Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@07:15:54 GMT

دستگیری سوداگران گنج در هوراند / پلیس فاش کرد

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۷۷۴۲۰

دستگیری سوداگران گنج در هوراند / پلیس فاش کرد

سرهنگ آقاپور فرمانده انتظامی شهرستان‌های اهر و هوراند گفت: در پی کسب خبری مبنی بر انجام حفاری غیرمجاز در یکی از روستا‌های شهرستان هوراند به قصد کشف اموال تاریخی و عتیقه جات، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری انتظامی هوراند قرار گرفت.

به گزارش رکنا، سرهنگ آقاپور افزود: ماموران پس از انجام اقدامات تخصصی و اشراف اطلاعاتی، محل را شناسایی و ۱۱ نفر را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در این عملیات تعدادی ادوات حفاری شامل یک دستگاه فلزیاب ، یک دستگاه تبلت، اسکنر لپ تاپ و یک دستگاه نقطه زن کشف و توقیف شد.

او از شهروندان خواست در راستای حفظ آثار تاریخی در صورت مشاهده هرگونه حفاری مشکوک مراتب را به پلیس اطلاع دهند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا حفاری غیرمجاز فلزیاب حفاری اخبار حوادث باند حفاری حفاری غیرمجاز فلزیاب سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت بهاره رهنما بهاره رهنما بازیگر ایرانی بازار آزاد بهاره رهنما در اینستاگرام ریحانه پارسا اینستاگرام ریحانه پارسا بازیگر ریحانه پارسا برهنه ریحانه پارسا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۷۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار مهر سرهنگ محمدرضا یاری بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از اعلام شکایت تعداد زیادی از کسبه و شهروندان کرمانشاهی مبنی بر اینکه مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد شخصی پس از جلب اعتماد تعداد زیادی از شهروندان و کسبه به آنها وعده خرید مواد ضایعاتی از شرکت‌ها و ادارات با قیمتی مناسب و نرخی کمتر از قیمت عمده فروشی‌ها و همچنین پرداخت سود مناسب داده است، از این طریق توانسته مبلغ ۱۶۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: با دریافت این اطلاعات، تحقیقات گسترده و همه جانبه مأموران انتظامی شهرستان کرمانشاه برای دستگیری متهم متواری آغاز شد تا اینکه مأموران انتظامی شهرستان موفق به شناسایی مخفیگاه وی شدند.

سرهنگ یاری ادامه داد: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی، متهم فراری را به همراه همدستش در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و این افراد در بازجویی‌ها به ارتکاب کلاهبرداری فوق اعتراف و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 6087023

دیگر خبرها

  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در کرمانشاه
  • دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در دلفان
  • دستگیری کلاهبردار وام‌ازدواج در بوکان/شاکیان به پلیس مراجعه کنند
  • جمع‌آوری و دستگیری ۴۴ نفر از معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • دستگیری کلاهبردار وام ازدواج در بوکان
  • کلاهبردار وام ازدواج دستگیر شد