Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس کمیته فوتبال ساحلی با اشاره به ساخت کمپ تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در دهکده گردشگری ساحلی بوشهر گفت: این کمپ با اعتبارات فدراسیون فوتبال و همکاری صنایع پتروشیمی تا قبل از پایان سال عملیات اجرایی آن آغاز شود. - اخبار استانها -

امیر حسین محتشم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با اشاره به تشکیل جلسه رئیس فدراسیون فوتبال با هیئت رئیسه اظهار داشت: در این جلسه مصوب شد کمپ تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در دهکده گردشگری دریایی بوشهر ایجاد و تأسیس شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از ساخت مرکز استعدادیابی فوتبال ساحلی کشور در بوشهر خبر داد و بیان کرد: این مرکز به‌‌عنوان مرکز استعدادیابی ثقل جنوب کشور در بوشهر راه‌اندازی می‌شود و این در درحالی است که در سطح کشور مراکز استعدادیابی در 4 نقطه کشور ایجاد می‌شود.

رئیس کمیته فوتبال ساحلی برگزاری لیگ امید فوتبال ساحلی و بانوان در سطح کشور را از دیگر برنامه‌ها دانست و بیان کرد: در این زمینه تأسیس مدارس فوتبال ساحلی در سراسر کشور در برنامه‌‌ها قرار گرفته است.

محتشم با اشاره به اینکه 5 کادر تیم ملی فوتبال ساحلی بوشهری هستند خاطر نشان کرد: حضور ورزشکاران بوشهری در تیم ملی می‌تواند ضمن ایجاد تحول، نوع نگاه ورزشکاران به این رشته بهبود ببخشد.

وی به اردو تیم ملی فوتبال ساحلی پرداخت و افزود: با مذاکرات انجام شده قرار است تیم ملی فوتبال ساحلی ایران 2 اردوی مشترک با بلاروس برگزار کند که اردوی نخست در بوشهر و بعدی در بلاروس است.

ملی‌پوشان بوشهری تیم ملی فوتبال ساحلی تجلیل شدند +تصویررئیس کمیته فوتبال ساحلی: کمپ فوتبال ساحلی کشور در بوشهر ساخته می‌شوداستاندار بوشهر: زیرساخت‌های ورزش‌های آبی و ساحلی استان بوشهر تقویت می‌شود

محتشم با بیان اینکه تیم ملی فوتبال ساحلی بلاروس یکی از تیم‌های برتر اروپایی است تصریح کرد اردوی تیم ملی ایران با تیم روسیه در برنامه قرار دارد و یکی دیگر از اردوهای تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با برزیل به‌عنوان مهد فوتبال ساحلی جهان طراحی شده است.

رئیس کمیته فوتبال ساحلی اهمیت برگزاری اردوهای تیم ملی فوتبال ساحلی را برشمرد و گفت: این برنامه‌ها در رونق و توسعه طرح‌های گردشگری، توریستی گردشگری بسیار اثربخش است.

وی با بیان اینکه کمپ تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در دهکده المپیک مجموعه آزادی ایران قرار دارد افزود: بر اساس برنامه‌ریزی بهترین نقطه‌ای که در جلسه فدراسیون فوتبال برای ایجاد کمپ تیم ملی فوتبال ساحلی ایران مصوب شد دهکده گردشگری بوشهر به سبب آماده بودن زیرساخت‌ها است.

محتشم با اشاره به وجود استاندارد ورزشگاه فوتبال ساحلی ایران در بوشهر خبر داد و بیان کرد: قرار است فدراسیون فوتبال برای ساخت کمپ تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در دهکده گردشگری ساحلی بوشهر اعتبارات لازم با همکاری صنایع پتروشیمی اختصاص دهد و تا قبل از پایان سال عملیات اجرایی آن آغاز شود.

انتهای پیام/190/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس کمیته فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال دهکده گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۵۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم انتخاب قهرمانان ورزش سال 1402/ کیانی و میرزازاده قهرمانان زن و مرد ایران از نگاه مردم شدند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در بخش اول این مراسم بهترین‌های ورزش ایران از نگاه مردم انتخاب شدند:

گل برتر: گل سید مهدی میرجلیلی دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی 

صحنه ماندگار ورزشی: پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل تیم ملی فوتبال ژاپن در جام ملت‌های آسیا. وحید امیری که به نمایندگی از ملی‌پوشان فوتبال ایران این جایزه را دریافت کرد.

برترین تیم ملی (دیپلم افتخار): تیم ملی هاکی بانوان

برترین تیم ملی: تیم‌ملی فوتبال ساحلی

جایزه افتخار تاریخی: کاوران فرزندان ایران زمین

برترین چهره پارالمپیک: رزا ابراهیمی

قهرمان فردا (دیپلم افتخار): محمد بیرانوند

قهرمان فردا: امیررضا معصومی

برترین سرمربی (دیپلم افتخار): حسین عبدی

برترین سرمربی: علی نادری

بانوی ورزش ایران: ناهید کیانی

آقای ورزش ایران: امین میرزازاده

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برترین قهرمانان ایران اعلام شدند / ناهید کیانی و امین میرزازاده بانو و آقای ورزش ایران
  • برگزاری مراسم انتخاب قهرمانان ورزش سال 1402/ کیانی و میرزازاده قهرمانان زن و مرد ایران از نگاه مردم شدند
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شدند
  • برترین قهرمانان ایران انتخاب شدند/ «ناهید کیانی و امین میرزازاده» بانو و آقای ورزش ایران
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شد!
  • انتخاب بهترین‌های ورزش ایران
  • نقد تند محمدرضا مقدسیان به «ویلای ساحلی»/ عیاری عاریه ای!؟
  • شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی
  • پیش درامدی از لیگ برتر فوتبال ساحلی
  • بین فوتبال و رشته‌های ورزشی تبعیض زیاد است