Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، عباس محمدیان، رئیس سازمان بسیج رسانه کشور گفت: امروز در یک جنگ نابرابر قرار گرفته ایم که دشمن قدرت خود را در تحریم و رسانه قرار داده تا با نفوذ و در جنگ فرهنگی و رسانه‌ای بر جامعه اثر بگذارد و برای مقابله با این اقدامات بسیج رسانه شکل گرفت تا شبکه فعالیت خود را در استان‌ها و شهرستان‌ها توسعه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدیان افزود: پیوند رسانه و مدیریت شهری باید انجام شود تا رسانه‌ها منعکس کننده مسائل و مشکلات به مسئولین باشند.

او به نقش بسیج رسانه در پیوند رسانه‌ها اشاره و تصریح کرد: در این دوره مدیریت شهری شورای قوی و ولایی شکل گرفته تا بیش از پیش به مردم خدمات ارائه کند و در این مسیر بسیج رسانه همراهی خود را اعلام می‌کند.

محمدیان در پایان خواستار همکاری شورای شهر با رسانه‌ها و تعامل بیشتر با بسیج رسانه شد.

غلامحسین دشتی، رئیس شورای اسلامی شهر یزد به نقش افکار عمومی اشاره و عنوان کرد: رسانه زمینه ساز تولید اندیشه در جامعه است که هم در حوزه محتوا و هم سخت افزار و شناخت مخاطب باید تلاش بیشتری صورت گیرد.

دشتی افرود: شهر مقدس و پایگاه تربیت انسان است و خود شهر هم یک رسانه است که رسالت رسانه در این زمینه بسیار مهم و تاثیرگذار خواهد بود.

او ادامه داد: یزد الگویی موفق از سبک زندگی دینی است و فرهنگ غنی یزد الگویی در کشور است که رسانه‌ها به معرفی این هویت اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

سید محمد ناصر حیدری سخنگوی شورای شهر یزد هم در این دیدار با تاکید بر نقش آفرینی رسانه‌ها برای امیدآفرینی در جامعه از تشکیل کمیته رسانه و فضای مجازی در کمیسیون فرهنگی خبر داد.

انتهای پیام/ غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسیج رسانه رسانه ها بسیج رسانه رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۸۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۸۱ مادر باردار زنجانی از سقط جنین منصرف شدند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ تقی لو گفت: با اجرای طرح نفس ۴۳۳ نوزاد متولد شدند که موفقیت ۹۸ درصدی را به همراه داشته و این به دلیل برنامه ریزی خوب، منسجم و همکاری‌های بین بخشی بوده است.

وی به کسب رتبه یک کشوری زنجان در اجرای طرح نفس طی سال گذشته اشاره کرد و افزود: در حال حاضر طرح نفس یکی از طرح‌های موفق در کشور بوده و استان زنجان نیز در این زمینه پیشگام است.

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان زنجان ادامه داد: با اجرای این طرح بیش از ۲۵ درصد مادران شناسایی شده، تحت حمایت مالی و معیشتی قرار گرفتند و حدود ۷۵ درصد مادران هم با مشاوره و دریافت آموزش‌های لازم از تصمیم خود مبنی بر سقط جنین منصرف شدند.

تقی لو گفت: با اقدامات انجام گرفته مرکز نیکوکاری طرح تخصصی نفس استان با هدف حمایت از مادرانی که به دلیل نیازمندی‌های آموزشی، تشخیصی و درمانی، پزشکی و معیشتی، قصد سقط جنین سالم خود را دارند آغاز به کار کرده و زمینه مشارکت همگان در این امر مهم و خداپسندانه فراهم شده است.

وی افزود: بر این اساس عموم مردم می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به نام موسسه نیکوکاری مرکز نفس استان به شماره حساب ۸۸۱۳۵۳۴۴۳ نزد بانک ملی ایران - شعبه امداد ولایت واریز کنند.

به گفته مسئول بسیج جامعه پزشکی استان متولی اجرای طرح نفس کشور سازمان بسیج جامعه پزشکی است که این کار نیز در استان‌ها توسط همین حوزه انجام می‌گیرد و دانشگاه‌های علوم پزشکی در قالب تفاهم نامه همکاری می‌کنند.

اجرای طرح نفس از مرداد سال ۱۴۰۱ در استان زنجان آغاز شد.

دیگر خبرها

  • خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی
  • اعزام جامعه کارگری گیلان به دیدار با مقام معظم رهبری
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدانداری برای خدمت به مردم
  • ۹۸۱ مادر باردار زنجانی از سقط جنین منصرف شدند
  • بسیج جامعه پزشکی مهاباد خدمات رایگان ارائه کردند
  • غربالگری ۸۰۰ هزار نفر در استان اردبیل
  • غربالگری ۸۰۰ هزار نفر در اردبیل
  • جوانان نقش بسزایی در شکل‌گیری تمدن اسلامی دارند
  • سپاه پاسداران مسئولیت سنگین و رسالت خطیری بر عهده دارد