Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-20@01:17:06 GMT

شلیک گلوله پلیس 2 خارجی تهران نشین را زمینگیر کرد

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۷۵۷۱۹

شلیک گلوله پلیس 2 خارجی تهران نشین را زمینگیر کرد

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه "هوشنگ کاکاوندی" بیان داشت: اواخر مهر ماه پرونده ای با موضوع سرقت به شیوه قاپ زنی از طریق کلانتری 116 مولوی به پایگاه هفتم پلیس آگاهی ارسال شد که مفاد آن حاکیست؛ شهروندی به ماموران گشت کلانتری مراجعه  و اظهار می کند در حال تردد در خیابان مولوی بودم، ناگهان یک دستگاه موتورسیکلت به من نزدیک شده و راکب آن موبایلم را از دستم قاپید و متواری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستگیری 2 مالخر تلفن همراه در تهران

وی عنوان کرد: با ارسال پرونده به پلیس آگاهی کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت های خاص پایگاه پی جویی خود را آغاز و در بدو تحقیقات متوجه می شوند تلفن همراه مسروقه شاکی در اختیار شخصی به اسم حمید از اتباع کشور افغانستان می باشد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: یافته های کارآگاهان به مرجع  قضائی منعکس که  با هماهنگی بازپرس پرونده و از طریق شیوه های نوین و علمی کشف جرم آدرس حمید شناسایی و چهارم آبان ماه وی دستگیر می شود که هنگام دستگیری گوشی مسروقه متعلق به شاکی نیز از ید متهم کشف شد.

رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران ابراز داشت: پس از دستگیری حمید، در خصوص نحوه تحصیل گوشی مسروقه اظهار داشت آنرا از شخصی بنام طاهر که از اتباع کشور افغانستان است و در امر خرید و فروش گوشی های مسروقه فعالیت داشته خریداری کرده و قادر به معرفی وی نیز می باشد.

سرهنگ کاکاوندی افزود: با اعتراف صریح متهم کارآگاهان با هدایت و راهنمایی وی جهت دستگیری ید ماقبل اقدام به محض حضور کارآگاهان در نزدیکی مخفیگاه طاهر، وی از حضور کارآگاهان آگاه شده و اقدام به فرار می نماید که در نهایت کارآگاهان با رعایت قانون بکارگیری سلاح و پس از شلیک دو تیر هوایی طاهر 22 ساله را دستگیر کردند.

رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران در پایان گفت: طاهر پس از انتقال به پلیس آگاهی به بزه انتسابی معترف گردید که پرونده تکمیلا به دادسرا ارسال و هر 2 متهم با صدور قرار مجرمیت روانه زندان شدند و تحقیقات برای کشف زوایای پنهان پرونده همچنان ادامه دارد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا سرقت دستگیری افغانستان اخبار حوادث گلوله مالخر موبایل قاپی سهام عدالت قیمت خودرو کرونا بهاره رهنما قیمت بهاره رهنما بازیگر ایرانی ریحانه پارسا ریحانه پارسا برهنه ریحانه پارسا اینستاگرام بازار آزاد بهاره رهنما در اینستاگرام آرمان پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۵۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری خیابانی خونین در تهران منجر به قتل یک جوان شد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، بعد از ظهر روز گذشته ۳۰ فروردین‌ماه، کارکنان انتظامات بیمارستان لقمان حکیم از طریق تماس تلفنی با کلانتری ۱۱۲ ابوسعید مرگ مشکوک پسر جوانی را با ضربات چاقو روی تخت بخش اورژانس، گزارش کردند.

به دنبال اعلام این گزارش، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به همراه قاضی سالار صنعتگر؛ بازپرس ویژه قتل شعبه هشتم دادسرای امورجنایی پای در سردخانه بیمارستان گذاشتند و با جسد پسر حدودا ۱۸ ساله‌ای مواجه شدند که براثر ضربه چاقو به گردن به قتل رسیده بود. بررسی‌های اولیه نشان می‌داد که پسر جوان در یک نزاع ۳ نفره در تقاطع خیابان مدرس ـ ولی‌عصر(عج) قربانی جنایت شده است.

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت، مقتول به همراه دوست خود به نام بهنام که مشروبات الکلی مصرف کرده بودند با یک پسر جوان دیگر در خیابان درگیر شده اما احتمالاً بهنام سهواً دوست خود را هدف ضربه چاقو از ناحیه گردن قرار داده است، همچنین پسر جوانی که با این ۲ نفر درگیر شده بود و چاقو به همراه داشته پس از وقوع جنایت از صحنه متواری می‌شود.

بیشتر بخوانید یک کشته و یک مجروح در پی درگیری در فروشگاه لباس در شیراز

بدین ترتیب بهنام خیلی زود بازداشت شد. در ادامه نیز کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی ماموریت یافتند تا با بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف صحنه جرم و اقدامات اطلاعاتی، پسر جوانی که یک طرف درگیری بوده را شناسایی و سپس نسبت به دستگیری وی اقدام کنند.

به گزارش تسنیم، با دستور قاضی سالار صنعتگر، جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت همچنین تحقیقات در خصوص دستگیری دیگر متهم فراری پرونده همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227646 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • درگیری خیابانی خونین در تهران منجر به قتل یک جوان شد
  • دستگیری قاتل زن ۴۵ ساله اراکی در شازند
  • قتل در اراک، دستگیری قاتل در شازند
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران 
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران
  • قتل مرد همسایه به‌خاطر پمپ ساختمان
  • دستگیری ۲ قاتل اجاره‌ای 
  • دستگیری عاملان قتل مرد همسایه به‌دلیل پمپ ساختمان
  • دستگیری ۲ قاتل اجاره‌ای در تهران
  • دستگیری سارق زورگیر در تبریز