Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: اگر تفکر جهادی بسیج در همه بخش‌های اداری و تشکیلاتی و در مسئولان جاری باشد هیچ مشکلی در کشور بر زمین نمی‌ماند‌. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سردار سرتیپ پاسدار علی قاسمی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه شهرستان بیرجند با بیان اینکه مقام معظم رهبری همیشه تعابیر بسیار زیبایی را در شأن و  جایگاه ساختار تشکیلاتی بسیج بیان می‌کنند اظهار داشت: در تاریخ 200 ساله مردمی ترین، مخلص ترین ارتش جهان ابر قدرت معنوی ارتش بسیج است تشکلی که تجهیز به ایمان، قرآن و مسائل تربیتی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بسیج تشکلی است که 100 درصد معنوی اخلاقی و نظامی است و ابر قدرت بازدارندگی است گفت: بسیج ابر قدرت واکنش سریع است و در یک تصمیم کوتاه مدت در هرحادثه اعم از حوادث طبیعی قبیل زلزله و سیل و حوادثی که اگردشمن برنامه ای داشته باشد نیروهای واکنش سریع بسیج آماده به انجام  ماموریت اند.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه در هر نقطه که دشمن بخواهد اندک نقشه ای علیه کشور داشته باشد دسته‌های مختلف بسیج آماده نبردند، گفت: بسیج ابر قدرت مدیریت جهادی است، اگر مدیران فرهنگ بسیجی داشته باشند ما نباید دچار مشکل در کشور باشیم.

وی ادامه داد: باید مدیریت جهادی در صحنه‌های بحرانی در کنار هم قرار گیرد آنگونه که بسیجیان در بسیاری از صحنه‌ها حتی جلوتر از مسئولان هستند. آن گونه که در بحران‌های دفاع مقدس و در جای جای صحنه ها و نیازها مدیریت و تفکر جهادی بسیج حضور  و نقش اول را ایفا می‌کند. 

قاسمی ادامه داد: اگر تفکر جهادی بسیج در همه بخش های اداری و تشکیلاتی و در مسئولان جاری باشد هیچ مشکلی در کشور بر زمین نمی‌ماند‌.

وی با تاکید بر اینکه بنا به تاکیدات رهبری بسیج باید در همه امور پیش رونده باشد گفت: بسیج باید در همه امور از امور نظامی تا بحرانی باید پیش رونده باشد و بسیجیان باید  مسئولان را بسیج کنند و از آنها بخواهند تا امور را پیش ببرند.

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: امروز بسیج در همه عرصه ها حضور دارد و کار پیش برندگی انقلاب را دنبال می کند، چرا که  کار بسیج کمک به همراهی و تواضع به حق و صبر است .

وی ادامه داد: در بسیج گروههای جهادی از دانش آموزی تا دانشجویی و از طلاب تا گروهها  و پایگاه‌های مقاومت و گروههای رزمی جهادی تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه رهبری به رویش جهادی خوش بین هستند چرا که جوانانی که در این عرصه وارد می شوند نیروهای جوان با انگیزه اند گفت: بسیج  ابرقدرت اقتصاد مقاومتی است و اگر بانک مرکزی، وزارت اقتصاد و دارایی، وزارت نفت و صمت دغدغه  ای را که  پایگاه‌های  مقاومتی دارند، اینها  می داشتند و در اقتصاد مقاومتی کارگاه‌های خانگی مشاغل زود بازده  توسعه پیدا می کرد ما امروز مشکلی نداشتیم .

قاسمی با بیان اینکه بسیحیان همواره پیشگام اند افزود: برگ زرینی از تاریخ  بسیج در اقتصاد مقاومتی متبلور است و تاکنون 500 صندوق قرض الحسنه در پایگاه‌های  مقاومت بسیج استان تشکیل شده است که امروز این سرمایه ها بر  پایه معیشت روستایی و در نقاط محروم ایجاد شده است که باید پایه اقتصاد مقاومتی این صندوق‌های قرض الحسنه  را افزایش دهیم .

 قاسمی گفت: بسیج یک ارتش الهی بستر ساز و حکومت عدل الهی است، این ارتش الهی بسیج افتخار دارد که سرباز امام و رهبری است و این ارتش افتخار دارد بر سینه آن مدال تمثال رهبری است .

15 شرکت دانش بنیان در پردیس شرکت‌های دانش بنیان بسیج علمی خراسان جنوبی استقرار یافت یادواره شهدای دانشجو یکی از برنامه‌های محوری بسیج دانشجویی در استان خراسان جنوبی است وصال مادر به فرزند شهیدش بعد از 33 سال دوری/ از اصفهان تا زیرکوه خراسان جنوبی

انتهای پیام/254/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تفکر جهادی بسیج اقتصاد مقاومتی خراسان جنوبی فرمانده سپاه ابر قدرت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۸۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد

وفانژاد گفت: یکی از این‌گرو‌های جهادی بسیج دانشجویی است که درقالب موضوعات مختلف و با حضور درمناطق کم برخوردار به مردم خدمات رایگان ارائه می‌دهند.

 وی اضافه کرد: این گرو‌های جهادی هرساله درچند نوبت در تابستان، پاییز و نوروز خدمات مختلفی را به مردم ارائه می‌دهند.

حجت الاسلام حرمت کیش مسئول کاروان‌های جهادی بسیج سازندگی استان هم ازفعالیت گرو‌های جهادی درحوزه فرهنگی، مرمت مساجد و مدارس استان خبرداد وگفت: حدود ۷۴۰ گروه جهادی درحوزه مختلف فرهنگی و عمرانی مشغول فعالیت هستند و تاکنون ۱۰۰ مدرسه و تعداد زیادی از مساجد به همت این گرو‌ها مرمت و بازسازی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • راهپیمایی حمایت از اقدام تنبیهی سپاه در خراسان جنوبی
  • برگزاری راهپیمایی حمایت از اقدام تنبیهی سپاه در خراسان جنوبی
  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد
  • فعالیت‌های محرومیت‌زدایی ۱۵ گروه جهادی دانشجویی در گنبدکاووس
  • فعالیت مرکز مستقل بسیج اروندکنار آغاز شد
  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف استان
  • آغاز به کار مرکز مستقل بسیج اروندکنار
  • آیین آغاز به کار مرکز مستقل بسیج اروندکنار
  • اقتدار ارتش حاصل تفکر و اندیشه انقلابی و جهادی است
  • ناسا در مریخ با مشکلی بزرگ مواجه شد