Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه‌بان ملی‌پوش کشورمان نسبت به حضورش در کتاب رکورد‌های گینس واکنش نشان داد.

خبرگزاری میزان -روز گذشته  باشگاه بواویشتای پرتغال اعلام کرد که نام علیرضا بیرانوند به خاطر بلندترین پرتاب دست در یک مسابقه رسمی فوتبال به طور رسمی در کتاب رکوردهای جهانی گینس به ثبت رسیده است.

دروازه‌بان ملی‌پوش کشورمان به خاطر پرتاب دست ۶۱ متر و ۶۶ سانتی‌متری‌اش در بازی بین تیم‌های ایران و کره جنوبی در تاریخ ۱۱ اکتبر ۲۰۱۶ (۲۰ مهر ۱۳۹۵) در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، گواهینامه مربوط به این رکورد را از مسؤلان گینس دریافت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا بیرانوند در واکنش به این موضوع گفت: خیلی خوشحالم که رکورد «بلندترین پرتاب دست در یک مسابقه رسمی فوتبال» به نام بنده ثبت شد. کسب این افتخار با لباس تیم ملی خاطره‌ای است ماندگار و متعلق به شما مردم عزیز که همیشه با دعای خیر به من انرژی داده‌اید. از همه عزیزانی که به طرق مختلف تبریک گفته‌اند بسیار سپاسگزارم امیدوارم با انرژی مثبت و دعای خیر شما، خداوند توفیقی دوباره دهد تا لحظاتی هر چند کوتاه باعث خوشحالی‌تان شوم.

بیشتر بخوانید: بیرانوند رکورددار گینس شد + عکس و فیلم

انتهای پیام/

برچسب ها: علیرضا بیرانوند تیم ملی فوتبال بواویشتا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بواویشتای علیرضا بیرانوند تیم ملی فوتبال بواویشتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۶۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند گچ دستش را باز کرد | حضور مهمان ویژه زن در تمرینات پرسپولیس!

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس جهت دیدار روز جمعه برابر آلومینیوم در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی، ظهر امروز پیگیری شد.

تمرین امروز از ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه و پس از حضور در جلسه فنی، در زمین چمن ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد. این تمرین که ۷۰ دقیقه به طول انجامید، شامل پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین در قالب دو گروه و بعد از آن، مرور تاکتیک‌های هجومی و دفاعی در دو گروه از بازیکنان در دو نیمه زمین انجام شد.

وحدت هنانوف بعد از گذراندن دوران مصدومیت خود، امروز در بخشی از تمرینات گروهی حاضر شد و در کنار سایر بازیکنان تمرین کرد. علیرضا بیرانوند هم بعد از این که روز گذشته گچ دستش را باز کرد، برنامه‌های اختصاصی خود را زیر نظر کادر پزشکی و مربیان تیم انجام داد. امید عالیشاه نیز با توجه به مصدومیتی که در بازی برابر صنعت نفت برای او به‌وجود آمد، امروز زیر نظر کادر پزشکی تمرین کرد.

در تمرین امروز پرسپولیس الهام صالحی، قهرمان جهان و آسیا در رشته پرتاب نیزه و وزنه و زینب مرادی نفر دوم آسیا در پرتاب نیزه، بانوان ورزشکار پارادومیدانی اعزامی به مسابقات انتخابی المپیک، در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر شدند و پیش از شروع تمرین، با بازیکنان و اعضای تیم، عکسی به یادگار گرفتند و بازیکنان تیم هم برای این دو ملی‌پوش کشورمان آرزوی موفقیت کردند.

کد خبر 846460 منبع: ایرنا برچسب‌ها ویژه ورزشی فوتبال باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • مهم ترین تصویری که پرسپولیسی ها منتظرش بودند | یک بازگشت خبرساز + عکس
  • بیرانوند بالاخره در محلی که دوستش دارد (عکس)
  • بازی مرگ و زندگی با نقش‌آفرینی ذخیره‌های بیرانوند
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می رسد
  • عکس| اولین تصویر بیرانوند بدون گچ دست!
  • اولین تصویر از علیرضا بیرانوند بعد از باز کردن گچ دستش | واکنش رقیب بیرانوند را ببینید
  • بیرانوند گچ دستش را باز کرد | حضور مهمان ویژه زن در تمرینات پرسپولیس!
  • علیرضا بیرانوند بالاخره با دست بدون گچ (عکس)
  • هنانوف پا به توپ شد، عالیشاه و بیرانوند اختصاصی تمرین کردند