Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ عزم جهادی بسیج سازندگی سپاه همدان پس از نزدیک به دو سال کار سخت و شبانه‌روزی بالاخره نتیجه داد و حالا این ایثار ماندگار، پایانی بر رنج بی‌خانمانی مردم روستای برفیان را رقم زده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان٬ عزم جهادی بسیج سازندگی سپاه همدان پس از نزدیک به دو سال کار سخت و شبانه‌روزی بالاخره نتیجه داد و حالا این ایثار ماندگار، پایانی بر رنج بی‌خانمانی مردم روستای برفیان را رقم زده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به زودی ساخت خانه‌های مردم روستای برفیان به پایان رسیده و مردم می‌توانند زندگی امن٬ راحت و جدیدی را در این منازل تجربه کنند.

وعده صادق در فصل همدلی| عزم ‌سپاه پایانی بر رنج بی‌خانمانی مردم ‌برفیان/ ساخت روستایی جدید به همت بسیجیان + فیلم8روستای محروم در استان کهگیلویه و بویراحمد برق‌رسانی شدندمردم 2 روستای محروم قصرقند از نعمت آب بهداشتی بهره‌مند شدند

منازل جدید  در روستای جدید برفیان

منازل مردم در روستای دچار رانش برفیان قدیم

انتهای پیام/742/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۵۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر مردم استانبول از ایران در پی عملیات غرورآفرین «وعده صادق» +فیلم

در اجتماع عظیم مردمی مقابل سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در استانبول، مردم این شهر ضمن محکومیت رژیم صهیونیستی و حامیان آن، از تهران برای تنبیه رژیم متجاوز تقدیر کردند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، در این اجتماع که با حضور تعداد زیادی از مردم، گروه ها و احزاب برگزار شد، برخی از سخنرانان با محکومیت رژیم صهیونیستی، مشارکت کشورهای غربی به خصوص آمریکا را در تجاوزات و نسل کشی آن رژیم، مصداق جنایت علیه بشریت دانستند.

شرکت کنندگان در این تجمع مردمی، با قدردانی از اقدام اخیر جمهوری اسلامی ایران در تنبیه این رژیم سرکش، بر اتحاد کشورهای مسلمان جهان علیه این غده سرطانی تأکید کردند.

در این مراسم، برخی از شرکت کنندگان با حمل تصاویری از شهید حاج قاسم سلیمانی و پرچم های فلسطین و حزب الله لبنان، با نصب دسته های گل بر در سرکنسولگری کشورمان، از جمهوری اسلامی ایران تشکر کردند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۳ با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه، اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل نیز اعلام کرد: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق بود.

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق تداعی کننده والفجر هشت بود
  • عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • کاری کنید امید مردم برای خانه‎دار شدن از بین نرود/بنگاه‌‎داری بانک‌‎ها، آفت بزرگ بازار مسکن کشور است
  • سردار سالاری: عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • «وعده صادق» هدیه بزرگ سپاه به ملت ایران و مظلومان فلسطین
  • عملیات «وعده صادق» داغ‌ترین نبرد سپاه با دشمن بود
  • تقدیر مردم استانبول از ایران در پی عملیات غرورآفرین «وعده صادق» +فیلم
  • انعکاس راهپیمایی حمایت از عملیات وعده صادق از شبکه آذربایجان غربی
  • موفقیت عملیات وعده صادق لطف پرودگار است
  • موفقیت عملیات وعده صادق به خاطر لطف پرودگار الهی ست