Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در بیشکک، پلیس قرقیزستان با هدف شناسایی، حذف سلاح ها و مهمات غیرقانونی در چهار چوب یک اقدام پیشگیرانه با نام «آرسنال»، از شهروندان این کشور خواست تا سلاح‌های خود را  تحویل دهند.

همچنین وزارت کشور قرقیزستان به شهروندان امکان تسلیم داوطلبانه سلاح‌ها، مهمات و مواد منفجره غیرقانونی را ارائه کرد و در قبال آن برای آنها پاداش در نظر گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که برای قاچاق غیرقانونی اسلحه، مجازات های نقدی از 60 هزار «صوم» تا حبس از 6 ماه تا 2 سال در نظر گرفته است.

گفته می شود که در صورت تسلیم داوطلبانه اسلحه، مهمات و مواد منفجره غیرقانونی، شهروندان از مصونیت کیفری برخودار خواهند بود و به آنها حق الزحمه تا 16 هزار «صوم» (200$) پرداخت می شود.

انتهای پیام/.

منبع: فارس

کلیدواژه: مسئولیت کیفری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۸۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح عملیاتی امنیت محله محور در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، سردار یحیی الهی اظهارداشت: در ادامه اجرای طرح ارتقای امنیت محله محور در استان، ماموران انتظامی با اشراف اطلاعاتی و اقدامات پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری ۳۳ سارق و یک مالخر و کشف ۶ دستگاه خودرو و موتورسیکلت و مقادیری اقلام مسروقه شدند.

وی افزود: ماموران همچنین ۸۷ قبضه انواع سلاح شامل ۵۱ قبضه سلاح شکاری، ۳۶ قبضه سلاح جنگی و ۷۳۶ عدد انواع فشنگ را کشف و ۳۳ نفر را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی لرستان گفت: در حوزه مبارزه با مواد مخدر و سوداگران مرگ نیز، ماموران موفق به کشف ۶۳۸ کیلو و ۵۶۱ گرم انواع مخدر و ۱۳ هزار و ۶۵۶ عدد قرص متادون و دستگیری و جمع آوری ۱۹۳ قاچاقچی، خرده فروش و معتاد متجاهر شدند.

سردار الهی با بیان اینکه ماموران در حوزه مبارزه با قاچاق کالا موفق به توقیف ۱۲ دستگاه خودرو سنگین و شوتی و کشف بیش از ۱۲ هزار و ۴۵۳ قلم انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از ۲۳ میلیارد ریال شدند، تصریح کرد: ۱۲ قاچاقچی نیز در این رابطه دستگیر شد.

وی با اشاره به دستگیری شش اراذل و اوباش در استان و توقیف ۴۱ دستگاه خودرو و موتورسیکلت هنجارشکن و متخلف خاطرنشان کرد: طرح‌های امنیت محله محور پلیس با همکاری خوب مردم و حمایت دستگاه قضایی با قاطعیت و جدیت ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت های مهم در کرمانشاه/ کشف سلاح و مهمات ۱۴ درصد افزایش داشته است
  • ساخت و سازهای غیرمجاز تضییع حقوق عامه شهروندان است
  • افزایش ۱۴ درصدی کشف سلاح و مهمات در کرمانشاه
  • افزایش ۱۴ درصدی کشفیات سلاح و مهمات در کرمانشاه
  • اجرای طرح آرامش در شهر توسط پلیس شهرستان اردل
  • «قانون مجازات قاچاق اسلحه» در مجلس یازدهم اصلاح می‌شود؟
  • شهروندان گوشت را فقط از مراکز عرضه مجاز تهیه کنند
  • ترکیه به اسرائیل سلاح و مهمات صادر می‌کند؟
  • اسکای‌ نیوز : استرالیا به‌دنبال منع ورود شهروندان ایران و عراق است
  • اجرای طرح عملیاتی امنیت محله محور در لرستان