Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهران غفوریان یکی از بازیگران محبوب ایرانی است. مهران غفوریان هم اکنون در سینمای ایران فعالیت می کند. همسر مهران غفوریان آرزو غفوریان می باشد. و تتو همسر مهران غفوریان را مشاهده کردید.

بیوگرافی مهران غفوریان

مهران غفوریان  (زادهٔ ۳ شهریور ۱۳۵۳) بازیگر، کمدین و کارگردان ایرانی است. او فعالیت خود را در سال ۱۳۷۳ با حضور در مجموعۀ تلویزیونی لبخند سوم آغاز کرد و سابقه مجری‌گری نیز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بادیگاردهای مهران غفوریان + عکس زندگی شخصی و کاری مهران غفوریان

مهران غفوریان بازیگر، کارگردان، کمدین و فیلم نامه نویس ایرانی سینما و تلویزیون و رادیو است. مهران غفوریان فارغ التحصیل رشته ی نقاشی - نقاشی عمومی در دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز میباشد.

مهران غفوریان و همسرش، و روشنک عجمیان در کانادا خانواده هنرمند مهران غفوریان

ریشه هنر در خانواده مهران غفوریان از پدر آن ها که خطاط بوده آغاز شده است که علاو بر این هنر ها نقاشی و آواز خوانی را هم داشته اند.

مهران غفوریان یک بردار به اسم مهدی دارد که 5 سال از وی بزرگتر می باشد و تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته موسیقی انجام داده است.

مهران غفوریان و دختر قرتی اش+عکس ازدواج و همسر مهران غفوریان

ازدواج مهران غفوریان در 13 دی ماه 1393 ازدواج کرد، او خبر نامزدی اش را در برنامه گلخانه همان سال رسانه ای کرد، او و همسرش در حال حاضر یک دختر به نام هانا دارند.

شیطنت های مهران غفوریان در خیابان های اروپا + عکس

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: مهران غفوریان همسر مهران غفوریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۶۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش عجیب جانشین تیلور به رویارویی با ایرانی ها

به گزارش "ورزش سه"، کمتر کسی این تصور را داشت که دیوید تیلور در فینال ایکس یا همان مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا برابر حریفی جوان به نام آرون بروکس مغلوب شود. این اتفاق خیلی راحت تر از آنچه که خود بروکس هم فکرش را می کرد، رقم خورد. 

اما جانشین دیوید تیلور در وزن 86 کیلوگرم المپیک حالا حسن یزدانی یا کامران قاسمپور را به عنوان جدی ترین رقیب خود در المپیک برای رسیدن به قهرمانی پیش رو دارد.

آرون بروکس بلافاصله بعد از کسب عنوان قهرمانی با سوالی در خصوص مواجهه با رقبای ایرانی اش که حسن یزدانی یا کامران قاسمپور هستند، صحبت کرد و واکنش عجیبی هم داشت: " کشتی دوستان ایرانی به زودی شما را می بینم. از آمدن به اینستاگرام من خودداری کنید!"

این کشتی گیر آمریکایی که احتمالا در سال های اخیر در خصوص حمله برخی کاربران ایرانی به صفحه شخصی دیوید تیلور بعد از پیروزی اش برابر حسن یزدانی چیزهایی شنیده، واکنش طعنه آمیزی به این موضوع داشته است!

او سپس درباره انتخابی بین کامران و حسن هم می گوید: "من نمی دانستم کامران و‌ حسن با هم کشتی دارند! مگر آسیب دیدگی نداشتند؟ به هر دوی آن ها می گویم که موفق باشید."

دیگر خبرها

  • خاطره بامزه جواد رضویان از فحش دادن رضا عطاران به مهران غفوریان (فیلم)
  • هنرنمایی ایرانی 16ساله، چشم ایلان ماسک را گرفت
  • واکنش عجیب آرون بروکس به رویارویی با حسن یزدانی
  • (ویدئو) دو ایرانی بهترین تبلیغ تاریخ تویوتا را در دبی ساختند!
  • ببینید | قدرت عجیب سلاح تک تیرانداز ایرانی از زبان معاون وزیر دفاع
  • واکنش عجیب جانشین تیلور به رویارویی با ایرانی ها
  • درخشش دوباره طارمی؛ بازگشت ستاره ایرانی به اوج
  • طلاق زوج سینماگر ایرانی، با دخترشان چه کرده است؟
  • (عکس) تیپ جذاب مینا مختار همسر بهرام رادان بعد از زایمان
  • (ویدئو) همخوانی جالب همسر علیرضا بیرانوند به همراه شوهرش در کنسرت