Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اعلام سازمان هواشناسی کشور و بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی طی ۲۴ ساعت آینده در گیلان، شمال آذربایجان‌های شرقی و غربی، برخی نقاط خوزستان، چهار و محال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، جنوب لرستان، شمال فارس، جنوب غرب اصفهان، شنبه در شمال کرمان، کهگیلویه و بویر احمد و شمال فارس بارش پراکنده گاهی رعد و برق پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین یکشنبه در اغلب مناطق کشور آسمان صاف و جوی آرام خواهیم داشت و روزهای دوشنبه و سه‌شنبه شاهد رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت در کرمان، هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان خواهیم بود. همچنین خلیج فارس شنبه و یکشنبه مواج است.

بنا به این اعلام به دلیل پایداری جو در اغلب مناطق کشور، افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و آلودگی هوا تا روز چهارشنبه در شهرهای صنعتی و پر جمعیت ادامه خواهد داشت.

درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز پیش بینی شده است که آسمان تهران فردا (۶ آذر ماه) قسمتی ابری و غبار محلی در اواسط روز وزش باد و اوایل شب نیمه ابری با حداقل دمای ۷ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد و طی یکشنبه (۷ آذرماه) نیمه ابری به تدریج غبار محلی و هوا ناسالم برای گروه‌های حساس با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

بنا بر این گزارش، طی امروز (۵ آذر ماه) بندر عباس با دمای ۳۱ درجه سانتیگراد و فردا (۶ آذرماه) بندرعباس و اهواز با دمای ۲۹ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و طی امروز (۵ آذر ماه) اردبیل با دمای ۹ درجه سانتیگراد و فردا (۶ آذرماه) همدان و اراک با دمای ۱۲ درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور هستند.

کد خبر 5360948 آزاده سهرابی

منبع: مهر

کلیدواژه: بارش باران آلودگی هوا سازمان هواشناسی شهرداری تهران شورای شهر تهران هفته بسیج علیرضا زاکانی قوه قضاییه آلودگی هوا وزارت آموزش و پرورش هلال احمر جمهوری اسلامی ایران مترو بازگشایی مدارس طرح زمستانه پلیس پلیس راهور بنیاد شهید و امور ایثارگران شرکت مترو تهران درجه سانتیگراد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۶۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش باران در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: بنا بر بررسی نقشه‌های هواشناسی سامانه بارشی تا اواسط فردا چهارشنبه فعال است  و احتمال رگبار‌های پراکنده در مناطق شمال و شمال شرق استان پیش بینی می‌شود.

محمد سبزه زاری افزود: همچنین در این مدت احتمال وقوع تندباد‌های شدید تا متوسط  همراه با  تندباد‌های لحظه‌ای  در جنوب و مرکز استان نیز وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه  از اواسط چهارشنبه  با جنوبی شدن جریانات  افزایش رطوبت در نوارجنوبی و مرکز استان پیش بینی می‌شود، اظهار کرد: در این مدت شمال خلیج فارس مواج خواهد بود.

در ۲۴ ساعت گذشته امیدیه با ۳۸ درجه و ایذه با ۱۱.۲ درجه سانتی گراد بیشترین و کمترین دما در استان را داشته اند.

همچنین در این مدت بیشینه و کمینه دمای اهواز ۳۴.۷ و ۲۱ درجه سانتی گراد ثبت شده است.

دیگر خبرها

  • پیش بینی هواشناسی کشور ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بارش باران در این استان ها
  • پیش‌بینی وضعیت هوا طی روزهای آینده/ تداوم باد و باران در این نقاط
  • تداوم بارش ها در کرمان
  • تداوم باد و باران در کشور
  • تداوم بارش‌ها در مرکز، شرق، جنوب شرق و جنوب کشور/ هوای ابری تهران
  • بارش باران با چاشنی رعدوبرق در کرمان
  • بارش باران در تهران تا کی ادامه دارد؟ | بارش ۳۶ میلیمتر باران در این نقطه از شهر در ۲۴ ساعت گذشته
  • تداوم بارش باران در خوزستان
  • پیش بینی افزایش ابر و بارش باران در کرمان
  • تداوم رگبار و رعد و برق تا پایان هفته/ شدت بارندگی در این استان‌ها