان سعودی به این منطقه زخمی شدند.

در حملات عربستان سعودی به منطقه الرقو در بخش مرزی منبه صعده هم یک شهروند یمنی شهید و ۲ نفر دیگر هم زخمی شدند.

منابع یمنی همچنین از ۵ حمله هوایی جنگنده‌های سعودی به بخش صرواح در استان مارب خبر دادند. جنگنده‌های سعودی ۸ حمله را هم به منطقه الجوبه در این استان انجام دادند.

جنگنده‌های ائتلاف سعودی منطقه النهدین در صنعا پایتخت یمن را هم در دو نوبت بمباران کردند.

کد خبر 5360909

منبع: مهر

کلیدواژه: یمن ائتلاف سعودی آتش بس الحدیده ایالات متحده امریکا رژیم صهیونیستی عراق روسیه فلسطین ایران سوریه مسکو جنبش حماس اتحادیه اروپا بلاروس اوکراین لبنان رافائل گروسی ائتلاف سعودی نقض آتش بس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۵۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو : فشارها بر حماس افزایش می‌یابد

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به بهانه افزایش فشارها بر گروه حماس، از تشدید حملات کورکورانه این رژیم به غزه خبر داد.

به گزارش ایسنا، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر اسرائیل که، امروز(یکشنبه) از تصمیم این رژیم برای افزایش فشارها بر حماس در غزه، از جمله از طریق هدف قرار دادن این گروه با «حملاتی دردناک» خبر داد.

جنایت‌های جنگی اسرائیل در غزه به بهانه «نابودی» حماس ادامه دارد و شمار تلفات فلسطینیان به مرز ۳۴ هزار نفر رسیده است.

حملات کورکورانه اسرائیل به غزه که در محاصره انسانی قرار دارد، نگرانی‌های بین‌المللی درباره بروز فجایع انسانی از جمله قحطی و گرسنگی و شیوع بیماری‌های واگیردار را افزایش داده است.

تا کنون، ۶۰ درصد از زیرساخت‌های حیاتی این منطقه از بین رفته و ۸۵ درصد جمعیت آن در شرایطی از خانه‌های خود آواره شده‌اند که کمبود شدید مواد غذایی، آب آشامیدنی، دارو و تجهیزات پزشکی وجود دارد.

با این حال، نتانیاهو با قصد این رژیم برای تداوم جنایات جنگی خود در غزه، درباره حماس گفت: ما حملات بیشتر و دردناکی علیه آن انجام خواهیم داد. این حملات در آینده رخ خواهد داد. در روزهای آتی، فشارهای نظامی و سیاسی را بر حماس افزایش خواهیم داد. چراکه تنها راه اطمینان یافتن از آزادی اسرایمان و پیروزی ما است.

تبادل اسرا از موضوعات مطرح در مذاکرات برای آتش‌‎بس است که با تلاش شرکای منطقه‌ای و بین‌المللی ادامه دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بلینکن بزودی در عربستان؛ تداوم تلاش آمریکا برای رویای عادی سازی روابط اسرائیل با ریاض
  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟
  • سازمان همکاری اسلامی تداوم حملات اسرائیل را جنایت علیه بشریت خواند
  • هواپیما‌های ائتلاف آمریکایی ۱۴ بار در روز حریم هوایی سوریه را نقض کردند
  • حملات هوایی گسترده رژیم صهیونیستی به شهر غزه
  •   همۀ دوستان و دشمنانِ خاورمیانه در روایت نیویورک تایمز
  • ابرپروژه لاین عربستان به مشکل خورد
  • اسرائیل اینگونه از سربازان خود در غزه محافظت می کند
  • نتانیاهو : فشارها بر حماس افزایش می‌یابد
  • ترکیه: اسرائیل باید احساس شرم کند