Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-16@18:47:25 GMT

تقلب در آزمون استخدامی در پوشش ماسک! +عکس

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۷۵۷۴۵

تقلب در آزمون استخدامی در پوشش ماسک! +عکس

وقتی صحبت از تقلب در امتحانات می شود، دانش آموزان هندوستانی انواع راهکار‌ها و حقه‌ها را در آستین خود دارند؛ علاوه بر این، فناوری اکنون تقلب را آسان‌تر کرده است. در یکی از موارد اخیر تقلب با فناوری پیشرفته که قطعا شما را به یاد فیلم Munnabhai MBBS می‌اندازد، یک داوطلب  با پوشیدن ماسک صورت مجهز به دستگاه‌های الکترونیکی قصد تقلب داشت که ناکام ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق روز جمعه و زمانی رخ داد که این داوطلب برای شرکت در آزمون استخدامی پلیس شرکت کرده بود. پلیس حین بررسی‌های خود این داوطلب را رهگیری و یک دستگاه الکترونیکی را که زیر ماسک او متصل شده بود, پیدا کرد. علاوه بر این، این ماسک صورت به یک باتری، نقطه شارژ، سیم کارت، سوئیچ و یک میکروفون نیز مجهز بود که همگی با سیم به یکدیگر متصل بودند. با این حال متهم قبل از دستگیری از محل برپایی آزمون متواری شد. پلیس یک پرونده برای متهم باز کرده و تحقیقات برای دستگیری وی ادامه دارد.

وقوع این حادثه در حالی خبرساز شده که در حادثه‌ای مشابه، ۲ ماه پیش ۵ نفر در بیکانر هند به دلیل پوشیدن دمپایی‌هایی با قابلیت اتصال به دستگاه‌های بلوتوث برای کمک به تقلب دستگیر شده بودند. دو نفر از دستگیرشدگان اعضای باندی بودند که به افراد دمپایی‌هایی به قیمت هر کدام ۶ میلیون روپیه فروخته بودند./ باشگاه خبرنگاران

منبع: فردا

کلیدواژه: آزمون استخدامی پلیس پوشش ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۵۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی در هرمزگان در ۳۱ فروردین برگزار می‌شود


هرمزگان-جام جم انلاین- مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان، از برگزاری آزمون استخدامی این سازمان در تاریخ ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ خبر داد.


دکتر غلامعباس مومنی، مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان، با اشاره به نیاز به نیروی انسانی در این سازمان، از برگزاری آزمون استخدامی برای تصدی ۳۷ عنوان شغلی در مدیریت درمان و ۴۰ عنوان شغلی در اداره کل تامین اجتماعی استان هرمزگان به صورت پیمانی خبر داد.
وی گفت: این آزمون همزمان با سراسر کشور در تاریخ جمعه ۳۱ فروردین ماه سال ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد و داوطلبان می توانند از تاریخ سه شنبه ۲۸ فروردین ماه با مراجعه به سایت hrtc.ir نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه اقدام نمایند.   مومنی با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی با برگزاری آزمون استخدامی سراسری، 4902 نفر را برای اشتغال در واحدهای بیمه‌ای و درمانی این سازمان در 31 استان کشور به‌صورت استخدام پیمانی جذب خواهد کرد گفت: در مجموع ۳۷ نفر بعد از برگزاری آزمون و انجام مراحل مصاحبه و گزینش، جذب مدیریت درمان تامین اجتماعی می‌شوند که ۲۱ نفر پرستار، ۲ نفر کارشناس اتاق عمل، ۲ نفر کارشناس آزمایشگاه، ۳ نفر کارشناس پرتو شناسی، ۲ نفر کارشناس فناوری اطلاعات سلامت، ۲ نفر کارشناس هوشبری، 1نفر کارشناس توانبخشی فیزیکی، 1 نفر کارشناس خدمات درمانی، 1 نفر ماما، 1 نفر ناظر بیمارستانی در مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی و 40 نفر برای اشتغال در بخش بیمه‌ای استان پذیرفته خواهند شد.
وی در پایان گفت: برگزاری این آزمون فرصتی مناسب برای جوانان مستعد و متعهد استان هرمزگان است تا با خدمت در سازمان تامین اجتماعی، گامی در جهت ارائه خدمات بهتر به بیمه شدگان و بازنشستگان این استان بردارند.

دیگر خبرها

  • آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی در هرمزگان در ۳۱ فروردین برگزار می‌شود
  • رقابت یک هزار و ۳۶۲ داوطلب در آزمون استخدامی تامین اجتماعی استان یزد
  • دستگاه تقلب‌یاب کنکور چطور کار می‌کند؟
  • برگزاری کنکور تا ۱۰ روز دیگر/ دستگاه تقلب‌یاب کنکور چطور کار می‌کند؟/
  • دستگاه تقلب‌یاب کنکور چطور کار می‌کند؟ | انواع دستگاه‌های تقلب‌یاب را بشناسید
  • دستگاه تقلب‌یاب کنکور چگونه عمل می‌کند ؟
  • مسئولیت دستگاه‌های انتظامی، امنیتی و قضایی در حفظ امنیت آزمون سراسری
  • دستگاه تقلب‌یاب کنکور چگونه عمل می‌کند؟
  • ثبت‌نام آزمون استخدامی شرکت عمران شهرهای جدید آغاز شد
  • جزئیات مهم کنکور در ایران/استفاده از تقلب‌یاب‌ها در آزمون ۱۴۰۳