Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به گذشت 100 روز از عمر دولت سیزدهم گفت: یکی از نقاط برجسته دولت سیزدهم انجام سفرهای استانی است که بارقه امیدی را در دل مردم ایجاد کرده و مردم را نسبت به حل مشکلات‌شان امیدوار کرده است.

وی افزود: نکته‌ای که در بحث سفرهای استانی باید مدنظر قرار گیرد این است که تصمیماتی که برای رفع مشکلات مردم در این سفرها اتخاذ شده در زمان مقرر اجرایی و عملیاتی شود تا ضمن اینکه جلوی ایجاد یأس در میان مردم گرفته شود موجبات امید بیشتر در جامعه را فراهم آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم کرمان در مجلس اظهار داشت: نکته‌ای که در اینجا قابل ذکر است این است که انتصابات و تغییر و تحولات و به طور کل تعیین تکلیف وضعیت مدیران در سطح میانی و در سطح استان‌ها به کندی انجام می‌شود که این تغییرات باید هر چه سریع‌تر باید انجام شود.

زاهدی خاطرنشان کرد: عدم تغییر و انتصابات جدید در بحث مدیران باعث این شده تا در سطح استان‌ها کارها به کندی پیش رود و مدیران انگیزه لازم را برای انجام کار نداشته باشند.

وی افزود: با توجه به اینکه مدیران باقیمانده از دولت سابق متعلق به جریان سیاسی مخالف هستند بیم آن می‌رود تا نه تنها همکاری با دولت فعلی نداشته باشند بلکه کارشکنی‌هایی را برای عدم تحقق وعده‌های دولت مرتکب شوند.

نماینده مردم کرمان در مجلس اظهار داشت: علاوه بر این مدیرانی را هم داریم که دلسوز و خادم هستند و می‌شود با انتصاب آنان زمینه را برای ادامه خدمت‌شان با انگیزه بیشتر فراهم آورد.

23231

کد خبر 1576660

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سیدابراهیم رئیسی دولت سیزدهم مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۶۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمایی دو روزه مدیران مراکز نوآوری و ‌پارک‌های علم و فناوری به پایان می رسد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، گردهمایی دوروزه مدیران مراکز نوآوری مستقر در دانشگاه‌ها و ‌پارک‌های علم و فناوری سراسر کشور، توسط دفتر توسعه زیرساخت‌های زیست‌بوم نوآوری معاونت علمی‌، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری در محل کارخانه هوشمندسازی و نوآوری امیدبوم (امیدینو) امروز آغاز شد.

این گردهمایی با حضور ۷۰ تن از مدیران مراکز نوآوری مستقر در دانشگاه‌ها و ‌پارک‌های علم و فناوری سراسر کشور برگزار شد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مدیران به مسائل شرعی و اخلاقی در دستگاه خود توجه داشته باشند
  • معاون رییسی: دیدگاه دولت به تعطیلی پنج‌شنبه‌ها نزدیک‌تر است
  • توسلی: رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت را پیگیری می‌کند + فیلم
  • توسلی : رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت در زمینه خودرو را پیگیری می‌کند + فیلم
  • تخصیص ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به شبکه‌های بهداشت چابهار
  • مورد جالب ستاره پرسپولیسی/ اوسمار مخالف جدایی بود!
  • صبر ٨٤ روزه مردم کرمان برای رسیدگی به پرونده‌ها در شعب تجدید نظر
  • سخنگوی دولت: پس از بارش‌های اخیر بخشی از حقابه هیرمند آزادسازی شد / معیشت مردم و ایجاد رشد اقتصادی اولویت مذاکرات مشترک دولت و مجلس دوازدهم خواهد بود
  • گردهمایی دو روزه مدیران مراکز نوآوری و ‌پارک‌های علم و فناوری به پایان می رسد
  • نقش دولت و دانشگاه در تحقق جهش تولید/ باید امید و انگیزه را به جوانان بازگردانیم